Tomáš V. (Bimbo000) ID 130407
|
|
mimibazar.cz/bimbo000
|
Oblast: Příbram |
Registrace: 27. 4. 2008 |
Naposledy: 12. 1. 2009, 9:50
|
Aktualizace: 8. 1. 2009, 10:37
|
|
|
|
Celkem: 97 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5
další >>
|
|
|
Silvie Ž. (kivliS)
ID 141297
, mimibazar.cz/silviezabka
(upraveno 18. 12. 2008, 16:48)
|
Dobrý den, už jsem se radovala, že mi dnes po 2 měsících od zaplacení dorazilo povlečení - ALE, deka má sice prodlouženou délku, rozměr není 140x220, ale 200x220! což se mi naprosto nehodí a navíc obsahuje balení 2 polštáře . Jsem nucena Vám povlečení vrátit a žádám vás o vrácení mnou zaplacené částky nebo se domluvit na finanční kompenzaci "za svépomocné upravení doma ". Příště si, prosím, nejdříve ověřte parametry Vámi nabízeného zboží. Děkuji, Silvie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina F. (14aa)
ID 94304
, mimibazar.cz/14aa
(17. 12. 2008, 10:57)
|
Dobrý den, Moc děkuji za příjemný obchůdek. S pozdravem Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana V. (zizina)
ID 2531
, mimibazar.cz/zizina
(17. 12. 2008, 10:02)
|
Dobrý den Tomáši, tabule je doma, vše proběhlo v pořádku. Děkuji. Zuzka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana S. (strizova)
ID 3933
, mimibazar.cz/strizova
(15. 12. 2008, 23:23)
|
Dobrý večer, nedoporučuji, nedoporučuji, nedoporučuji, špatná komunikace, nebo spíš nekomunikace, dluží mi peníze za vrácené zboží, tak asi proto nekomunikuje, Romana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana H. (Romča1)
ID 3794
, mimibazar.cz/romca1
(15. 12. 2008, 21:43)
|
Dobrý den,taky marně čekám na vaši odpověd ohledně kid car kolejí,potřebuji vědět jestli je od vás dostanu nebo si jemám objednat jinde.Romana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš V. (Bimbo000)
ID 130407
, mimibazar.cz/bimbo000
(16. 12. 2008, 12:27)
|
Dobrý den peníze již máte na učtu.Tomáš |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie R. (Lucifera)
ID 19373
(12. 12. 2008, 6:30)
|
Dobrý den, psala jsem e-mail, ale žádná odezva. Chtěla jsem se zeptat, co je s doktorkama, peníze už jsem poslala dávno a a doktorky pořád nedošli. Děkuji Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina K. (NikoDan)
ID 163268
(10. 12. 2008, 20:27)
|
Dobrý den. Psala jsem Vám již dva vzkazy a žádná odezva. Tak doufám že přes okénko hodnocení se mi s Váma podaří navázat kontakt. Prosím o zaslání spacího pytle který jsem si objednala, nebo se dožaduji vrácení peněz. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prosím o urychlenou odpověď. S pozdravem Kolářová Martina PS: Zatím nemám v úmyslu psát hodnocení k Vaší osobě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš V. (Bimbo000)
ID 130407
, mimibazar.cz/bimbo000
(10. 12. 2008, 21:24)
|
Dobrý den a omlouvám se.Zítra máte penízky zpět na učtu.Tomáš |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika K. (Florens)
ID 19988
(6. 12. 2008, 22:56)
|
Panu Tomášovi posílám kladné hodnocení - byla jsem spokojená, vše proběhlo OK a díky za důvěru a ochotu a přejeme krásné Vánoce Veronika K. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (kadusi)
ID 115545
(4. 12. 2008, 17:50)
|
Dobrý den Tomáši, dneska dorazil s bruslema, mám hroznou radost a už se těšim až a naše najde pod potom určitě pošlu foto mooooooc se na ně těší. Děkuji moc za bezproblémový obchůdek přesně podle podmínek prodej (Y |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra P. (pulpik)
ID 9941
, mimibazar.cz/pulpik
(3. 12. 2008, 10:48)
|
Dobrý den pane Tomáši, obchůdek tedy nakonec proběhl a peníze jsem Vám už poslala na účet, který jsem si našla u Vás v podmínkách prodeje, protože se mnou bohužel nikdo nekomunikuje. Díky Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Soňa Hrušková (Ája&Eja)
ID 123414
, mimibazar.cz/ajaeja
(29. 11. 2008, 18:11)
|
Dobrý večer Tomáši, balíček s kombinézou jsem včera odeslala, ať vám ještě udělá dobrou službu!!! Děkuji za rychlý a bezproblémový obchůdek - jako nakupujícícho vás mohu jen a jen doporučit - rychlá platba, dobrá komunikace! Pěkný den, Soňa a Áňa |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza Š. (teršim)
ID 85871
(29. 11. 2008, 9:54)
|
Děkuji za balíček,postýlka dorazila přesně podle domluvy, mohu Vás jen doporučit ostatním |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana H. (anamorka)
ID 88709
(28. 11. 2008, 14:04)
|
Dobrý den Tome,odrážedlo dorazilo ,to je super. .Díky moc Romana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Libuše Kopřivová (Sarianka)
ID 124463
(27. 11. 2008, 18:05)
|
Dobrý večer Tomáši, autosedačka dorazila v naprostém pořádku. Moc Vám děkuji za super spolupráci, ochotu, milou a rychlou komunikaci, nechápu, proč dostáváte negativní hodnocení, já jsem naprosto spokojena a příště se na Vás velmi ráda opět obrátím. Líba |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla L. (pajaajaja)
ID 102440
, mimibazar.cz/pajaajaja
(27. 11. 2008, 15:29)
|
Dobrý den, Tomáši, dorazil v pořádku. Díky Pavla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra P. (*U Vejra*)
ID 20292
, mimibazar.cz/verka4
(26. 11. 2008, 22:38)
|
Tomáši děkuji za super spolupráci při našem obchůdku nádobíčko je super, díky Věra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nikol Rubášová (Nikinka)
ID 8507
, mimibazar.cz/nikinka
(upraveno 26. 11. 2008, 14:38)
|
Tak mohu změnit hodnocení domluva proběhla Nikol |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Táňa K. (clarenka)
ID 75652
, mimibazar.cz/clarenka
(25. 11. 2008, 13:43)
|
Panu Tomáši musím moc poděkovat , ač jsem tu četla nemilé hodnocení , tak já jsem s obchůdkem naprosto spokojená . Ač mi přišla trošku jiná kuchyňka, než jsem chtěla, tak mi pan Tomáš předem napsal, jestli s tím souhlasím . Takže u mě vše na jedničku . Táňa a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela Z. (bazar Natalka)
ID 61021
, mimibazar.cz/bazarnatalka
(20. 11. 2008, 10:11)
|
Děkuji za ochotu, rychlost, vztřícnost a vyřízení objednávky, kterou jiní vyřídit nedokázali, vše proběhlo bleskově díky za milé jednání Michala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta R. (Ivča71)
ID 88357
, mimibazar.cz/ivca71
(14. 11. 2008, 13:11)
|
Bohužel musím se také připojit k negativnímu hodnocení Myslím že nejméně 2x jsem Vám psala a dotazovala se Vás a Vy nic. Tak mě napadlo kouknout na Vaše hodnocení a to tedy koukám nejsem sama co má s Vámi a komunikací problémy. Nevím ale tak by se na MMB nemělo prodávat Už jsem si to co jsem chtěla po Vás koupila někde jinde , mám to doma a Vy jste mi ještě nenapsal ani řádku. Není to k zamyšlení ?????????? .............Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš V. (Bimbo000)
ID 130407
, mimibazar.cz/bimbo000
(14. 11. 2008, 13:23)
|
Dobrý den ano Vy jste chtěla toto ale nějak jsem nestihl odpovědět.--Dobrý den, chci se zeptat zda při koupi helmy u Vás dostanu doklad o koupi pro pojišťovnu, aby cena helmy byla včetně poštovného? ................díky Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 97 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5
další >>
|