DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
Celkem: 94 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5
další >>
|
|
|
Andrea R. (andrea p)
ID 440
, mimibazar.cz/andreapolcarova
(upraveno 31. 12. 2013, 10:20)
|
Lenko, dobrý den. Viděla jsem sice negativní hodnocení, přesto jste mě ujistila, že vše bude v pořádku a zboží dorazí do Vánoc. Nedorazilo nic a ani moje peníze - 2137 Kč, které jsem Vám poslala 4.12.. Dejte, prosím co nejdříve vše do pořádku a vraťte mi peníze na můj účet 51-5389920237/0100 31.12. - peníze mám na účtě, děkuji Děkuji Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra H. (butterflay100)
ID 467440
(upraveno 1. 1. 2014, 12:58)
|
Dobrý den, prosím o vrácení peněz (1101Kč) na účet 670100-2209689012/6210. Na objednávku už čekat nebudu. Díky za pochopení. Petra H. Peníze vpořádku vráceny v dohodnutém termínu. Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina S. (malá čarodějnice)
ID 43534
(19. 12. 2013, 20:47)
|
Milá Lenko,posílala jsem Vám 2 maily,ale jsou bez odpovědi,Tak zkouším ještě takto.Jestli mi můžete prokázat,že kabelka je objednána a čeká se skutečně jen na její naskladnění,tak to udělejte.Jestli to byla jen nějaká Vaše fabulace,postavte se k tomu čelem a dejte mi vědět.Pošlu Vám číslo účtu,na které mi vrátíte peníze.Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa K. (soninak)
ID 84259
(18. 12. 2013, 23:04)
|
Děkuji za vrácení peněz na účet. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Scharf (zuzanacb)
ID 104807
(upraveno 19. 12. 2013, 9:26)
|
Lenka mi vrátila peníze na účet...Chápu,že se může cokoli stát, jen stačí víc informovat klienty a víc komunikovat.Díky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (HELO KITTY)
ID 307623
, mimibazar.cz/helokitty
(upraveno 23. 12. 2013, 18:47)
|
Dobrý den, chci zrušit objednávku na šaty, prosím o vrácení peněz na účet. Snad platbu co nejdříve pošlete. Psala jsem i mail. Tak pro jistotu píšu i sem, když Vám nejde poslat vzkaz. Jinak jsem s Vámi byla vždy spokojená, tak snad nebudu tentokrát litovat. Děkuji Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina M. (HELO KITTY)
ID 307623
, mimibazar.cz/helokitty
(23. 12. 2013, 18:49)
|
Leni platba dorazila. Děkuji a přeji hezké Vánoce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula N. (V/L)
ID 122929
, mimibazar.cz/vl
(upraveno 18. 12. 2013, 20:45)
|
take prosim o urgentni vraceni platby na muj ucet viz dve emailove zpravy pokud tak neprovedete do 20.12.2013budu nucena se obratit na policii a myslim ze nebudu sama . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula N. (V/L)
ID 122929
, mimibazar.cz/vl
(18. 12. 2013, 22:40)
|
dekuji za vraceni platby |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana Č. (hanga79)
ID 248516
(17. 12. 2013, 9:54)
|
Dobry den, saty mam sice doma, ale potrebovala jsem je vymenit, zkousela jsem Vas kontaktovat i znovu je objednat, ale Vase reakce - zadna. Saty posilam na Vasi adresu uvedenou na MMB a poprosim Vas o zpetne zaslani svych penez na účet . Dekuji Čejková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina H. (kubili)
ID 105050
, mimibazar.cz/kubili
(17. 12. 2013, 11:43)
|
To samé mám já. Také jsem chtěla šaty vyměnit, ale nemám jistotu, že když je pošlu zpět, že se platba vrátí. Po té komunikaci...... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra B. (truskape)
ID 273129
(10. 12. 2013, 19:36)
|
Dobrý den Lenko, předminulý týden jste mi stejně jako některým zde, psala, že moje zboží odešlete nejpozději v sobotu. Zatím mi nic nepřišlo a na můj mail neodpovídáte. Mohla bych se zeptat proč? Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Scharf (zuzanacb)
ID 104807
(6. 12. 2013, 22:24)
|
Dobrý den,také se připojuji k ostatním nakupujícím,mám objednané kabelky skoro 2 měsíce,psala jste,že budou o víkendu...na další zprávy nereagujete..Chápu,že se může cokoli stát,ale nekomunikujete a to je velký problém,máte ode mne přes 3000 na účtě a já nemám žádné zboží a ani nevím,kdy budu mít a zda vůbec... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Scharf (zuzanacb)
ID 104807
(13. 12. 2013, 17:06)
|
Dobrý den Lenko,vzhledem k tomu,že jste opět už poněkolikáté nedodržela slib a kabelky stále nemám(slíbíla jste je naposled do dnešního dne),žádám vás o vrácení peněz co nejdříve,doufám,že mi peníze vrátíte,nerada bych celou věc řešila právně.díky |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata Č. (kuratko16)
ID 496129
(6. 12. 2013, 11:23)
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, proč neodpovídáte na e-maily? Měla bych zájem o šatky, již jste znovu vystavovala, ale neozvala jste se. A psala jsem též ohledně objednaného a zaplaceného trička, které jsem již měla obdržet, zatím však nedorazilo Děkuji za odpověď |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata Č. (kuratko16)
ID 496129
(9. 12. 2013, 17:32)
|
Dobrý večer, dnes dorazilo tričko je krásné a skvěle padne moooc děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iva K. (ivca-777)
ID 338278
, mimibazar.cz/ivca-777
(5. 12. 2013, 12:59)
|
Dobrý den Lenko, minulý týden jste mi psala, že zboží budete mít pro mě o víkendu a doposud nic nedorazilo. Včera jsem vám psala a opět neodpovídáte. Můžu se zeptat proč? Hezký den Iva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Š. (jjaninka74)
ID 244895
, mimibazar.cz/jjaninka74
(3. 12. 2013, 7:47)
|
Dnes jsou to 3 týdny, co jsem vám poslala peníze...v neděli jsem vám psala e-mail, jak to vypadá s mojí objednávkou - bez odpovědi...bohužel jsem se před odesláním peněz nepodívala na vaše hodnocení, koukám tady na to jako z jara... ŽÁDÁM O VRÁCENÍ PENĚZ!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Š. (jjaninka74)
ID 244895
, mimibazar.cz/jjaninka74
(12. 12. 2013, 9:57)
|
Tak paní Lenka mi dnes po dohodě peníze vrátila. J. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana S. (Janna27)
ID 286637
(3. 12. 2013, 6:52)
|
Dobrý den Leni, ráda bych se zeptala jak to vypadá s objednáním mé tuniky. Peníze by měly dnes už také dorazit. Na e-maily mi neodpovídáte. Děkuji za odpověď Jana Spáčilová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Adriana K. (adrijjanka)
ID 190045
(upraveno 17. 12. 2013, 18:33)
|
O jeden dárek méně ,ale peníze zpět na učtě |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana S. (DARIB)
ID 189826
, mimibazar.cz/darib
(29. 11. 2013, 20:53)
|
Dobrý den Lenko, mrzí mě,že musím nakonec psát touto cestou.....22.9. jsem uhradila kabelku a šátek a chtěla bych vědět,jestli zboží bude a kdy dorazí.Pokud ne,tak bych poprosila o vrácení peněz.Děkuji.Ivana. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana R. (reiha)
ID 54517
(28. 11. 2013, 9:45)
|
Dobrý den, od 16.10. mám u Vás objednané a zaplacené 4 věci za 4 144,- Kč. Píšete, že věci budou do 14 dnů, pak že jste řešila výpadek se skladem, pak že se měnil systém objednávek a zboží jste musela přeobjednat znovu a bude v úterý (19.11.) ....a stále nic, žádná reakce, mrtvý brouk. Žádám tímto o vrácení peněz. Hana R. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(28. 11. 2013, 15:59)
|
Hani, jsem ráda, že jsme se dohodly |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela N. (migala)
ID 172794
(27. 11. 2013, 18:18)
|
Lenko, dobrý večer... Psala jsem Vám před pár týdny email, ale zpětné vazby jsem se nedočkala, jako ani roláku, který mám u Vás téměř dva měsíce (6.10.) objednaný a zaplacený... Prosím Vás touto cestou o informaci k objednávce, nebo vrácení peněz. Děkuji Michala M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana P. (Jana Pilarova)
ID 287711
(26. 11. 2013, 21:20)
|
Dobrý večer Lenko,24.10.jsem vám odesílala kabelku na reklamaci.Mohla by jste mi dát vědět,zda byla uznaná? Děkuji za vyřízení Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(26. 11. 2013, 21:32)
|
Ano, byla uznaná a platba byla převedená Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana P. (Jana Pilarova)
ID 287711
(upraveno 7. 12. 2013, 21:47)
|
Dobrý večer,děkuji za vyřízení reklamace a odeslání peněz.Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela P. (gabipopa)
ID 450994
(upraveno 17. 11. 2013, 16:46)
|
Dobrý den, bohužel přidávám negativní hodnocení, zboží mam objednáno před dvěma měsíci a do dneška nic, ani zboži, ani vysvětlení co se děje, žádná reakce na maily, žádne vracení peněz na účet.Prosím tedy i touto cestou o nějakou odezvu, odesláni tuniky Desigual či vrácení peněz. Gabina. . Pani Lenka se dnes ozvala a vráti mi peníze, uvedla i docela vážny důvod proč se tak dlouho neozývala. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 94 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5
další >>
|