Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953
mimibazar.cz/lenulinek
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
Registrace: 7. 6. 2005
Naposledy: 16. 12. 2013, 16:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3315
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 94 neutrálních hodnocení
Celkem: 94 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Andrea R. (andrea p) ID 440 , mimibazar.cz/andreapolcarova (upraveno 31. 12. 2013, 10:20)
Lenko, dobrý den. Viděla jsem sice negativní hodnocení, přesto jste mě ujistila, že vše bude v pořádku a zboží dorazí do Vánoc. Nedorazilo nic a ani moje peníze - 2137 Kč, které jsem Vám poslala 4.12.. Dejte, prosím co nejdříve vše do pořádku a vraťte mi peníze na můj účet 51-5389920237/0100

31.12. - peníze mám na účtě, děkuji
Děkuji
Andrea
ODPOVĚDĚT
Petra H. (butterflay100) ID 467440 (upraveno 1. 1. 2014, 12:58)
Dobrý den, prosím o vrácení peněz (1101Kč) na účet 670100-2209689012/6210. Na objednávku už čekat nebudu. Díky za pochopení. Petra H.

Peníze vpořádku vráceny v dohodnutém termínu. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Martina S. (malá čarodějnice) ID 43534 (19. 12. 2013, 20:47)
Milá Lenko,posílala jsem Vám 2 maily,ale jsou bez odpovědi,Tak zkouším ještě takto.Jestli mi můžete prokázat,že kabelka je objednána a čeká se skutečně jen na její naskladnění,tak to udělejte.Jestli to byla jen nějaká Vaše fabulace,postavte se k tomu čelem a dejte mi vědět.Pošlu Vám číslo účtu,na které mi vrátíte peníze.Martina
ODPOVĚDĚT
Soňa K. (soninak) ID 84259 (18. 12. 2013, 23:04)
Děkuji za vrácení peněz na účet.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Scharf (zuzanacb) ID 104807 (upraveno 19. 12. 2013, 9:26)
Lenka mi vrátila peníze na účet...Chápu,že se může cokoli stát, jen stačí víc informovat klienty a víc komunikovat.Díky
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (HELO KITTY) ID 307623 , mimibazar.cz/helokitty (upraveno 23. 12. 2013, 18:47)
Dobrý den, chci zrušit objednávku na šaty, prosím o vrácení peněz na účet. Snad platbu co nejdříve pošlete. Psala jsem i mail. Tak pro jistotu píšu i sem, když Vám nejde poslat vzkaz. Jinak jsem s Vámi byla vždy spokojená, tak snad nebudu tentokrát litovat. Děkuji Katka
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (HELO KITTY) ID 307623 , mimibazar.cz/helokitty (23. 12. 2013, 18:49)
Leni platba dorazila. Děkuji a přeji hezké Vánoce (L) (stromecek)
ODPOVĚDĚT
Vendula N. (V/L) ID 122929 , mimibazar.cz/vl (upraveno 18. 12. 2013, 20:45)
take prosim o urgentni vraceni platby na muj ucet viz dve emailove zpravy pokud tak neprovedete do 20.12.2013budu nucena se obratit na policii a myslim ze nebudu sama .
ODPOVĚDĚT
Vendula N. (V/L) ID 122929 , mimibazar.cz/vl (18. 12. 2013, 22:40)
dekuji za vraceni platby
ODPOVĚDĚT
Hana Č. (hanga79) ID 248516 (17. 12. 2013, 9:54)
Dobry den, saty mam sice doma, ale potrebovala jsem je vymenit, zkousela jsem Vas kontaktovat i znovu je objednat, ale Vase reakce - zadna. Saty posilam na Vasi adresu uvedenou na MMB a poprosim Vas o zpetne zaslani svych penez na účet . Dekuji Čejková
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (kubili) ID 105050 , mimibazar.cz/kubili (17. 12. 2013, 11:43)
To samé mám já. Také jsem chtěla šaty vyměnit, ale nemám jistotu, že když je pošlu zpět, že se platba vrátí. Po té komunikaci...... :-o
ODPOVĚDĚT
Petra B. (truskape) ID 273129 (10. 12. 2013, 19:36)
Dobrý den Lenko, předminulý týden jste mi stejně jako některým zde, psala, že moje zboží odešlete nejpozději v sobotu. Zatím mi nic nepřišlo a na můj mail neodpovídáte. Mohla bych se zeptat proč? Petra
ODPOVĚDĚT
Zuzana Scharf (zuzanacb) ID 104807 (6. 12. 2013, 22:24)
Dobrý den,také se připojuji k ostatním nakupujícím,mám objednané kabelky skoro 2 měsíce,psala jste,že budou o víkendu...na další zprávy nereagujete..Chápu,že se může cokoli stát,ale nekomunikujete a to je velký problém,máte ode mne přes 3000 na účtě a já nemám žádné zboží a ani nevím,kdy budu mít a zda vůbec...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Scharf (zuzanacb) ID 104807 (13. 12. 2013, 17:06)
Dobrý den Lenko,vzhledem k tomu,že jste opět už poněkolikáté nedodržela slib a kabelky stále nemám(slíbíla jste je naposled do dnešního dne),žádám vás o vrácení peněz co nejdříve,doufám,že mi peníze vrátíte,nerada bych celou věc řešila právně.díky
ODPOVĚDĚT
Renata Č. (kuratko16) ID 496129 (6. 12. 2013, 11:23)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, proč neodpovídáte na e-maily? :-| Měla bych zájem o šatky, již jste znovu vystavovala, ale neozvala jste se. A psala jsem též ohledně objednaného a zaplaceného trička, které jsem již měla obdržet, zatím však nedorazilo *-) Děkuji za odpověď
ODPOVĚDĚT
Renata Č. (kuratko16) ID 496129 (9. 12. 2013, 17:32)
Dobrý večer, dnes dorazilo tričko :-) je krásné a skvěle padne :-p moooc děkuji (andel)
ODPOVĚDĚT
Iva K. (ivca-777) ID 338278 , mimibazar.cz/ivca-777 (5. 12. 2013, 12:59)
Dobrý den Lenko, minulý týden jste mi psala, že zboží budete mít pro mě o víkendu a doposud nic nedorazilo. Včera jsem vám psala a opět neodpovídáte. Můžu se zeptat proč? Hezký den Iva
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (jjaninka74) ID 244895 , mimibazar.cz/jjaninka74 (3. 12. 2013, 7:47)
Dnes jsou to 3 týdny, co jsem vám poslala peníze...v neděli jsem vám psala e-mail, jak to vypadá s mojí objednávkou - bez odpovědi...bohužel jsem se před odesláním peněz nepodívala na vaše hodnocení, koukám tady na to jako z jara... ŽÁDÁM O VRÁCENÍ PENĚZ!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (jjaninka74) ID 244895 , mimibazar.cz/jjaninka74 (12. 12. 2013, 9:57)
Tak paní Lenka mi dnes po dohodě peníze vrátila. J.
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Janna27) ID 286637 (3. 12. 2013, 6:52)
Dobrý den Leni, ráda bych se zeptala jak to vypadá s objednáním mé tuniky. Peníze by měly dnes už také dorazit. Na e-maily mi neodpovídáte.
Děkuji za odpověď

Jana Spáčilová
ODPOVĚDĚT
Adriana K. (adrijjanka) ID 190045 (upraveno 17. 12. 2013, 18:33)
O jeden dárek méně ,ale peníze zpět na učtě :(
ODPOVĚDĚT
Ivana S. (DARIB) ID 189826 , mimibazar.cz/darib (29. 11. 2013, 20:53)
Dobrý den Lenko,
mrzí mě,že musím nakonec psát touto cestou.....22.9. jsem uhradila kabelku a šátek a chtěla bych vědět,jestli zboží bude a kdy dorazí.Pokud ne,tak bych poprosila o vrácení peněz.Děkuji.Ivana.
ODPOVĚDĚT
Hana R. (reiha) ID 54517 (28. 11. 2013, 9:45)
Dobrý den, od 16.10. mám u Vás objednané a zaplacené 4 věci za 4 144,- Kč. Píšete, že věci budou do 14 dnů, pak že jste řešila výpadek se skladem, pak že se měnil systém objednávek a zboží jste musela přeobjednat znovu a bude v úterý (19.11.) ....a stále nic, žádná reakce, mrtvý brouk. Žádám tímto o vrácení peněz. Hana R.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (28. 11. 2013, 15:59)
Hani, jsem ráda, že jsme se dohodly
ODPOVĚDĚT
Michaela N. (migala) ID 172794 (27. 11. 2013, 18:18)
Lenko, dobrý večer...
Psala jsem Vám před pár týdny email, ale zpětné vazby jsem se nedočkala, jako ani roláku, který mám u Vás téměř dva měsíce (6.10.) objednaný a zaplacený... Prosím Vás touto cestou o informaci k objednávce, nebo vrácení peněz. Děkuji Michala M.
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Jana Pilarova) ID 287711 (26. 11. 2013, 21:20)
Dobrý večer Lenko,24.10.jsem vám odesílala kabelku na reklamaci.Mohla by jste mi dát vědět,zda byla uznaná?
Děkuji za vyřízení Jana
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (26. 11. 2013, 21:32)
Ano, byla uznaná a platba byla převedená Lenka
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Jana Pilarova) ID 287711 (upraveno 7. 12. 2013, 21:47)
Dobrý večer,děkuji za vyřízení reklamace a odeslání peněz.Jana
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (gabipopa) ID 450994 (upraveno 17. 11. 2013, 16:46)
Dobrý den, bohužel přidávám negativní hodnocení, zboží mam objednáno před dvěma měsíci a do dneška nic, ani zboži, ani vysvětlení co se děje, žádná reakce na maily, žádne vracení peněz na účet.Prosím tedy i touto cestou o nějakou odezvu, odesláni tuniky Desigual či vrácení peněz.
Gabina. .
Pani Lenka se dnes ozvala a vráti mi peníze, uvedla i docela vážny důvod proč se tak dlouho neozývala.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 94 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu