Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kamila Zemčíková (CATS) ID 54646

ÚČET BYL POZASTAVEN
Kamila Zemčíková (CATS) ID 54646
mimibazar.cz/cats
Bazárek na Slovensku
Oblast: Jeseník
Registrace: 25. 4. 2007
Naposledy: 6. 11. 2011, 17:10
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 558
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE,DĚKUJI!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 31 negativních hodnocení
Celkem: 31 (zobrazuje se 21-31) << předchozí 1, 2
Barbora S. (BaruskaSedlakova) ID 203715 (9. 11. 2011, 14:16)
Také se přidávám k negativnímu hodnocení.Objednala jsem si kapsář do auta a již měsíc nemám nic.Odpověděla mi,že není skladem a od té doby nic.Jsem rozhodnutá,že půjdu na policii,dám všechny podklady co zde najdu a třeba s tím něco udělají.A stáhla všechny svoje inzertní fotografie,což je divné.Možná čím dříve tím lépe.
ODPOVĚDĚT
Dana P. (Deenah) ID 227283 (upraveno 10. 11. 2011, 15:03)
Také se přidávám k negativnímu hodnocení. U paní Zemčíkové jsem objednala autosedačku, zaplatila 25.9. částku kolem 1200 kč,- a dodnes nemám nic. Paní mi dvakrát na mail odpověděla, že dodací lhůta je delší, po pěti týdnech mi na mail odpověděla, že daná barva není skladem a po změně barvy se opět nic neděje. Na poslední mail už ani nereaguje. Pokud paní Zemčíková situaci nezačne řešit, přidám se k hromadné žalobě na její osobu.
Administrátora mimibazaru jsem kontaktovala.
ODPOVĚDĚT
Simona Č. (simcarosslova) ID 276799 (8. 11. 2011, 8:34)
Bohužel se také musím připojit s negativním hodnocením pro paní Kamilu (N) v jejíž spolehlivost jsem při objednávání zboží věřila :´(. Stále čekám na (G) s přebalovací podložkou nebo na vrácení peněz, které jsem zasílala. Někomu by se částka cca Kč 200,- mohla zdát málo, ale jsem v očekávání dvojčátek a každý výdaj, byť na potřebnou věc je znát. Doufám, že se v paní Kamile hne svědomí a alespoň neprodleně vrátí peníze nám všem, které
ODPOVĚDĚT
Simona Č. (simcarosslova) ID 276799 (9. 11. 2011, 8:18)
jsme za zboží zaplatily :-(. V jiném případě bychom skutečně musely zvážit hromadné trestní oznámení (v případě, že by celková dlužná částka paní Kamily činila Kč 5000,- a více) nebo oznámit podezření ze spáchání přestupku.
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (Luciáš25) ID 293488 (7. 11. 2011, 17:38)
Přidávám se k negativním hodnocením...I já jsem na paní Zemčíkovou naštvaná,jelikož mám přes 2 měsíce objednané zboží...Deka mi po měsíci dorazila,ale fusak nikde..Stále čekám na fusak nebo peníze,ale nic.....Byla bych ráda,kdyby jste to dala do pořádku..... (N) :-@ :-@ (6)
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Kata84) ID 371993 , mimibazar.cz/kata84 (7. 11. 2011, 15:39)
Já tedy také musím udělit negativní komentář, také poprvé!!!!!!!! Paní vůbec nekomunikuje, jak po emailu, tak telefonicky není k zastižení, přijde mi to jako velmi neprofesionální a takovýto prodávající tu opravdu nemá co dělat!!!!!!!!!!!! Navíc mi tedy přijde, že paní stáhla všechny své fotografie s prodeje, což tedy je velmi divné!!!!!!!!!!! Já mám tedy naštěstí objednáno jen za 200 Kč, ale i to mě trápí, ostatních je mi opravdu líto.
ODPOVĚDĚT
Marta K. (martysss) ID 317958 , mimibazar.cz/martysss (6. 11. 2011, 11:47)
POPRVÉ UDĚLUJI NEGATIVNÍ KOMENTÁŘ, ALE S CHUTÍ !!!!
PANÍ VŮBEC NEREAGUJE NA EMAILY. NESPOLEHLIVÁ. MÁM U NÍ OBJEDNANÉ SVETRY PŘES 2 MĚSÍCE. PO TÉ JI PÍŠU CO SE DĚJĚ? DOSTALA JSEM ODPOVĚĎ, JESTLI JSEM ČETLA PODMÍNKY PRODEJE? ANO ČETLA, MÁTE TAM AZ 20 DNI NA OBJENANE ZBOZI.OBJEDNAVKU JSEM MUSELA ZRUSIT. A PENIZE NIKDE !!! A TO MI SLIBOVALA
ODPOVĚDĚT
Marta K. (martysss) ID 317958 , mimibazar.cz/martysss (6. 11. 2011, 11:50)
ŽE DO KONCE TÝDNE JE POŠLE. JA UŽ VÁS PROSIT NEBUDU, AT MI POŠLETE ZPĚT MÍCH 1450,- KORUN. OBRATÍM SE NA POLICII...!!!
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NIC NEOBJEDNÁVEJTE, POKUD NECHCTE MÍT PROBLÉMY !!!
VIZ DLAŠÍ JEJÍ HODNOCENÍ !!!
ODPOVĚDĚT
Šárka M. (psarak) ID 320113 , mimibazar.cz/psarak (upraveno 6. 11. 2011, 16:59)
Je nespolehlivá,a stále se jen vymlouvá na dodavatele.Radím vám najděte si jiného prodejce,takovýto člověk nemá co dělat v obchodu.Jestli zboží nebo peníze nevrátíte,obrátím se na policii:
ODPOVĚDĚT
Dagmar K. (kovalka2) ID 241809 (1. 11. 2011, 13:30)
Dne 31.8. jsem odeslala paní Zemčíkové peníze za objednané zboží (dva kapsáře) do dnešního dne nemám ani zboží ani peníze. Za celou dobu nebyla schopná se sama ozvat co se děje se zbožím a proč ho ještě nemám i přesto, že u něho inzeruje dobu dodaní cca 10-14 dní. Když jsem se několikrát ozvala sama, neustále se vymlouvala na dodavatele. Od 11.10. jsem ji proto již několikrát žádala o vrácení peněz, ale zatím bohužel marně. :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT
Andrea T. (Andy05) ID 376767 (8. 9. 2011, 17:31)
Objednala jsem si prebalovaci podlozku. 19.8.2011 jsem prevedla penize na ucet p. Zemčíkové a dodnes mi nic neprislo. Doufala jsem, ze do narozeni miminka budu mit vsechno doma. Miminko se mi narodilo pred 8 dny a ja stale cekam na balicek. Omyl sa muze stat. Chapala bych to, kdyby se pani aspon ozvala, co se deje. Ale chova se jak mrtvej brouk.
Doufam, ze se vse vyresi a pani mi posle bud balicek nebo penize.
A vy, ostatni maminky, priste zvolte jineho prodavajiciho.
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (Luucia) ID 50931 (27. 6. 2011, 17:12)
Dobrý den,
přebalovací podložka dorazila...místo po 5-10 dnech, jak to má paní Kamila uvedeno v podmínkách prodeje, dorazila po 22 dnech (N) (N) (N) Kdybych paní Kamile 2x nepsala, kdy podložka dorazí, tak se asi ani neozve, že bude mít spoždění (N)
ODPOVĚDĚT
Jana N. (vtipálek) ID 142362 , mimibazar.cz/vtipalek (28. 12. 2009, 14:55)
Dobrý den, Kamilo, je mi líto, že zrovna já musím patřit mezi nespokojené zákazníky. Ale zboží, které jste slíbila, že odešlete, (ačkoliv jste mi mailem, napsala, co nedodáte), nedošlo ani tak všechno. Navíc terč s míčky na suchý zip přišel zlomený (krabice se zbožím jinak byla v pořádku, takže jej nemohla zlomit pošta. Musel tak od Vás již odcházet) a hra logik byla ve zničené krabičce. Po mém mailu nepřišla ani žádná omluva. Doufám, že alespoň p
ODPOVĚDĚT
Kamila Zemčíková (CATS) ID 54646 , mimibazar.cz/cats (28. 12. 2009, 16:41)
Dobrý den,
z 10ti položek jsem odeslala 7,do telefonu jsem Vám říkala,že nebudu mít asi všechno,souhlasila jste.Všechno zboží jsem kontrolovala a bylo v pořádku,např. terč jsem měla v ruce několikrát.Nevěřím ani poničené krabičce,vše vždy pečlivě kontroluji.K odpovědi na Váš email jsem se ještě nedostala,jelikož jsem přes svátky nepracovala.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 31 (zobrazuje se 21-31) << předchozí 1, 2
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu