Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Monika K. (rozi) ID 38043

ÚČET BYL POZASTAVEN
Monika K. (rozi) ID 38043
mimibazar.cz/rozi
Oblast: Uherské Hradiště
Ověřená adresa
Registrace: 17. 1. 2007
Naposledy: 29. 4. 2016, 15:39
Aktualizace: 22. 1. 2016, 19:34
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1116
VŠECHNY FOTOGRAFIE 17
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 15
NÁVODY 0
Maminky akceptujte prosím, že o cenách ze zásady nesmlouvám! V případě větší objednávky dám Vám slevu sama! Pokud Vám na e-mail neodpovím do 24 hodin, pištte přes vzkazy! E-maily bohužel někdy nedorazí, děkuji!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 44 negativních hodnocení
Celkem: 44 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3 další >>
Laďka Š. (kesu14) ID 92676 , mimibazar.cz/kesu14 (21. 1. 2012, 23:56)
BUDU MUSET TAKY JEDNAT S POLICII ČR. JAKO PANI UŽ PŘEDEMNOU PÍŠE. JENOM LŽETE A ŽÁDNÝ BALÍČEK JSTE MĚ NEPOSLALA. NAPIŠTE MĚ PODACÍ ČÍSLO A JÁ SI TO VYHLEDÁM NA VYHLEDÁVÁNÍ ZÁSILEK ALE NEVĚŘÍM ŽE JSTE TO POSLALA A DIVÍM SE ŽE VÁM JEŠTĚ NEPOZASTAILI MIMIBAZAR. ŠRÁMKOVÁ (facky) (hadka) ,-) (6) :-@ (smich)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 26. 1. 2012, 23:19)
Laďko, děkuji za nový výběr dávkovače na sušené mléko z obchůdku, balíček už by měl být u Vás.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (padelekpremysl) ID 352468 (16. 1. 2012, 14:01)
Penízky už mi byly poslány zpět sice to trvalo ale hlavně že je mám zpět
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (padelekpremysl) ID 352468 (4. 1. 2012, 14:06)
Jak tady sleduji, tak mám pocit, že nejsem jediná která naletěla. Stále jste mi nezaslala peníze za zboží, psala jste mi meil s tím, že peníze byly zaslány 23.12.2011 a stále je na účtě nemám, je to sice 368,-Kč ale i to jsou peníze. Velmí vás nedoporučuji (facky) jste ten nejhorší prodávající co jsem tady na MMB zažila. Doposud jsem nikomu nepsala žádné negativní hodnocení, ale vy jste mě k tomu donutila sama. Buďte tak laskavá a zašlete mi mééééééé
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (22. 1. 2012, 15:31)
Luci, ještě jednou se velmi omlouvám za pozdní vrácení platby za stornovaný obchod, díky pobytu v nemocnici byly peníze zaslány se zpožděním.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (kenla) ID 275243 , mimibazar.cz/kenla (20. 12. 2011, 1:39)
Milé maminky, varuji před paní Monikou, dluží spoustě maminkám peníze!!! Paní prodává ještě pod ID 92836, mrkněte na její hodnocení tam, to mluví za vše :(
ODPOVĚDĚT
Julie V. (JulieV) ID 39865 , mimibazar.cz/juliev (upraveno 29. 12. 2011, 11:07)
Byla jsem si dnes konečně vyzvednout zboží z NEXTU, které jsem si před 3 měsíci objednala. Prý na 100% bude. Paní mi ale řekla, že zboží zase není, ale že za 2 dny bude, že mi včera psala mail. Do očí mi LHALA! Žádný mail/vzkaz nedorazil! Došla mi trpělivost. Za 2 dny si snad vyzvednu zboží nebo peníze. Pokud mi zase paní žekne, že peníze nemá, budu muset vše řešit přes Policii ČR. NEDOPORUČUJI OBJEDNÁVKY!!!!! .. některé zboží po 3 měs. mám..bez omluvy..
ODPOVĚDĚT
Petra S. (mates15) ID 211022 (23. 11. 2011, 19:42)
Bohužel musím přidat negativní hodnocení. Objednala jsem Next 29.10., po několika urgencích, jestli objednávka dorazila, byla nakonec objednávka přijata a byla jsem ujištěna, že to bude trvat kolem 14 dní, už je to přes tři týdny a tři dny se snažím zjistit, jak to s mojí objednávkou vypadá /emaily, sms/. Bohužel bez odezvy. Takže tímto objednávku stornuji a jako prodávající vás, bohužel, nemohu doporučit. Inzerovala jste jiný servis. Petra
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Pink_woman) ID 311611 , mimibazar.cz/pinkwoman (3. 11. 2011, 11:18)
Přidávám také negativní hodnocení, protože už mi došla trpělivost. Zboží mám objednáno od začátku října a zálohu zaplacenou. Paní Monika na maily reaguje zvláštním systémem - na tři mé dotazy cca jedna odpověď. Minulý týden psala, že zboží není, tak jsem zrušila objednávku a žádala peníze zpět. Do dneška je na účtě nemám. Pokud někdo má trpělivost čekat na své peníze dva měsíce - prosím, já to ale nejsem, nejsem banka
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Pink_woman) ID 311611 , mimibazar.cz/pinkwoman (3. 11. 2011, 11:21)
abych někomu půjčovala své peníze.Tímto apeluji na paní Moniku s tím, že žádám do zítřka peníze, je mi jedno jak to uděláte, pokud ne, budu muset řešit situaci jinak
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (4. 11. 2011, 0:13)
Dobrý večer Petro, prosím Vás o kontrolu účtu, peníze Vám byly zaslány v úterý večer, ve středu ráno se strhly. Dnes jste je měla mít na účtu, vím, že Vaše banka připisuje platby na druhý den od odeslání. Žádám Vás o kontrolu a o zprávu!
Děkuji MONIKA


01.11.2011
02.11.2011 -2 072,00 670100-2200956268/6210
6131
8

Příkaz k úhradě
PŘÍKAZ K ÚHRADĚ
NEXT-vrácená platba-nedodané zboží
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (4. 11. 2011, 0:15)
Petro, objednávku jste zrušila ve čtvrtek večer a v úterý jsem Vám peníze odeslala!
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Pink_woman) ID 311611 , mimibazar.cz/pinkwoman (4. 11. 2011, 11:11)
ano, ale peníze tu do dneška nemám! Nepředpokládám, že banky převádí peníze tři dny...
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Pink_woman) ID 311611 , mimibazar.cz/pinkwoman (8. 11. 2011, 10:42)
Peníze dorazily v pátečním odpoledním zúčtování. |:o)
ODPOVĚDĚT
Veronika T. (VeronikaAv) ID 137455 , mimibazar.cz/veronikaav (1. 11. 2011, 19:11)
Nevím, jestli mám hodnotit obchod, který zatím nebyl ukončen - nebylo mi dodáno zboží z NEXTu objednané na začátku srpna. Paní Monika víc nekomunikuje než komunikuje. Snad se po tomto hodnocení ozve a dá vědět, jestli objednávka v hodnotě asi 15 tis.Kč bude vykryta v nejbližší době (když se jedná o podzimní a zimní zboží). Samozřejmě záloha na zboží byla uhrazena na počátku srpna. O to hůř, že paní Moniku osobně znám!
ODPOVĚDĚT
Markéta R. (meg.f) ID 319374 (3. 11. 2011, 8:05)
Bohužel mám úplně stejnou zkušenost, po 3 měsících stále nevím jestli mít zboží budu nebo nebudu :-S
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (LucieVavrichova) ID 386520 (15. 11. 2011, 11:02)
Dobry den, ja uz cekam na next dva mesice a stale nic. Tesila jsem se na zbozi, cekam miminko uz velice brzy. Pripada mi nevychovane stresovat tehotne maminky takovymto zpusobem. Slibovane emaily mi od pani moniky nikdy nedojdou. Jen same vymluvy a sliby. Opravdu uz nevim co mam delat. Snazim se nestresovat a brat ohledy na dite kt. cekam, ale tri tisce je pro mne taky momentalne velka castka. Ano, zalohu jsem uhrazovat nemusela ale uhradila vzhledem k lepsimu kurzu. Pani Moniko, prosim aby jste
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Kyselacka) ID 241076 , mimibazar.cz/kyselacka (11. 10. 2011, 13:53)
(N) I já potvrzuji špatnou zkušenost s paní Monikou. :-o Komunikace s ní je žalostná (comp), vždy se mi dostalo odpovědi až po několika urgencích a "zmínce" o negativním hodnocení :-( :-( :-(. Mám ale povzbuzující zprávu pro ostatní nespokojené čekatelky: peníze jsem, sice se zpožděním ale přece :-| dostala zpět. *-) Nakupování u ní doporučuji jen trpělivým a odvážným..... 8-| Helena
ODPOVĚDĚT
Adéla K. (krapici) ID 35918 , mimibazar.cz/krapici (10. 10. 2011, 12:32)
Dobrý den, již několikrát jsem se pokoušela problém s paní Monikou vyřešit, ale bohužel neodpovídá mi na maily ani na vzkazy! Máme u ní s kamarádkami objednané zboží, to že by měla problémy s přepravní společností bych pochopila, ale ještě jsem se nesetkala s prodávávající, která by nereagovala na zprávy. Kdybych se na svou objednávku několikrát nezeptala, ani by mi paní nedala vědět, že se něco děje..já bych na zboží čekala bůhví jak dlouho.Paní
ODPOVĚDĚT
Adéla K. (krapici) ID 35918 , mimibazar.cz/krapici (10. 10. 2011, 12:37)
Paní jsem několikrát žádala o vrácení peněz, samozřejmě paní Monika opět nereagovala.. Žádám vás naposledy touto cestou znovu pošlete mi peníze!!!! :-@ :-@ :-@ A maminky dávejte si u této paní pozor ještě jsem se s takovým (žádným) jednáním nesetkala (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Adéla K. (krapici) ID 35918 , mimibazar.cz/krapici (12. 10. 2011, 11:51)
Milé maminky dnes mi od paní přišly zpátky peníze. Podle paní Moniky mám špatně nastavené maily, ani jeden ode mě ji nepřišel.. (samozřejmě, ze začátku naší komunikace chodily normálně) (N) (N) (N) no nic jsem ráda, že mám své peníze zpátky a s paní Monikou už nechci mít nic společného. :-@
ODPOVĚDĚT
Jirina B. (babie16) ID 382706 (4. 10. 2011, 17:19)
Od teto pani opravdu nic nebrat!!!Uz druhy mesic cekame na slibene veci z Nextu. Neustale lze a vymlouva se na prepravni spolecnost. Slibuje, ze se vecer ozve, ze napise mail atd. a nikdy nic!!! Kdyz jsem ji rikala at nam vrati penize, tak rikala, ze ted uz to zbozi urcite je a kecy kecy kecy. Ze deti rostou jako z vody ji asi vubec nedochazi. Takze veci, ktere jsme si s kamaradkou objednaly, uz nasim mimiskum pomalu nebudou ji asi vubec nedochazi. Vratte nam laskave apon ty penize at jim muzem
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (cuci1) ID 246210 , mimibazar.cz/cuci1 (13. 9. 2011, 15:07)
Obchodování s paní Monikou musím hodnotit velice negativně. Na zboží čekám přes 2 měsíce. Nejdříve jsme řešily, že se mi vůbec paní Kropáčková neozývala - poté mi sdělila, že si mě spletla s jinou zákaznicí. Po stornování objednávky mi sdělila, že balík se ztratil a musím vydržet s navrácením peněž až si vyřeší problém s přepravní společností. Bohužel pokud peníze neobdržím musím se obrátit na právního zástupce.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 14. 9. 2011, 1:20)
Lucko, četla jste vůbec tu fůru vzkazů a e-mailů, které jste ode mne dostala?????? Objednala jste zboží, které se v NEXTu muselo nejdříve naskladnit a pak když mi jej konečně poslali, bohužel zkolabovala přeprava. Naprosto o všem jste byla informována! Také jsem Vám nabídla možnost storna objednávky, nikdy jsem netvrdila, že nedostanete peníze zpět, jen jsem ihned upozornila na termín, kdy je v případě storna dostanete. Samozřejmě dostanete peníze ve 100% výši zpět!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 14. 9. 2011, 1:21)
Dnes přišel výhružný e-mail, mimo jiné s Vámi stanoveným termínem vrácení peněz do pátku... a ihned nato toto hodnocení, nechápu ,-(
Proč jste nereagovala již minulý týden ve čtvrtek, když jste odemne zprávu dostala i s termínem vrácení peněz????? Napsala jste, že jen požadujete storno objednávky, to ano, ale nic víc a já jsem Vám potvrdila, že to beru na vědomí a dnes dopoledne jsem Vám to ještě potvrdila znova.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (upraveno 14. 9. 2011, 1:22)
Klidně vše předejte právníkovi, bez problémů doložím doklady o objednání zboží i o jeho zaplacení a také o reklamaci přepravní společnosti, nemám žádný problém. Když Vám ztratí balík pošta, myslíte, že vyřídíte reklamaci hned? Tak to hodně štěstí.... zákonná lhůta na reklamaci je 30 dnů, já jsem moc ráda, že jsem se dohodla na termínu kratším.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (cuci1) ID 246210 , mimibazar.cz/cuci1 (14. 9. 2011, 19:31)
Dobré ráno paní Kropáčková,

pokud se nepletu, tak na začátku jste mi na emaily vůbec nereagovala. Poté jsem se s Vámi 2 x telefonicky spojila s tím, že mi sdělíte nějaký termín doručení. Poté mi přišla zpráva, že jste si mě spletla s jinou zákaznicí a že se moc omlouváte.
Domluvily jsme se , že pokud zboží nebude do začátku září - objednávku budu chtít stornovat. V září jsem Vám tedy znovu psala jak to vypadá s objednávkou a vy jste reagovala t
ODPOVĚDĚT
Jana L. (JanaLuk) ID 76613 , mimibazar.cz/janaluk (1. 4. 2011, 9:52)
Dobrý den, opět jste se neozvala.Komunikace s Vámi je velice obtížná. Peníze zpět na účtu stále nemám. Jsem velmi nespokojena. Ne kvůli nedodání zboží. Pevně věřím, že za to je zodpovědna firma Next. Moje nespokojenost pramení z Vaší naprosté neinformovanosti o stavu objednávky, z neodpovídání na e-maily a z nedostatku snahy z Vaší strany situaci nějak řešit. A to přesto, že máte již od ledna moji 100% zálohu za zboží. Za 4 roky, během kterých obchoduji na MMB, jsem se s takovým přístupem dosud nesetkala.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (1. 4. 2011, 12:22)
Jani, vždyť jsem Vám včera posílala zprávu, že korunky odesílám a posílala jsem i potvrzení o zaplacení...
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Jana L. (JanaLuk) ID 76613 , mimibazar.cz/janaluk (4. 4. 2011, 6:28)
Nic takového mi nepřišlo. Ani do Spamu. Moje e-mailová schránka funguje korektně. Vaši zprávu jsem obdržela až po té, co jsem Vám udělila záporné hodnocení. Jana
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 10:14)
Milá Moniko, takže nakonec opravdu došlo na to, čeho jsem se obávala, ačkoliv jste mne ujišťovala již při objednávce, že vše bude v pořádku. Zboží jsem u Vás měla objednané a zálohované stejně jako mnoho jiných maminek již od ledna. Myslím, že nejsem netrpělivá, když jsem objednávku zrušila až v půli března. Dlouhosáhlá vysvětlení proč zboží nemám mne neobměkčilo - jak jsem četla ve Vašich starých hodnoceních, jedná se u Vás stále o souhru
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 10:20)
všemožných náhod, nehod a nedopatření. Možná jste si toho na sebe naložila víc než jste schopna zvládnout. Spíš si ovšem tímto způsobem bezúročně popůjčujete desítky tisíc korun od maminek a pak se Vám je již nechce vracet. Naslibovala jste toho již dost, naposledy, že pošlete peníze nejpozději do půlky tohoto týdne... Žádám Vás tedy, aby jste obratem převedla dlužnou částku na můj účet a to nejpozději do 28.3.2001, jinak celou věc předávám okamž
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 10:26)
itě svému právníkovi a opravdu nemám problém si to s Vámi přijet vyříkat osobně! Buďte tak laskavá a nedostávejte další maminky do podobných nepříjemných situací. Nikomu Vás nedoporučuji a všechny maminky před Vámi varuji!!! Dáša
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (25. 3. 2011, 11:10)
Paní Dášo, já si peníze od nikoho nepůjčuji! Veškeré zboží musím platit předem, já sama ve zboží mám více než 40000,- Kč ,-( které získám zpět až prodám veškeré zrušené zboží od Vás, které jiřž stornovat nemohu. Vybírám pouze 50% zálohy, ostatní doplácím sama. I já čekám na zboží jak ona smilování.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (25. 3. 2011, 11:11)
Prosila jsem Vás o shovívavost s platbou do pátku a vy jste mi to potvrdila. Včera večer jsem Vám peníze odeslala, začátkem týdne určitě dorazí k Vám.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 12:02)
Moni, každé podnikání vyžaduje vlastní investice - tak to je. Já zálohovala zboží objednané v lednu - zboží ke mě nikdy nedorazilo, tedy se domnívám, že nebylo ani vyskladněno a tedy ani placeno. Ať tak či tak, čekala bych, že když zboží po 14 dnech, které inzerujete na dodání, není, napíšete mi že zboží nedorazilo a dáte mi na výběr, zda chci dále čekat, nebo stornovat objednávku. Tak to běžně chodí v internetových obchodech. Vás ale člověk musí
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 12:07)
poptávat 3 měsíce a stále se dotazovat a stále být ujišťován, že vše bude. A když se obchod po této době nezdaří, očekávám, že to není mojí vinou a že mi mou zálohu obratem vrátíte a své peníze si u dopravců či výrobce budete poptávat sama. Tím spíš, když to moje zboží nikdy z nextu ani nevyrazilo. Možná se pletu, ale také podnikám a chovat se jako Vy, nevydělala bych si ani na polévku. Chápat se dá opravdu ledasco, ale je nezbytné komunikovat se z
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 12:07)
zákazníkem a informovat ho o stavu objednávky. Zdá se mi víc než trapné domáhat se vlastních peněz a přijde mi dost neurvalé Vaše vyjádření, že objednané zboží, které jsem stornovala, musíte nejdřív prodat, aby jste mi měla z čeho zaplatit... To se na mě tedy nezlobte, ale podnikání zjevně nechápete. Napište tedy rovnou do svých nabídek, že dodávka může trvat i 3 měsíce, nebo zboží nedorazí vůbec a pak ještě budou maminky čekat, až prodáte jiné z
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (25. 3. 2011, 12:10)
zboží, aby jste jim vrátila jejich vlastní peníze. Zkuste se prosím nad svým přístupem zamyslet - myslím že žádné mamince není příjemné se tu handrkovat. Všem jde primárně o ty pěkné hadříky, následně pak o ty peníze. Nikdo Vám záměrně nechce dělat zle. Ráda napíšu, až peníze dorazí, ale na mém hodnocení se bohužel nic nemění. Dáša
ODPOVĚDĚT
Dagmar J. (Sheini) ID 148346 , mimibazar.cz/sheini (30. 3. 2011, 9:55)
Tak peníze jsem nakonec opravdu včera obdržela - jsem tedy nesmírně šťastná, že mám celou záležitost za sebou. Děkuji Vám Moniko, že jste to dokázala dotáhnout do konce a přeji Vám opravdu úpřimně už jen samé spokojené zákaznice a pohodové obchůdky. Mějte se.
ODPOVĚDĚT
Martina S. (MaSykorova) ID 201392 (24. 3. 2011, 7:53)
Dobrý den Moniko,
vzhledem k tomu, že jste mě neposlala zbytek peněz dle dohody, musím Vám dát toto hodnocení! Zboží NEXT jsem si u Vás objednala a ihned zaplatila dne 4.1.2011 s tím, že datum dodání mělo být 28.1.2011. Po x urgencích a jednomu čekání na údajně zaslaný balík, mě dorazila pouze část zboží dne 19.3.2011. Přes veškerou snahu o pochopení se obávám, že Vaše jednání pochopit nemohu! Očekávám, že nejpozději do 25.3.2011 poukážete na můj
ODPOVĚDĚT
Martina S. (MaSykorova) ID 201392 (24. 3. 2011, 7:55)
účet peníze za nedodané zboží. Vyhrožovat Vám nechci, ale líbit si toto jednání již opravdu nenechám.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (25. 3. 2011, 11:06)
Paní Martina měla včera peníze na účtu podle dohody! Sama mi to v 9 h ráno potvrdila.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Martina S. (MaSykorova) ID 201392 (26. 3. 2011, 11:23)
Dobrý den Moniko, ano potvrzuji, že jsem od Vás peníze po mém hodnocení opravdu obdržela! Nicméně promiňte, ale dle dohody to nebylo. Dohoda byla, že peníze vrátíte nejpozději do 23.3.2011. Platbu jste provedla po mém hodnocení. Každopádně vliv na mé hodnocení to nemá! Část objednaného zboží jsem od vás obdržela 75. den, poté co jste ho měla v plné výši proplacené. Vrácení peněz proběhlo den 80.tý. I já jsem Vás na začátku litovala, nicméně promiňt
ODPOVĚDĚT
Martina S. (MaSykorova) ID 201392 (26. 3. 2011, 11:23)
promiňte, ale nyní spíš lituji ty maminky, které nemají své objednané zboží po termínu dodání v ruce a nemají ani své peníze! Jako prodejce Vás doporučit nelze!
ODPOVĚDĚT
Veronika K. (kacorrra) ID 150608 , mimibazar.cz/kacorrra (14. 3. 2011, 21:52)
Moniko, jelikoz jste se mi vubec neozvala a pritom jste to slibila, jsem nucena Vam dat negativni hodnoceni. Na zbozi z Nextu cekam uz 2 MESICE, pritom jsem Vam penize poslala hned !!! Zazdrzujete tak neopravnene mych cca 10.000 kc. Neni Vam to trapne ?? Podle zakona se jedna o bezduvodne obohaceni. Spojila jsem se s pani Hanou H., ktera Vam take dala negativni hodnoceni skrz stejnou vec a od ni jsem se dozvedela, ze stejny problem s Vami maji dalsi tri maminky, ktere se s ni spojily.
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Hanouskovah) ID 228289 , mimibazar.cz/hanouskovah (10. 3. 2011, 10:26)
Milá Moniko, právě mi došla trpělivost. Na zboží z Nextu čekám již 2 MĚSÍCE!!! Ustavičně se na něco vymlouváte, telefon dnes neberete! Mluvila jsem s řidičem z PPL a žádné zboží pro mě opět nemá!! Děláte si ze mě legraci. Máte ode mě ca 8000,- !!! Není vám to trapné? Před dvěma dny jste mi psala, že balíček prověříte. Odpověď žádná!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (11. 3. 2011, 13:58)
Hani, kdybych nebyla s půlroční dcerou u lékaře, telefon bych uričtě vzala. Snad jsme se nějak dohodly, o víkendu budu chytřejší. Nejpozději v pondělí dopoledne se Vám ozvu.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Hanouskovah) ID 228289 , mimibazar.cz/hanouskovah (4. 4. 2011, 20:18)
Milá Moniko, dnešním dnem snad už konečně končí "útrapy" spojené s objednávkou Nextu. Jsem hrozně zklamaná. Čekala jsem opravdu dlouho a nakonec moje zboží, poslané vámi omylem jiné zákaznici, skončilo kdoví kde. Po téměř třech měsících je to smutný výsledek. Prosím vás už jen o zaslání peněz v termínu, který jste slíbila. Prý se má odpouštět, tedy: Budiž vám odpuštěno!! Ale věřte, že na tento "obchod" hodně dlouho nezapomenu. Stálo mě to
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Hanouskovah) ID 228289 , mimibazar.cz/hanouskovah (4. 4. 2011, 20:20)
hodně času, energie a peněz za telefonáty, sms a převody peněz v bance. Mějte se fajn. Hana
ODPOVĚDĚT
Renata K. (jojdaman) ID 279648 (21. 10. 2010, 13:22)
Píši zde již po druhé, zboží mám objednáno od konce srpna a pořád ho NEMÁM!!!!!!
Dnes je 21.10. a včera jsem mluvila s paní M. a nechce se mi věřit že takový člověk může obchodovat... bylo mi zděleno po tak dlouhé době že ze 4 věcí co jsem si objednala mi nakonec snad doufám... pošle jen jednu. Tak já čekám tak dlouho a to mám předem zaplaceno a nakonec mi zboží ani nepříjde. Když jsem paní M. prosila ať mi zboží pošle aspoň co nejdříve když už
ODPOVĚDĚT
Renata K. (jojdaman) ID 279648 (upraveno 22. 10. 2010, 12:36)
tak dlouho čekám a ona mi na to řekla že jí to nevychází že nemá čas.... Děsné, příšerné a neskutečné jednání. :´( :-( (N)
Hodně špatná zkušenost s touhle ženskou co se jen vymlouvá na to že má moc moc prácem, ale to máme všichni, a když jí to nejde tak nemá obchodovat.Opravdu jsem znechucena. FUJ Dnes je pátek 22.10 !!!!a zboží mi nedošlo, volala jsem paní M.- zdělila mi že nepošle ani kalhoty, kvůli negativnímu hodnocení co jsem zde napsala, a kdybych jí nezavolala, tak by se mi ani opět neozvala. Mé peníze mi naštěstí poslala. Nevěřícné :-(
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (26. 10. 2010, 11:04)
"Milá" paní, slíbila jsem Vám kalhoty odeslat následující den, protože jsem věděla, že se ten den již odpoledne na poštu nedostanu. Vy jste si trvala na svém a večer mi napsala hodnocení. Naprosto chápu, že je negativní, na zboží jste opravdu dlouho čekala a ke vší smůle ještě ze tří věcí dorazily opravdu jen kalhoty. Dodávky NEXTu ovlivnit bohužel nedokážu, spousta zboží se v průběhu vyprodává a pak zase naskladňuje.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (26. 10. 2010, 11:05)
Nicméně kalhoty jsem Vám opravdu odmítla odeslat, o čemž jste byla následující den informována e-mailem, a to ne pro negativní hodnocení, ale pro vulgarismy, které používáte. Odmítám s Vámi nadále obchodovat a kalhoty pro kloučka prodám mamince, která za ně bude ráda.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (markycak) ID 192579 , mimibazar.cz/markycak (11. 10. 2010, 18:41)
Mam zbozi objednane od konce srpna a ne za male penize asi kolem 7000kc.A dnes je 11.10.a zbozi nikde.A to jsem zaplatila pred trema tydny polovinu zalohy.Jen porad same vymluvy a skutek utek.Odstoupila jsem od objednavky a uz cekam jak dlou ho na vraceni zalohy a pisi pani Monice a ta vubec nereaguje a neodpovida a to se nedela.Nechapu jak muze obchodovat.Takze at to zhrnu nemam ani zbozi ani zalohu.A pred 10 dny jsem si objednala zbozi od jine pani a uz ho mam i doma.Tak nechapu tohle jednani -NEDOPORUCUJI
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (11. 10. 2010, 22:52)
"Milá" paní Markéto, na dodací termín prodloužený díky mému pobytu v porodnici jste byla upozorněna. Moc mne mrzí, že některé maminky jsou opravdu velmi chápající ,-( Bohužel nebylo možné zajistit dopravu z UK a díky tomu se termín o 14 dnů posunul. Ve středu jste mi zrušila objednávku, já jsem Vás upozornila na to, že Vám záloha bude vrácena v pátek nebo v pondělí na účet. Dnes Vám byly peníze odeslány přesně dle dohody!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (11. 10. 2010, 22:58)
To je opravdu zajímavé, že jste objednala zboží jinde již před časem a objednávku u mne zrušila až před pár dny ,-( V pátek zboží pro Vás dorazilo a já jej mám teď doma u NEXTu zaplacené, ovšem Vámi nevyzvednuté. Na MMB je jasný vzkaz, že o víkendu nepracuji, dnes jsem musela odeslat nové objednávky a také dotřídit páteční dodávku zboží, proto mám prostor k odpovídání na vzkazy až nyní. Není možné během pár hodin přes den zvládnout vše.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (11. 10. 2010, 22:59)
Většina maminek pracuje až večer, já jsem na tom obdobně. Dvě malé děti mi přes den neumožní sedět nonstop u PC. Mimoto, podklady pro zálohu jsem psala až po expedičním příkazu z NEXTu 23.9., Vy jste mi ji odsouhlasila a psala, že hned odesíláte a dorazila až 1.10. Zboží dorazilo 8.10. Já musím zboží v NEXTu platit předem, proto je kurz zvýhodněný pro ty, kteří platí zálohu.....
Velmi Vám děkuji za pochopení! MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (rozi) ID 38043 , mimibazar.cz/rozi (11. 10. 2010, 23:15)
Fascinuje mne, že pošlete zálohu za zboží jako souhlas s objednávkou a hned následující den si dle Vašeho hodnocení objednáte zboží jinde. To se Vám zdá fér?
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (markycak) ID 192579 , mimibazar.cz/markycak (13. 10. 2010, 17:45)
Pani moniko ,dnes je 13 rijna a vy jste mne ujistovala ze penize jsou poslane zpet na ucet .DODNES PENIZE NEMAM.A to ze jsem odstoupila od objednavky neni ma vyna ,ale vase -NEDODRZELA JSTE TERMIN DODANI NEXTU a v podminkach prodeje mate pokud se nedodrzi termin tak zakaznik muze odstoupi A doba vaseho dodani byla MESIC A DVA TYDNY A NE JAK UVADITE DO 14 DNU.A zbozi pro mne dorazilo teprve v patek 8 rijna.Tak se nedivte ze uz mne dosla trpelivost. M
ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (markycak) ID 192579 , mimibazar.cz/markycak (13. 10. 2010, 17:53)
Na termin jsem byla upozornena,ale stim ze to bude o tyden az deset dnu pozdeji.A kdyz jsem se ozvala v dany termin ,kdy zbozi mnelo dojit ,tak jse me ani neodpovidala.Ozvala jste se az v dalsim tydnu ze zbozi opjet nedorazilo ze dorazi snad priste,ale ze chapete kdyz budu chtit od objednavky odstoupit ze se to nejak zkomplikovalo.Ja uz cekat nechtela a od objednavky odstoupila .Vy jste me napsala ze to chapete a ze mne v patek 8 rijna nebo nejpozdej v pondeli 11 rijna poslete zalohu zpet na uce
ODPOVĚDĚT
Soňa F. (marson) ID 54613 , mimibazar.cz/marson (1. 10. 2010, 18:17)
Také se přidávám k řadě negativních hodnocení, protože jsou bohužel pravdivá (N). I já mám stejnou zkušenost a chápu, že při dětech se někdy těžko zvládá,ale na druhou stranu je to Vaše práce a člověka nejvíce rozčílí jak nekomunikujete a nereagujete na vzkazy,maily. Zpočátku jsem měla pochopení a trpělivě čekala,ale po měsíci vám trpělivost dojde a pokud se paní Kropáčková neozývá ani po 5 mailech, člověk . :-@ :-@ :-@. Nelíbí se mi vaše obch
ODPOVĚDĚT
Soňa F. (marson) ID 54613 , mimibazar.cz/marson (1. 10. 2010, 18:27)
obchodování, dodávky ovlivnit nemůžete,ale komunikovat se zákazníky ano. Naštěstí jsem peníze předem neposlala,ale i tak člověka naštve,že od 25.8. čeká a po 3 týdnech se začne připomínat svou objednávkou stále častěji a bez odezvy.Tento týden jsem se dozvěděla, že mikina stále není a stačilo to napsat hned při 1.dodání (3.9.),což se nestalo.Pevné nervy při obchodování s Monikou, já to zkusím u jiného prodejce
ODPOVĚDĚT
Celkem: 44 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu