Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele ROMAN D. (roman...) ID 42862

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - Radmila K. (rarasek...K) ID 225270, RADKA D. (minihracky) ID 244552
ROMAN D. (roman...) ID 42862
mimibazar.cz/roman
Oblast: Třebíč
Registrace: 17. 2. 2007
Naposledy: 5. 10. 2009, 23:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1899
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 87 negativních hodnocení
Celkem: 87 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Zuzana S. (ZuzikS) ID 70901 , mimibazar.cz/zuziks (2. 10. 2009, 10:15)
Dobrý den, i já se musím připojit se záporným hodnocením.Sice si objednávám zboží přes MMB, ale jelikož bydlím ve stejném městě, chodím si pro zboží přímo do obchůdku.Je hezké, že máte super ceny, ale pokud nestíháte vyřizovat objednávky,tak si máte najmout pomocnou sílu.Už měsíc mám objednaný nánožník a prosila jsem o avízo až bude.Když jsem se ptala po mailu,tak mi nikdo neodpověděl, když jsem se stavila minulé pondělí do krámku,tak bylo zavře
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (ZuzikS) ID 70901 , mimibazar.cz/zuziks (2. 10. 2009, 10:15)
no a na dvěřích žádná cedulka proč.A když jsem tam byla toto úterý,tak bylo opět zavřeno a na dvěřích tentokrát cedulka, že je z technických důvodů zavřeno. Když jsem ale nakoukla přes sklo dovnitř, zjistila, jsem že je obchod úplně vyklizen.Vaše chování je absolutně neprofesionální,chtěla jsem si u Vás udělat velkou objednávku na Vánoce,ale budu muset jít ke konkurenci a to samé mohu jen doporučit všem Vašim dosavadním nakupujícím!!!!! (N) (N)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (2. 10. 2009, 11:02)
Milá Zuzano,
nánožník máte už hodně dlouho na obchodě.Na Váš email ze dne 19.9 jsem Vám odpovídala :( :(
Na stránkách mám každý den vzkaz,že se prodejna stěhuje!!!I na prodejně to bylo vyvěšeno,bohužel nám to majitel sundal. Sama víte,jak obtížný byl vstup do prodejny s kočárkem,takže stěhování bylo nutné!!!
Stačí napsat vzkaz,vidíte,že se každý den přihlašuji.
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (ZuzikS) ID 70901 , mimibazar.cz/zuziks (2. 10. 2009, 11:15)
Milá Radko,
žádný mail mi nepřišel, to bych věděla, když na něj čekám jako na smilování!!! To že Vám majitel sundává cedulku opravdu není můj problém, já jsem naštvaná, že jsem se tam musela zbytečně 2x plahočit s dvojkočárem.
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (2. 10. 2009, 11:32)
Na stránkách je každý den vzkazík,že se stěhujeme,takže klidně stačilo odpovědět na vzkaz.
Nánožník je,takže si ho můžete vyzvednout
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (ZuzikS) ID 70901 , mimibazar.cz/zuziks (2. 10. 2009, 11:38)
To bych sice ráda, ale nevím kde. Když Vám majitel ze dveří nesundal cedulku je máte z technických důvodů zavřeno, tak nevím proč jste tam rovnou neměli napsáno, že se prodejna stěhuje a kam.
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (2. 10. 2009, 12:20)
Na dveřích i oknech byla napsána nová adresa
ODPOVĚDĚT
Petra O. (Olšinka) ID 86116 , mimibazar.cz/olsinka (2. 10. 2009, 8:15)
Dobrý den, i já se bohužel musím přidat k maminkám se špatným hodnocením. Začátkém srpna jsme pro dcerku objednali odrážedlo Hellou Kitty, něž jsem ho objednala ujistila mě paní Radka, že dodavatel má zboží skladem, takže obratem může zaslat. Pak asi po 3 týdnech dopisování a urgování mi paní Radka volala že se jí odrážedlo nelíbí a že by ona sama si ho za tu cenu nekoupila, to se mi líbilo, že nechce prodat něco s čím není sama zpokojená :-$! Jen do
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (Iwiii) ID 203848 , mimibazar.cz/iwiii (25. 9. 2009, 23:04)
3.8.2009 – jsem objednala a zaplatila hrazdičku Oceán a deku se jménem. Do dneška tj. téměř 8týdnů jsem paní Radku stále uháněla a přes všechny ujištění, že je zboží odesláno, a následně mých emailů, že ho stále nemám, přišel 8.9. email, že zboží bylo odesláno jiné mamince a že chybu napraví, 20.9. info, že konečně odesílají a když opět nic nedorazilo, R. napsala, že omylem poslali peníze zpět!! Prostě zboží do dnes nemám a už ani nechci!
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (luckystrike) ID 153790 (12. 9. 2009, 10:13)
Dobrý den, paní Radka je opravdu velice nespolehlivý člověk. 10.8. jsem odeslala platbu a paní mi tvrdila, že musí zboží objednat. Před 11 dny jsem jí psala jak je na tom balík a ona napsala, že ho už určitě posílala, že se po něm podívá, kde pak se asi toulá :-) celou dobu jsem si s ní dopisovala a nakonec jsem musela upozornit i admina, jelikož paní nemá nikde uvedeno IČ a přišlo mi, že podniká naoprávněně. Admin ji upozornil, že má neprodleně odeslat kop
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (luckystrike) ID 153790 (12. 9. 2009, 10:21)
ii podacího lístku. Paní se vymlouvala, že jí nejde nainstalovat skener a blablabla. Nakonec mi poslala aspoň číslo balíku s písmenkem R 038761 jako recomando ( měla mi odeslat peřinky a fusak) jak nereálné pro tak veliký balík. Po několika výmluvných emailech, jsem jí napsala ať mi vrátí peníze a kdyby někdy v budoucnu náhodou balík dorazil, tak ho přijímat nebudu. Peníze opravdu dorazily
(Y)
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (luckystrike) ID 153790 (12. 9. 2009, 10:24)
Jednoduše jsem sloužila jako půjčovna peněz. Maminky dávejte si na paní Radku pozor, je opravdu nefér prodávající. (N)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (12. 9. 2009, 13:49)
Hezký den,
jen vysvětlenou...mám nové PC a bohužel nám nejde skener nainstalovat.Vy jste mě napsala,že podací lístek nepotřebujete,že stačí č.balíčku,které jsem Vám poslala.To,že jsem poslala doporučeně jsem Vám také vysvětlila.Bohužel peřiny nejsou a deka do autosedačky jde poslat doporučeně.Jelikož je malá a lehká.Žádala jsem Vás o telefon,abych mohla poslat podací lístek přes telefon.Aby bylo vidět,že opravdu zboží odešlo.Telefon jste neposlala a
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (luckystrike) ID 153790 (12. 9. 2009, 15:00)
O tom, že peřinky nejsou jste mi vědět nedala. Akorát jste mi napsala před 2 dny, že jste mi vracela platbu za peřinky a poštovné, ale žádné peníze během té doby nepřišly. Konec konců jste ani nic nenamítala, když jsem Vám napsala, ať mi pošlete celou sumu zpět. Jste nefér. (N)
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (luckystrike) ID 153790 (12. 9. 2009, 15:01)
Jen a jen se dokola na něco vymlouváte. :-@
ODPOVĚDĚT
Eva K. (Aloiska) ID 50184 (5. 9. 2009, 10:00)
Před 2 lety jsem s paní Radkou obchodovala a vše opravdu proběhlo dle dohody a tak jak mělo být.
1.6.2009 jsem potřebovala dokoupit zboží, které jsem stejný den zaplatila a bohužel do dneška 5.9.2009 jsem nedostala ani zboží, ani peníze zpět. Po několika emailech a lživých odpovědí od prodávající jsem se rozhodla napsat vám všem, kteří byste chtěly (i) od této paní nakupovat. Já mám opravdu negativní zkušenost. Doufám, že se paní Radka vzpamatuje a
ODPOVĚDĚT
Dana K. (danulavo) ID 209742 (11. 8. 2009, 21:04)
Nemohu se bohužel přidat ke kladným hodnocením :-S Paní Radka obchoduje jak se jí chce. Doufala jsem, že budu patřit k těch šťatlivcům, protože ceny má dobré. Bohužel jsem nepatřila. Zboží v ceně cca 1335 Kč jsem zaplatila začátkem července, s tím že zboží přijde do 10 dnů. Nepřišlo ani za 20 a tak jsem paní Radce psala. Ona mi odepsala, že ztratila adresu, měla prý zavirovaný počítač a bla bla bla. A tak jsem ji adresu dala znovu (to bylo pondělí) a na
ODPOVĚDĚT
Dana K. (danulavo) ID 209742 (11. 8. 2009, 21:05)
a napsala jsem ji, že chci zboží do čtvrtka (velice reálné). Zboží samozřejmě nepřišlo a tak jsem ji v sobotu opět psala a ona mi odepsala, že to nestihla a poslala mi peníze zpět. Peníze sice opravdu zpět přišly, ale já chtěla zboží a ne pěníze zpět (o tom, že mi zboží neposlala a posílá peníze zpět samozřejmě vědět nedala!!!) :-( Takže jsem fungovala spíše jako měsíční drobná záložna zdarma. Vím, že se paní Radka bude opět vymlouvat, ale tak
ODPOVĚDĚT
Dana K. (danulavo) ID 209742 (11. 8. 2009, 21:06)
takto to s ní chodí. Takže maminky pozor, můžete také sloužit pouze jako půjčovna peněz na dobu, kterou unesete. Sama se Vám neozve, takže vše musíte uhánět sami. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Katka K. (kacaluci) ID 171408 , mimibazar.cz/kacaluci (3. 8. 2009, 18:23)
Nemohu se bohužel přidat ke kladným zkušenostem s paní Radkou. Dnes mi konečně dorazilo objednané zboží za cca 2 tisíce, peníze měla obchodnice Radka připsány od 9.7.2009. Zboží bohužel není kompletní a ani mi paní Radka nenapsala, že není nebo že ho nepošle, abych si mohla včas objednat u někoho jiného. Já jsem se musela pídit, kdy zboží odešle. Napsala mi, že zboží odchází po víkendu...ano, ale až po třetím víkendu ho odeslala a ani mi neuvedla důvod
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (upraveno 3. 8. 2009, 19:26)
Milá Katko,nevím,proč tu píšete,že nevíte,proč přišlo zboží později.Když jsme celou dobu v kontaktu a jelikož bylo potřeba upřesnit barvu matrací,tak jsem Vám psala vzkaz přes MMB.Vám,ale mejlík se vzkazem nedošel a našla jste ho až po několika dnech na MMB.Takže tím se vše protáhlo,ale zato já bohužel nemůžu.Co se týká nedodaného zboží,tak to jste ani neplatila,protože jsem od objednávky věděla,že není a nebudu moct dodat.A psala Vám to.Asi jste to
ODPOVĚDĚT
Jana S. (SoulkovaJ) ID 104550 , mimibazar.cz/soulkovaj (27. 7. 2009, 22:17)
Dobrý den, paní Radka neobchoduje úplně pravdivě. Musím říci, že s komunikací jsem problémy neměla. Nicméně zboží jsem nedostala a po skoro dvou měsících mi tedy opravdu přišly peníze zpátky. Já osobně bych raději přijala pravdivé argumetace o nedodání zboží, než aby mi paní Radka věšela bulíky, že zboží odeslala a nikdo mě doma nemohl zastihnout. Na několik požádání jsem podací lístek nikdy neviděla.To mě bohužel rozlobilo natolik, že jsem ce
ODPOVĚDĚT
Ivana Dolníčková (dolna10) ID 227747 , mimibazar.cz/dolna10 (23. 7. 2009, 21:09)
Dobrý den. Minulý týden jsem u Vás udělala objednávku a nevím zda ji někdo vyřizuje. Kamarádka si u Vás objednala minulý týden ve čtvrtek kočár a slibovala jste, že se ozvete ještě ten večer s cenou a za jak dlouho dorazí. Do dnešního dne se nám nikdo neozval a marně se snažíme přijít k Vám do obchůdku se osobně domluvit. Minulý týden jste měli dovolenou, to chápem, ale lísteček nikde na dveřích a když tento týden jsem jela kolem tak dopo tam bylo otevř
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (23. 7. 2009, 21:52)
Dobrý den,na objednávku jsem reagovala a informovala Vás,že zboží dodavatel momentálně nemá a Vy jste odpověděla,že máte čas do listopadu,že to nevadí. .Kamarádka si kočárek co jsem se teď dozvěděla vůbec neobjednávala přes internet,ale na prodejně.Pokud zboží objednáváte přes internet,prodejna nemá s obchodem nic společného.Na dveřích máte cedulku a dovolenou snad může mít každý...ale obchod nemá s tímto nic společného,tady jsme stále.Takže nevím
ODPOVĚDĚT
Ivana Dolníčková (dolna10) ID 227747 , mimibazar.cz/dolna10 (24. 7. 2009, 12:59)
Nejednalo se jen o sedátko a to obě víme.Sedátko jste neměla, O.K. ale na další objednané zboží reakce není do dnešního dne. Pokud si objednávám zboží tak asi proto ,že ho chci,j inak bych si ho neobjednávala. Jednalo se o to sedátko, chtěla jsem 3ks já sice mám čas ještě, ale chtěla jsem to jako dárek ještě pro dvě těhulky. Stačilo napsat že nemáte čas nebo něco ke zbytku objednávky. S Vámi rozhodně slušná domluva není, proto jsme si objednali zboží
ODPOVĚDĚT
Lenka b. (Lenca34) ID 230551 (16. 7. 2009, 21:08)
Dobrý den,i já mám stejný problém jako paní Dana.Už 2.6 jsem zaplatila objednávku a pořád nemám balíček a bohužel ani peníze.Paní Radka mi nedříve napsala,že měla problémy doma s maminkou-chápu.Jenom mě zaráží že o každou komunikaci se musí člověk pomalu doprošovat.Když mi udajně balík poslala asi po1.a pul měsíci stejně nedorazil.Stejně jako zpráva kterou mi prý poslala.Takže ted čekám kdy se laskavě ozve a snad mi vrátí aspon peníze.Maminy POZOR
ODPOVĚDĚT
Lenka b. (Lenca34) ID 230551 (22. 7. 2009, 20:34)
Tak jsem se po dvou měsících usilovného vymáhání konečně dočkala peněz. S touto paní nechci mít už nic společného. (nejdeto) VARUJI VŠECHNY MAMINY KTERÉ OD NÍ CHTĚJÍ NĚCO KOUPIT. (facky)
ODPOVĚDĚT
Dana Kašparová (kaspinka) ID 124884 , mimibazar.cz/danakasparova (16. 7. 2009, 16:24)
Prosím o zaslání podacího čísla údajně odeslaného balíku a také avízo o údajně vrácené platbě. Vzhledem k tomu, že platba byla na váš účet provedena 28.4.2009 a do dnešního dne nemám ani zboží ani peníze, jsem nucena danou záležitost řešit radikálně, avšak v souladu s paragrafy občanského zákoníka. O celé záležitosti také informuji administrátory těchto stránek. Pokud se opět nic nestane, máte tu další negativní hodnocení za týden a ve schrá
ODPOVĚDĚT
Dana Kašparová (kaspinka) ID 124884 , mimibazar.cz/danakasparova (21. 7. 2009, 8:14)
Paní Radka včera peníze poslala. Přeji jí více spokojených zákazníků a méně zmatků v jejím obchodování. Jsem ráda, že se záležitost po 2 měsících konečně vyřešila. :-S
ODPOVĚDĚT
Dana Kašparová (kaspinka) ID 124884 , mimibazar.cz/danakasparova (7. 7. 2009, 14:09)
Bohužel se také nemohu přidat k pozitivnímu hodnocení, zboží zaplaceno před 2 měsíci. Za měsíc po zaplacení údajně balíček odeslán, na poště o něm nic nevěděli, komunikace po mailech s paní chabá, slíbila poslat peníze, které stále nedorazily.Doufám že alespoň peníze paní brzy pošle. Dost mě to zklamalo :-S
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (7. 7. 2009, 14:20)
Milá Dano,
proč byla komunikace slabší jsem Vám vysvětlila,věděla jste,že mám nemocnou maminku a nemůžu být na netu stále...vždy jsem Vám odpověděla.Byla jste údajně v porodnici a balík od Vás nikdo nevyzvedl,i na stránkách pošty to bylo napsáno,že balík nebyl vyzvednut v úložní době.Takže chyba není u nás!!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Dana Kašparová (kaspinka) ID 124884 , mimibazar.cz/danakasparova (7. 7. 2009, 14:46)
Nevím kde se stala chyba, ale na poště nikdo o balíčku nevěděl, a ani doma o tom, že by nějaký došel. Teď to už máte stejně jedno...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Klimentová (Klimzuza) ID 200105 , mimibazar.cz/klimzuza (30. 6. 2009, 14:46)
Bohužel se nemůžu přidat s kladným hodnocením :( Zboží, které jsem objednávala 23.5.2009 stále nemám (teda alespoň větší část a od zboží, které mi Radka dodala nemám stále žádný doklad) a po zrušení zbytku objednávky nemám od Radky ani peníze zpět. Na mail mi Radka neodpovídá, proto to zkouším takto přes hodnocení :-S Jsem s fungováním tohoto obchůdku velice nespokojená (N) Zuzana
ODPOVĚDĚT
Veronika K. (wewerka888) ID 171642 (16. 6. 2009, 17:17)
Dobry den.Uz nekolik dni mam zaplacene zbozi ktere jste mi do dneska neodeslala (N)Cekam na nej uz nekolik dni.A penize jsem Vam odesilala uz pred tremi tydny (6)Take doufam jako ostatni zakaznice ze v nejblizsi dobe celou vec urovnate.Konecna
ODPOVĚDĚT
Magda H. (manduša) ID 219125 , mimibazar.cz/mandusa (12. 6. 2009, 11:41)
Dobrý den, tak jsem se docela vyděsila, když jsem tady četla ty zprávy :-o Mám u paní Radky zaplacenou matraci a na otázku, proč matrace nedorazila mi paní hned odpověděla, že posílala všem (kromě mně?!) omluvný mail, že tento týden nestíhá, protože má problémy v rodině. Takže doufám, že se to rychle dá dopořádku a objednané věci paní pošle... :(
ODPOVĚDĚT
Hana S. (hanst) ID 101015 (upraveno 11. 6. 2009, 18:37)
Dobrý den,už téměř tři týdny čekám na balíček, pořád je (zdá se) někde nějaký problém, problém je i poslat číslo podacího lístku, paní už přestala komunikovat po emailech, i když dřív byla schopná odpovědět do desíti minut. Škoda, že jsem si hodnocení nečetla dřív.
ODPOVĚDĚT
Hana S. (hanst) ID 101015 (upraveno 11. 6. 2009, 18:38)
musím ale říct, že peníze přišly zpět obratem.
ODPOVĚDĚT
Hana R. (Vanulka) ID 31633 , mimibazar.cz/vanulka (9. 6. 2009, 14:18)
Dobry den,prosim Vas neznate nekdo telefonni cislo na pani????? (6)
ODPOVĚDĚT
Petra C. (vojtach) ID 221755 (5. 6. 2009, 12:14)
paní Radko,
už od 20.3. mam u Vás zaplacené zboží a už mi opravdy dochazí trpelivost,2 mesíce si píšem maili a nic se nedeje,nejdřív nebylo zboží skladem,pak ho pry stratila pošta,ale kopii podacího lístku mi poslat nechcete,nevím jak dlouho mam ješte čekat,velmi nerada sem píšu a myslím,že jsem vydržela opravdu dlouho..maminky dejte si velky pozor!!! :(
Ješte by me zajímalo,jak je možne že nekdo zbožíčko dostane a nekdo ne,nejsem tady první :-o
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (5. 6. 2009, 12:40)
Milá Peťo,
poslala jsem Vám hned na začátku č.balíčku,celou dobu jste věděla,jak se postupuje.Bohužel já nemůžu všude sebou vozit skener.Myslím si,že číslo je dostačující a podle něj Vám pošta podá informace.
Zboží jste objednávala jako neregistrovaná,takže nemůžu vědět,že máte registraci,abych Vám napsala do vzkazů.Myslím,že je vše vyřešené
RADKA
ODPOVĚDĚT
Petra C. (vojtach) ID 221755 (5. 6. 2009, 13:33)
Jak jsem psala na pošte mi bylo řečeno že podací číslo neexistuje :-ocož je velmi zajímave a kopii jsem nevydela,takže se s nima asi nebudu hadat,že? Bez dokladu se se mnou nikdo bavit nebude,to víte..
Jako neregistrovana jsem doted nakupovala a nikdy nemela problem,když zaplatím,chci zbožíčko,tot cele..
Registraci mam par dní a myslím že tím se nic nemení..Co se tyče Vašeho hodnocení,ja jsem zboží zaplatila do 3 dnu,takže na me strane chyba není
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (5. 6. 2009, 20:08)
Petro,nezlobte se na mě,ale proč tu píšete něco co není pravda....mě jste do mejlíku napsala,že Vám na poště bylo řečeno,že je to rekomando a to nezjistí!!!Mám celou komunikaci uloženou,tak proč tu píšete něco jiného,tohle nechápu.Prostě si to tu napíšete,tak,jak se to hodí Vám...jen aby druhá strana byla ta špatná.
ODPOVĚDĚT
Petra C. (vojtach) ID 221755 (5. 6. 2009, 20:50)
Ja ji mam uloženou bohudík taky (Hja se nepotřebuji obhajovat,jen chci sve peníze,tot cele..
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (5. 6. 2009, 21:51)
A co jste napsala dne 15.5 ?Já tady klidně mejlík můžu okopírovat.Proč nepíše vše podle pravdy?
Platbu jsem Vám přeposlala,ani jste neodpověděla,že Vám přišla,jak jsem Vás žádala.
ODPOVĚDĚT
Petra C. (vojtach) ID 221755 (6. 6. 2009, 17:23)
Me došel od Vas mail,že je platba odeslána,ne peníze,,v tom bude rozdíl,napsala bych,až přijdou peníze a určite se ozvu,doufam že budou doručeny..nevím proč me tady pořad napadate,ja jsem vám peníze poslala,tak proč se mám ja branit,tohle fakt nechápu :^)
ODPOVĚDĚT
Petra C. (vojtach) ID 221755 (10. 6. 2009, 10:34)
tak včera konečne dorazili peníze |:o)
ODPOVĚDĚT
Miroslava Tofi (končiška) ID 142896 (5. 6. 2009, 22:08)
PANÍ RADKO, :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
NĚCO VYMYSLÍM,ABY SE TO NEOPAKOVALO!!!!!!!!!NEJSEM SAMA MAMINKY!!!!!!POZOR!!!!!!! (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Miroslava Tofi (končiška) ID 142896 (upraveno 5. 6. 2009, 23:25)
Dobrý den,psala jsem Vám,ale nic!!! (comp) (comp) (comp)
Přeposlala jsem Vám mail co a jak :-S
Už je to měsíc a už mě to nebaví.A Váš nezájem taky (N) (N) (N) (N)M.S
Čekám už přes měsíc na peníze!!!!
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (4. 6. 2009, 9:06)
Milá Mirko,
když se podíváte do mejlíku,já píši hned,Vy se ozvete vždy po X dnech.Prosila jsem č.účtu,které jste mě neposlala a jen mě posíláte mejlík,kde já Vás o něj prosím....tak opravdu nevím :( :(
RADKA
ODPOVĚDĚT
Miroslava Tofi (končiška) ID 142896 (upraveno 5. 6. 2009, 22:09)
Uffff,peníze dozazila.!!!
Koukám na vaše hodnocení a nejsem sama negativní zákazník :-o :-o
Zákaznice co píšou negativním hodnocením mají pravdu,jen souhlasím!Dlouho jsem čekala,jako měsíc!A že jste psala??NEVIM,NEVIM
!!!!Maminky!!!!
ODPOVĚDĚT
Miroslava Tofi (končiška) ID 142896 (5. 6. 2009, 22:04)
:-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@POZOR!!!!!!!!NEDOPORUČUJI!!!!!!!!MAMINKY POZOR!!!!!!!!! :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Miroslava Tofi (končiška) ID 142896 (5. 6. 2009, 23:27)
(6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)to je za paní PETRU C.
ODPOVĚDĚT
Jana H. (Horsonka) ID 201772 , mimibazar.cz/horsonka (upraveno 27. 5. 2009, 21:36)
Paní Radko, upravuji svoje hodnocení co do délky textu nikoliv obsahu. Ze začátku všechno perfektní, maximální ochota, rychlá komunikace. Po zaplacení peněz ovšem velký obrat a nespočet chyb a přehmatů!Jakoukoliv informaci jsem musela poptávat sama, první poslání balíku až 6tý den po obdržení peněz, údajné vrácení balíku pro zpackané jméno...Když balík po třech týdnech konečně došel, zboží nebylo kompletní.Vzhledem k tomu, že jsem platila zboží, až
ODPOVĚDĚT
Celkem: 87 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu