Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640

ÚČET BYL POZASTAVEN
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640
Tomi sped s.r.o.
mimibazar.cz/olliver
Oblast: Uherské Hradiště
Registrace: 6. 3. 2010
Naposledy: 29. 11. 2011, 7:47
Aktualizace: 20. 11. 2011, 11:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
27726088
DIČ cz27726088
HODNOCENÍ 572
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
POKUD NEODPOVÍM DO 48 HODIN, PROSÍM KONTAKTUJTE MĚ!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získal 28 neutrálních hodnocení
Celkem: 28 (zobrazuje se 21-28) << předchozí 1, 2
Anděla M. (Beruska.kvitecek) ID 140883 , mimibazar.cz/beruskakvitecek (4. 5. 2011, 21:55)
Dobrý večer, nechtěla jsem psát toto hodnocení, ale nemůžu jinak. S obchůdkem jsem nebyla spokojena. dodávka zboží jen poloviční, ve více dodávkách a pokud se neptáte kdy zboží dojde tak Vám nenapíšou, že nedošlo. Chápu, že může být vyprodáno, nedodáno, ale je i v PP napsáno, že vás budou o nedodání zboží infor. To se nestalo, mohla jsem si mezi tím zboží koupit jinde. Pokud pan Vaculík napíše, že balíček zítra posílá a po týdnu se ptáte kde je
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (5. 5. 2011, 8:25)
Dobrý den...to jste si vzpoměla po měsíci na to, že mi napíšete hodnocení :-)zboží jste měla na dvakrát, to jsem vám ho ještě osobně předala, to druhé poslala..když tak všechno chápete, tak já nechápu proč to po měsíci píšete....na bazárku je vždy vzkaz onedodání zboží...a objednávku jste mohla kdykoliv zrušit, já bych si zboží prodala dál....ale ne jít po měsíci na stránky a jen tak si napsat hodnocení..tak když nejste se mnou spokojena, proč se na mé stránky vracíte?
ODPOVĚDĚT
Anděla M. (Beruska.kvitecek) ID 140883 , mimibazar.cz/beruskakvitecek (5. 5. 2011, 11:03)
Už nevrátím... ztráta času :-)
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (5. 5. 2011, 15:56)
,-)
ODPOVĚDĚT
Anděla M. (Beruska.kvitecek) ID 140883 , mimibazar.cz/beruskakvitecek (5. 5. 2011, 11:15)
tak Vám napíší, že se domluvíme na předání :^). Zbytek peněz po týdnu vráceny, ale název účtu byl zarážející :-o. Snad to je jen shoda jmen.
ODPOVĚDĚT
Marcela L. (eibiska) ID 192983 , mimibazar.cz/eibiska (upraveno 30. 4. 2011, 17:57)
Snad bude už vše na dobré cestě a domluvíme se..............
ODPOVĚDĚT
Zdeňka Č. (capatko) ID 108353 , mimibazar.cz/capatko (upraveno 29. 4. 2011, 20:14)
....sliby plníme taky.....
ODPOVĚDĚT
Zdeňka Č. (capatko) ID 108353 , mimibazar.cz/capatko (29. 4. 2011, 15:43)
.......celá částka nám byla právě složena na účet.......díky správci mmb....Zdeňka+již spokojené mamky
ODPOVĚDĚT
Petra D. (kopcik) ID 233392 , mimibazar.cz/kopcik (26. 4. 2011, 19:58)
Bohužel se musím připojit k nespokojeným zákazníkům. Chápu okolnosti, že se mohou vyskytnout problémy, ale že nikdo se mi ani neobtěžoval napsat, že zboží není, to považuji za problém. Takže kdybych se sama neozvala jen bych čekala. Nehledě na to, že už bych dávno mohla mít objednáno někde jinde. :^) Paní mi jen napsala, že v obchodě nebyli a příště to asi taky nestihnou. Hodnocení je neutrál proto, že paní alespoň komunikuje. Petra
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (27. 4. 2011, 7:51)
Dobrý den...omlouvám se, je pravdou, že jsem vám zapoměla při tom všem odepsat, že jsme v HM nebyly, jelikož jsme neodjely z rodinných důvodů. Ale nerozumím tomu, když mi do emailu napíšete že to chápete a po několika hodinách mi písnete hodnocení...podivné :-o
ODPOVĚDĚT
Petra D. (kopcik) ID 233392 , mimibazar.cz/kopcik (27. 4. 2011, 8:51)
já to, že to chápu napsala i do hodnocení. (F) chápu okolnosti - nechápu, že mi nikdo nedal vědět. to jsem Vám napsala i v mailu i do hodnocení. Petra
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (přeslice) ID 14455 , mimibazar.cz/preslice (8. 4. 2011, 13:53)
balíčky dnes dorazily, děkuji, zboží je všechno, co jsem objednala, nicméně to téměř třítýdenní zpoždění mne vadí, chápu Vaše důvody, sama mám děti a nemoc člověka zastihne ve chvíli, kdy to nejméně čeká, nicméně je slušnost to sdělit předem osobně každému zákazníkovi. Když jsem pak po Vás téměř týden mámila číslo balíčku a způsob, jakým jste ho odeslala, tak jste pro mne neměla řádnou odpověď. Dále mi pak v balíčku chybí faktura, ne
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (přeslice) ID 14455 , mimibazar.cz/preslice (8. 4. 2011, 13:54)
nebo alespoň paragon. Slíbila jste mi, že balíček odeslete v úterý, byl odeslán ve čtvrtek, což byl asi hlavní důvod, pro který jste mi nesdělila číslo balíčku. Jsem zásadně pro jednání na rovinu, proč jste nenapsala, že ještě nebyl odeslán?! Dnes byl poslední den, kdy jsem byla ochotna dát ještě neutrální hodnocení, v pondělí by bylo již záporné.
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (upraveno 8. 4. 2011, 21:45)
....
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 278120 (11. 4. 2011, 13:06)
MY SI TAKÉ POČKALI.., ALE KDYŽ ČLOVĚK NĚCO CHCE A MOC SI TO PŘEJE VYČKÁ SI, KDYŽ UŽ NAVÍC NESEHNATELNÉ..A KDO NEUMÍ ČÍST...TO UŽ VĚC JINÁ,... MY JSME SPOKOJENI A STOJÍME PŘI VÁS! :-) (Y)
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (8. 4. 2011, 20:55)
Jsem ráda, že jste spokojena se zbožím...to je důležité...vzkaz o pozdím dovozu byl 2 týdny na bazárku, omluvil jsem se, jste na něm každý den, pokud jsem se neozýval, klidně jste mohla napsat nebo zavolat...v sobotu odjezd do Anglie, v pondělí tento týden návrat, na odeslání balíčků mám 7 prac. dnů....to jen pro vysvětlení, které jsem vám již psala, paragon pošlu, to je jasné, to jen pro maminky píši vysvětlení...takže se mějte.... :-o
ODPOVĚDĚT
Jana M. (janina86) ID 193221 , mimibazar.cz/janina86 (12. 4. 2011, 21:25)
Dobrý den,
nedá mi to a musím reagovat - Heslo české pošty "Dnes podáte, zítra dodáme" rozhodně neplatí! Ani u obchodních balíků, u kterých to slibují :-( Dodání trvá 2 i 3 dny :-( Podle toho na jak velké poště a v kolik hodin byly balíky podány.......svozové auto jezdí 1xdenně :-(
A pokud jde o to číslo balíku - pošta vyžaduje při 4 a více podávaných zásilkách Podací arch, ten bohužel vrací potvrzený až při dalším odběru, tzn. 24,48h......
Tak
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (přeslice) ID 14455 , mimibazar.cz/preslice (13. 4. 2011, 10:59)
nejde o to, že by balík dopravovala česká pošte, jde o to, že balík byl odeslán až ve čtvrtek, místo začátkem týdne, stačilo napsat, že nemám číslo balíku, protože jsem ho neodeslala, ale mlžit - to není rovné jednání
ODPOVĚDĚT
Lenka Knechtlová (knechtlová) ID 127319 (20. 12. 2010, 19:51)
Dobrý den, balíček dorazil v pořádku, ale to co jsem v něm našla je děs. Objednala jsem si lust NEXT a kdybych věděla, že to je tak šitové zboží (horší než od Vietnamců), tak si to rozhodně neobjednám. Škoda, že si pan Tomáš nekontroluje, co prodává... Český návod chybí, objímka na žárovku by měla být samozřejmost, tedy podle mého názoru a není. Kdybych už to neukázala dceři, tak to rozhodně vrátím.
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (20. 12. 2010, 20:19)
Leni je to anglický výrobce a já to koupil v Anglii, nemají důvod tam přece dávat český návod, ale pokud si s tím nevíte rady, rád vám jej dodám...jinak uvádí v popisu výrobce lustr a já též...zboží nerozbaluji, ani bych si to nedovolil...ale pokud se vám nelíbí z jakéhokoliv důvodu a je v originál krabici a neporušen, pošlete mi jej zpět, máte na to ze zákona přece právo....a já vám pošlu peníze zpět...vše k vaší spokojenosti.
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (21. 12. 2010, 7:41)
Leni, poprosím vás odpověd,psal jsem vám kolem 19:30 a v 21:00 jste byla ještě tady...chtěl bych to nějak vyřešit, s tím jak píšete "šitem"...
ODPOVĚDĚT
Hana V. (hanule72) ID 76815 , mimibazar.cz/hanule72 (20. 12. 2010, 20:28)
Dobrý den Lenko,lustry z Nextu nemají objímky na žárovku,také ho máme (hello)
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (20. 12. 2010, 20:45)
Hani děkuji, já ještě opravdu žádný nerozbalil....a zatím žádné upozornění, proto jsem to netušil :´(
ODPOVĚDĚT
Kamila D. (kejml77) ID 57202 , mimibazar.cz/kejml77 (upraveno 24. 6. 2010, 10:26)
Dobrý den, jsem rozčarovaná z nevydařeného obchůdku. Ale jsem ráda, že peníze mi byly vráceny. Kamila
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (24. 6. 2010, 12:26)
Já děkuji vám, obchůdek mě též mrzí....a neměl jsem důvod penízky nevrátit...děkuji za trpělivost.
ODPOVĚDĚT
Jiřina C. (ji.ci) ID 106288 (18. 6. 2010, 19:35)
U mne zklamání z pozdního dodání (G),jinak šatičky krásné-měly být k narozeninám. (^)
Jiřina
ODPOVĚDĚT
Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640 , mimibazar.cz/olliver (18. 6. 2010, 19:48)
Pošta je u mě trošku problém, ale já se polepším :-$někdy to protě nestihnu jak bych chtěl... :´(....ale narozeninky byly určitě i tak krásné a dodatečně hodně zdravíčka a stěstíčka vaší malé slečně....
ODPOVĚDĚT
Celkem: 28 (zobrazuje se 21-28) << předchozí 1, 2
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu