Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Marcela R. (Rozkoska) ID 12667

ÚČET BYL POZASTAVEN
Marcela R. (Rozkoska) ID 12667
Oblast: Olomouc
Registrace: 22. 3. 2006
Naposledy: 21. 1. 2009, 14:21
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 86
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 86 hodnocení
Celkem: 86 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Kateřina H. (Katy) ID 11008 , mimibazar.cz/katy (12. 11. 2008, 16:22)
Marci já Vám děkuji za obchůdek (F) (F) (F) Jsem ráda :-) :-) :-) že se bundička i bekovka líbí (balicek) |:o) |:o) |:o) (hello)
Katka
ODPOVĚDĚT
Darina Pajerová (DAK) ID 27438 , mimibazar.cz/dak (19. 10. 2008, 22:42)
Dobrý večer Marcelo,
je mi líto, ale ani já vás jako nakupující nemohu doporučit :-( :-( :-( :-(.
Mám stejný problém jako maminky přede mnou. Komunikace sice probíhá,ale neustálé přesvědčování o tom,že penízky jsou odeslány mne už nebaví. Kdyby jste napsala alespoň nějakou výmluvu: už to zboží nechci, nemám peníze.....nebo cokoli jiného,tak to člověk pochopí,ale tohle vaše chování jde opravdu mimo mé chápání. Přestože jste při komunikaci milá a slušná, má zkušenost s vámi není dobrá a proto vás nedoporučuji (N) :-( (N) :-( (N) :-( (N) :-( (N) :-( (N) :-( (N) :-( (N) :-( (N) Darina
ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Rozkoska) ID 12667 (23. 10. 2008, 12:11)
Odpovídám všem na negativní hodnocení, chápu vaše znepokojení a nedivím se. Vše je způsobeno obrovským časovým presem doma i v práci, ten mi zkomplikoval špatný server, který nespravil ani nový počítač. Jsem nucena si v práci zvýšit kvalifikaci atestací, k tomu se starat o pacienty, o děti . . na odeslání složenek poštou mám cca 5 minut.
Tak jsem se snažila a snažím ve volných chvilkách odeslat postupně všechny minulé objednávky. Prostě nezvládám. Taky jsem už hodně dlouho na MMB novou rezervaci neudělala a neudělám /ikdyž mi naopak zase šetřila čas a nemusela jsem běhat po obchodech - ale bez PC doma to opravdu nelze, jak jsem pochopila až po delší době. Dnes jsem doma po 14ti denním školení, zcela vycucaná, teprve po včerejším návratu v polední pauze v práci otevírám počítač. Pokusím se doplatit všechny závazné objednávky maminkám, které vydržely a uvěřily mi.
Dokud nevyřeším moji situaci s napojením na iternet doma . . . nebojte se, nenechám se zlákat krásným zbožím k rezervaci během polední pauzy na oběd.
Omlouvám se všem, myslela jsem že to zvládnu po chvilkách, které jsem opravdu dlouho neměla. Dnes jsem ráno na poště stihla snad poslední platby za rezervace na které jste čekaly.
Mějte se krásně, přeji hezký podzim.
Marcela @ holky
ODPOVĚDĚT
Andrea S. (aredna) ID 11551 , mimibazar.cz/aredna (28. 10. 2008, 23:02)
DOBRÝ DEN MARCELO.....VAŠE VYSVĚTLENÍ JE ASI DOSTAČUJÍCÍ,ALE PROČ JSTE TŘEBA ZROVNA MĚ POŘÁD (OPRAVDU V KAŽDÉ ZPRÁVĚ) PSALA ŽE JSOU PENÍZE POSLANÉ KDYŽ NEBYLY....TOHLE ZROVNA MOC NECHÁPU...PROČ JSTE LHALA?.....VŽDYŤ JSOU TO JEN HADRY,NEJDE O ŽIVOT,TAK PROČ LHÁT??????...KDYBY JSTE NAPSALA ŽE VÁM TO FINANČNĚ NEVYŠLO KAŽDÁ VÁS POCHOPÍ PROTOŽE TO SE STÁT MŮŽE...ALE LHÁT....TO JE TO POSLEDNÍ (N)....
ODPOVĚDĚT
Andrea S. (aredna) ID 11551 , mimibazar.cz/aredna (18. 10. 2008, 15:10)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N).... JÁ ZA SEBE TEDY NEDOPORUČUJI OBCHODOVAT S PANÍ MARCELOU....VĚCI ZA NECELÝCH 1600KČ MÁ U MĚ REZERVOVANÉ OD 14.9.....PLATBA NIKDE A POŘÁD JEN SAMÉ SLIBY ŽE UHRADÍ....PAK ŽE JSOU PENÍZE POSLANÉ....ZA PÁR DNÍ ŽE STOPRO JSOU POSLANÉ....ŽE TO SPLETLA PANÍ NA PŘEPÁŽCE U POŠTY.....PAK STOPRO ODESLANÉ....A TEĎ UŽ NIC.....PANÍ MARCELA SICE KOMUNIKUJE (TEĎ UŽ PO SMS TEDY NE (N))...ALE CO JE MI TO PLATNÉ KDYŽ PLATBA NIKDE A VĚCI ZBYTEČNĚ BLOKOVANÉ (N) (N) (N).....MARCELO PSALA JSEM VÁM TOLIK MAILŮ ABY JSTE MI PO PRAVDĚ NAPSALA ZDA JSOU PENÍZE ODESLANÉ,ŽE POCHOPÍM POKUD SE VÁM TO NEHODÍ,ŽE VÁM REZERVACI ZRUŠÍM,ŽE SE STÁT MŮŽE COKOLIV A VY ZE MĚ STÁLE DĚLÁTE HLUPÁKA ŽE JSOU PENÍZE ODESLANÉ....TO BY MĚ TEDY ZAJÍMALO KDE PUTUJÍ (N) (N) (N)...NEVÍM PROČ ZROVNA MĚ JSTE SI VYBRALA PRO SVÉ NEFÉR JEDNÁNÍ A VĚŘTE ŽE MĚ TO MRZÍ,PROTOŽE JSEM VÁM POŘÁD VĚŘILA ŽE JSTE SOLIDNÍ A ŽE JSTE VŠE UHRADILA (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)....
ODPOVĚDĚT
Daniela P. (REGALO) ID 105838 (17. 10. 2008, 13:41)
Marcel dekuji za obchudek (F) (F) (F),doufam, ze Vam vse sedi ajste take spokojena ;-) ;-) ;-),preji Vam krasny podzim (kytara) (kytara) (kytara) a at uz Vas technika nezlobi :-p :-p :-p!!! Mejte se krasne , dekuji Daniela ;-)
ODPOVĚDĚT
Jana F. (janika78) ID 85940 , mimibazar.cz/janika78 (11. 10. 2008, 16:20)
Dobry den Marcelko,

moc Vam dekuji za prima obchudek (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) jsem rada, ze se tricenko libi, dekuji Vam za trpelivost s pockanim si na (G) s tricenkem, jste mila maminka a bylo mi potesenim (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
Jana a Emily
ODPOVĚDĚT
Vladana G. (bazarekBABYBOOM) ID 42221 , mimibazar.cz/bazarekbabyboom (29. 9. 2008, 13:46)
(N) (N) (N) (N) UDĚLUJI PRVNÍ NEGATIVNÍ HODNOCENÍ A NEDOPORUČUJI :-@ (6). PO TÉMĚŘ PĚTI TÝDNECH MARNÉHO ČEKÁNÍ NA PLATBU ZA DVĚ OUTLET TRIKA JSEM SE NEDOČKALA NEJEN PLATBY, ALE ANI JAKÉHOKOLI KONTAKTU Z VAŠÍ STRANY. POUZE FORMOU VZKAZŮ NA VAŠI STRÁNCE JSEM BYLA INFORMOVÁNA ŽE VÁM NEJPRVE NEJDE POČÍTAČ ( ČEKALA JSEM ), POTÉ ŽE VÁM JIŽ JDE A PLATBY POSTUPNĚ USKUTEČŇUJETE ( ČEKALA JSEM ), NÁSLEDNĚ ŽE JIŽ NEDOHLEDÁTE PODKLADY A NECHŤ VÁM JE PRODÁVAJÍCÍ ZAŠLOU OPĚT ( ZASLALA JSEM A OPĚT ČEKALA ), POTÉ JSEM VÁS VZKAZEM ŽÁDALA O INFORMACI A OPĚT NIC!!!!!!!!!!! (hadka) V MOMENTĚ KDY MÁTE DOSTATEK ČASU REAGOVAT ZDE NA NEGATIVNÍ HODNOCENÍ OD OSTATNÍCH MAMINEK, OČEKÁVALA BYCH OD VÁS TROCHU SLUŠNOSTI A DVĚ MINUTY VAŠEHO ČASU ALESPOŇ NA KRÁTKOU ODPOVĚĎ. JÁ SAMA JSEM VÁM HO VĚNOVALA AŽ PŘESPŘÍLIŠ. :'( :'( :'( (N) (N) (N) VLADANA
ODPOVĚDĚT
jana M. (janam) ID 7183 , mimibazar.cz/janamuhlfeitova (2. 10. 2008, 20:47)
Já tedy už také nevím jak jinak se připomenout..ale stále čekám na platbu za černou sukýnku Next :^)..a přestože uplynul další týden..ani zprávička..ani platba :-| :-|
Jana M.
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (shoping) ID 85306 , mimibazar.cz/shoping (29. 9. 2008, 11:57)
Děkuji paní Marcele za prima obchůdek |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) který díky jejím problémům s PC trval déle, nakonec však v pořádku bez problémů proběhl, paní Marcela se mnou vždy mile komunikovala a snažila se věc v klidu vyřešit (Y) (Y) (Y) dle přihlašování paní M. , které probíhaly velmi zřídka, mohu potvrdit, že problémy nebyly smyšlené, mohou se stát komukoli a negativní hodnocení tak nemusely být, pokud by kdo měl více trpělivosti :-$ :-$ Marcelko děkuji, z těch zbytečných negáčků si nic nedělejte a všem vás rozhodně DOPORUČUJI!!!!!! (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) S POZDRAVEM JANA A (Z) (X) (&) (@) (kocka) (kocka) (kocka)
ODPOVĚDĚT
Darina Pajerová (DAK) ID 27438 , mimibazar.cz/dak (19. 10. 2008, 22:35)
Promiňte, 6 týdnů je pro vás málo trpělivosti? Myslím,že negativní hodnocení paní Marcely nejsou zbytečná, ale oprávněná. Čtyři týdny peníze určitě neputují,i když je to českou poštou a vidíte,že nespokojených maminek je více. A to ještě před tím,než měla paní Marcela problémy s počítačem.Vy jste byla ta šťastnější. Já se jdu také připojit k těm negativně hodnotícím. Darina
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (gábin) ID 75273 , mimibazar.cz/gabinavetrovska (25. 9. 2008, 12:23)
A my přidáme paní Marcele jedno kladné (Y) hodnocení, protože jsme se nakonec v pohodě :-) :-) domluvily (mp) a obchůdek dokončily (clamp).
Přejeme krásný podzim (jablka) a ještě hezčí zimu (lyzar)
Gábi a děti (mamca) (X) (Z)
ODPOVĚDĚT
Renata N. (RENDYSEK) ID 19219 (24. 9. 2008, 8:33)
dobrý den
i já se bohužel musím přidat k negativnímu hodnocení!! (N) (N) (N)
objednané botky od 28.7... :-( :-( :-(na meilíky nereaguje :-@ :-@ :-@
rezervaci ruším a nedoporučuji!! (N) (N) (N)
Renat
ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Rozkoska) ID 12667 (24. 9. 2008, 11:17)
Hezký den, především se moc omlouvám za nezdařený obchůdek.
Celá situace mě zaskočila a neplánovala jsem ji, jen těžko jsem dohledala starší platby, ty u kterých bylo možné stornovat objednávku a maminky to akceptovaly jsem stornovala, některé mi opravdu unikly a tím že nemám starou databázi ani nedohledala. Ještě dodneška mám problém s platbami, protože ani nový počítač mi nenahrazuje přetížený server na který jsem doma napojena, tak bojuji jak se dá a občas jak koukám prohrávám, protože pokud mi při zadání transakce havaruje server a spadne mi připojení, tak se mi platba prostě nezapracuje a já se dozvím jen tak, že mi maminkly písnou, že platba nedošla.
Myslím, že je to pro nás dvě první nezdařený obchůdek, mám od Vás už dvoje botičky pro holky o to víc mě to mrzí.
Ještě jednou přijměte omluvu. Přeji hezké dny. Marcela.
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (gábin) ID 75273 , mimibazar.cz/gabinavetrovska (24. 9. 2008, 13:39)
Dobrý den, ne že bych se chtěla míchat do vašich sporů, ale vaše problémy s platbami se mě také trochů týkají. Používám k platbě také internetové bankovnictví a rozhodně si odešlé platby vždy mohu zkontrolovat v transakcích, minimálně druhý den. V dnešní činnosti dokonce ještě týž den. Zatím ještě na vaši platbu trpělivě čekám, hezký den. Gábi (comp) (hello)
ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Rozkoska) ID 12667 (24. 9. 2008, 13:56)
Děkuji za Váš názor, to samozřejmě určitě platí, pokud Vám server dovolí se druhý den přihlásit a je pak vše O.K. a můžete kontrolovat, pokud Vám opakovaně PC spadne během přihlášení na banku, začínáte mít v platbách určitě nepořádek a pokud se Vám transakce nepovede dvakrát, třikrát, pošlete něco složenkou, nebo přímo z banky a pak jen dohledáváte platby, které odešly a přiřazujete, kromě toho nejsou jen platby na MMB, ale také školka, škola,kroužky, inkasa a vše ostatní, tak je toho dost. A protože na nemocničním netu se opravdu do banky nepřihlásím a při práci lékařky mohu na internet jen během pauzy na svačinu,oběd, nebo při službách je v tom zmatek. Moc, moc Vám závidím pořádek a hlavně funkční server, přeji Vám hodně zdraví, s jen spokojené nakupující na MMB.
ODPOVĚDĚT
Žaneta E. (Charlie2019) ID 14297 (22. 9. 2008, 11:33)
(F)Milá Marcelo, dekuji za obchudek s vami, platba v poradku, komunikace take dobra... (Y) (Y) (Y) Doufam,ze budete s bundickou spokojena, dejte vedet, Jako nakupujci vas mohu DOPORUCIT (clamp) (clamp) (clamp) zaneta a honzicek
ODPOVĚDĚT
Natálie H. (Nextanda) ID 120241 , mimibazar.cz/nextanda (18. 9. 2008, 10:40)
Dobry den Marci , děkuji za penízky dnes dosly , kabatek tedy zitra poslu , presto ze se obchudek trochu natahl , komunikace byla vzdy v poradku (Y)
Tak ze dekuji za obchudek a splneny slib (Y) (Y) jako nakupujici jste por me spolehliva.
ODPOVĚDĚT
Dana Š. (Adelička) ID 62665 (upraveno 25. 9. 2008, 9:58)
Dobrý den,
děkuji za korunky. Balíček je již na cestě k Vám. Přeji hezký den a úspěšné dořešení Vašich problémů. Dana
ODPOVĚDĚT
Ludmila V. (Chlumačka) ID 32114 (27. 8. 2008, 17:22)
Platba od Vás nedorazila. Rezervaci ruším a tepláky dávám zpět do prodeje. (N) (N) (N) Nedoporučuji. Ostatně jsem to i dle Vašich hodnocení čekala. Dávám si Vás mezi nespolehlivé. L.
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (lenka 1) ID 1313 , mimibazar.cz/lenka1 (7. 8. 2008, 17:37)
Dobrý den Marcelko,korunky se dnes připsaly,děkuji za za platbu a milou komunikaci,balíček zítra poputuje k vám,doufám,že budete s Kačenkou spokojené.Ještě jednou děkuji a všem vás doporučuji.
Lenka
ODPOVĚDĚT
Silvie D. (us-outlet) ID 54104 , mimibazar.cz/us-outlet (1. 7. 2008, 7:58)
Dobrý den,
také píšu své první záporné hodnocení (N) (N) (N). Paní si u mě 2.6. objednala top, platba nedorazila. Vzhledem k tomu, že se delší dobu nepřihlašovala, nechtěla jsem psát hodnocení a po jejím opětovném přihlášení jsem jí 18.6. poslala upomínku. Paní POTVRDILA, že top chce, slíbila překontrolovat platby a napsat. Od té doby nenapsala, proto jsem jí 25.6. poslala další upomínku. Přesto, že se ještě 26.6. přihlašovala, reakce žádná :-@ a myslím, že upomínek bylo už skutečně dost! Top mohl být dávno prodaný skutečně vážnému zájemci.
Silvie
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 6261 (17. 6. 2008, 20:50)
Dobrý den,nedávám bohužel kladné hodnocení protože úhrady za objednané tričko jsem se nedočkala (N) (N) (N) (N) (N) Miriam
ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Rozkoska) ID 12667 (18. 6. 2008, 12:59)
Hezký den, penízky by měly být co nejdříve na Vašem účtu. Děkuji Marcela Rozkošová
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 6261 (20. 6. 2008, 12:41)
Dobrý den,Marcelo,děkuji za Vaši spolupráci,kterou se vyřešil vzniklý problém a tím mohl být náš obchůdek nakonec úspěšný (Y) (Y) (Y) (Y)
Díky moc,mějte se hezky Miriam (hello)
ODPOVĚDĚT
Simona Bárta (Simibart) ID 57248 , mimibazar.cz/sbazar (17. 6. 2008, 14:19)
(F) (F) (F)Marcelko,děkuji za další obchůdek,všechno opět na 100% (Y) (Y),všem Vás DOPORUČUJI (Y) (clamp) (clamp) (clamp) a jsem moc ráda,že věci sedí a jste spojkojená se zbožím.... |:o) |:o) |:o) (H) (H)Hezký den (F) (F) (F)
SIMONA
ODPOVĚDĚT
Marcela C. (Macuš) ID 2970 , mimibazar.cz/macus (upraveno 13. 6. 2008, 9:04)
Nevím co si myslet.... maminka nereaguje na vzkazy,,,
škoda trička, o které mělo více zájemců!!!!
Marcela
ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Rozkoska) ID 12667 (17. 6. 2008, 12:06)
Moc, moc se omlouvám všem, kterým jsem nedopatřením neopověděla. Nebyla jsem v posledních dnech v pohodě a v klidu a tím se stalo, že jsem byla chvílemi mimo /hlavou/. A opravdu mi pár věcí ulítlo. Posnažím se vše napravit, abyste byly všechny mamky opravdu spokojené. Pokud Vás Marcelo napadá, jak nedopatření z mé strany napravit, písněte, pokusím se.
Přeji hezké dny. Marcela.
(child1) (child1) (child1)
ODPOVĚDĚT
Jan B. (Luxury_Shop) ID 108734 , mimibazar.cz/luxury-shop (8. 6. 2008, 11:15)
Dobrý den Marcelko (F) (F) (F)

moc děkujeme za bezkonkurenční průběh obchůdku s Vámi (clamp) (clamp) (clamp) a nelze také nevyzdvihnout naprosto perfektní komunikaci s Vámi |:o) |:o) |:o)

Marcelku může všem k obchůdkům jen a jen doporučit (L) (L) (L) - suprová, spolehlivá, milá zákaznice :-$ :-$ :-$

DĚKUJEME, a doufáme, že zase někdy na stránkách MMB naviděnou :-) :-) :-)

Luxury_Shop
ODPOVĚDĚT
Markéta F. (Mercedes) ID 11638 , mimibazar.cz/mercedes (4. 6. 2008, 12:39)
Dobrý den, děkuji za bezvadný a bezproblémový obchůdek (Y) (Y), jsem ráda že jste s (G) spokojená, super komunikace :-) :-) :-) Paní Marcela je velice spolehlivá nakupující (F) (F) (F). DOPORUČUJI a budu se těšit zase někdy (hello) (hello) (hello) Markéta
ODPOVĚDĚT
Celkem: 86 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu