Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953
mimibazar.cz/lenulinek
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
Registrace: 7. 6. 2005
Naposledy: 16. 12. 2013, 16:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3315
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 79 negativních hodnocení
Celkem: 79 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Iva K. (ivca-777) ID 338278 , mimibazar.cz/ivca-777 (31. 12. 2013, 10:26)
Dobrý den Lenko, dlužíte mi Tričko Desigual SHBURY AW 2013/14 za 1275Kč + 65Kč poštovné z listopadu. Prosím o jeho zaslání nebo zaslání peněz zpět na účet č.670100-2200866625/6210. Pokud tak neučiníte do 7.1.2014, připojím se k trestnímu oznámení na Vás.
ODPOVĚDĚT
Iva K. (ivca-777) ID 338278 , mimibazar.cz/ivca-777 (7. 1. 2014, 9:35)
Dobrý den, po mém hodnocení mi dnes dorazily peníze zpět na účet tak, jak jsem žádala. Je mi ovšem líto, že paní Lenka vůbec nekomunikuje. Na mé hodnocení nijak nereagovala.Přesto jsem ráda, že mi poslala zpět peníze za nedodané zboží a děkuji za to. Iva Klapková
ODPOVĚDĚT
Lenka V. (kvido2) ID 87131 (28. 12. 2013, 19:40)
Dobrý večer už měsíc čekám na šaty a balíček žádný prosím o vrátit peněz zpět !!!!!Dejte vše do pořádku Votavová
ODPOVĚDĚT
Michaela S. (MichaelaS) ID 66488 , mimibazar.cz/michaelas (19. 12. 2013, 17:20)
Dobrý den Lenko,
ráda bych dostala peníze zpět. Prosím můžete komunikovat.

Děkuji Michaela Součková
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Koplice) ID 390613 (18. 12. 2013, 9:15)
Paní Kročilová, zareagujte prosím a pošlete mi peníze zpět na účet, ať nemusím podnikat právní kroky! Děkuji Janečková Petra.
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (dankga) ID 18217 , mimibazar.cz/dankga (17. 12. 2013, 16:00)
Lenko,
peníze stále nedorzaily. Částka: 1.101,- Kč.
Pokud mi během 24 hodin nepošlete výpis z Vašeho účtu, že jste mi peníze odeslala, obracím se nekompromisně na správce MMB. Máte stejnou banku jako já, to je otázka 2 minut, kdy je Vy odešlete a já přijmu. Neberu už žádné vykroucování a různé důvody. Já Vám obnos zaslala ihned, tak se laskavě chovejte stejně korektně, když nejste schopná dodržet dodá
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (dankga) ID 18217 , mimibazar.cz/dankga (18. 12. 2013, 9:13)
Dnes mi dorazily urgované peníze na účet. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Petra M. (maulipet) ID 298963 , mimibazar.cz/maulipet (17. 12. 2013, 11:47)
Dobrý den, ráda bych vyřešila svou objednávku z června. Stále mi chybí kalhoty a šátek!! Uvidím někdy ty věci, nebo peníze? Petra Maulisová
ODPOVĚDĚT
Hana N. (shynee) ID 404121 (17. 12. 2013, 11:08)
DOBRÝ DEN,
ŠKODA, ŽE NEMOHU NAPSAT TO SAMÉ...BLESKURYCHLÉ DODÁNÍ A BEZPROBLÉMOVOU KOMUNIKACI...KABELKU MÁM OBJEDNANOU A ZAPLACENOU 2 MĚSÍCE A STÁLE ŽÁDNÉ INFO?????
ODPOVĚDĚT
Lenka Z. (zadr) ID 224078 (upraveno 20. 12. 2013, 16:40)
DOŘEŠENO ----------- Dobrý den,
i já se přidávám k negativním hodnocení. Velmi obtížná komunikace - paní na e-maily nereaguje. Reaguje jen dokud nepošlete peníze. Pak přestane komunikovat, Zboží bylo dodáno velmi pozdě a to až v okamžiku, kdy jsem požadovala stornování objednávky a vrácení peněz. Jedny šaty jsem vrátila, protože mi neseděly, což jsem se s paní dohodla na hned na začátku na možnosti vrácení. Peníze byly vráceny až na základě napsání tohoto hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (14. 12. 2013, 19:38)
Lenko, již jsem Vám vysvětlení napsala, zboží Vám ale nebylo dodáno se zpožděním, bylo dodáno v termínu 16dnů od platby
ODPOVĚDĚT
Jaroslava S. (Pafina) ID 302706 (12. 12. 2013, 14:00)
Dobrý den Lenko,

už je to opět 14 dní, co jste mi psala, že zasíláte zbytek věcí ( tj. kabelka a svetr). Ráda bych to měla alespoň do Vánoc. Peníze jsem Vám poslala začátkem října. Děkuji za odpoveď Jarka
ODPOVĚDĚT
alena j. (eňucha) ID 77656 , mimibazar.cz/enucha (10. 12. 2013, 17:18)
(dest)Jenom jsem ztratila čas, takže musím řešit náhradní dárky. Myslela jsem, že 2 měsíce by mohly stačit. Peníze po urgencích mám zpět. (dest)
ODPOVĚDĚT
Iveta Š. (Beccy) ID 502525 (10. 12. 2013, 14:27)
Dobrý den Lenko,
nevím jakým způsobem s Vámi komunikovat, nereagujete na maily, vlastně ano, při objednávce velmi rychle a ochotně zašlete číslo účtu, kam zaslat peníze a to je asi poslední mail., který od Vás lze obdržet.
Tak se Vás tedy již opakovaně ptám, kdy dostanu své objednané zboží. Peníze byly převedeny na Váš účet dne 22.11.2013, zboží mělo dorazit do 10-dnů, zatím jsem žádné neobdržela, samozřejmě bych byla moc ráda, kdyby jste mi alespo
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (marhol) ID 144491 (8. 12. 2013, 21:28)
Už 8.11. jsem zaplatila objednané šaty Desigual. Do dnešního dne jsem nedostala ani šaty, ani prodávající nereaguje na maily, ani jsem nedostala peníze zpátky. Další obchody s touto prodávající rozhodně nedoporučuju! A upozorňuju, že na dodání šatů nebo vrácení peněz trvám!!!!!
ODPOVĚDĚT
Andrea K. (Andykosva) ID 223595 , mimibazar.cz/andykosva (30. 11. 2013, 8:57)
13.9. jsem učinila objednávku svetříku, 16.9. jste ode mě měla platbu na vašem účtě a do dnešního dne bohužel nemám ani svetr ani své peníze. A to když už jste mi na mé prosby o odpověď konečně dvakrát odepsala, tak jste mě vždy ujistila, kdy nejpozději balíček posíláte, poprvé byla chyba u dodavatele podruhé vaše rodinné, ale opět mi neodpovídáte a nezlobte se, ale 2,5 měsíce čekat na jeden svetr je opravdu dlouho a tak poprosím o své peníze zpět a v
ODPOVĚDĚT
Andrea K. (Andykosva) ID 223595 , mimibazar.cz/andykosva (2. 12. 2013, 9:28)
Paní Lenka mi dnes převedla peníze zpět za nedodané zboží. Děkuji, Lenko. Ale přesto jsem velmi zklamaná tímto obchodem. Když mi někdo dvakrát slíbí, že už bude balíček definitivně! poslán ten a ten den a nakonec nic nepřijde, a čekáte a těšíte se 2,5 měsíce, není to zrovna moc příjemné. Škoda. Několik let jsem byla vaší zákaznicí a nakonec patřím i já mezi ty zklamané :´(
ODPOVĚDĚT
Martina F. (mfurisova) ID 505311 (28. 11. 2013, 20:25)
Dobrý večer, víc jak měsíc mám objednanou a zaplacenou kabelku a nic. Aspoň by jste mohla odpovědět na email. Byla by to slušnost. Laskavě dejte vědět kdy bude nebo pošlete peníze zpět. Kdybych si byla přečetla hodnocení dopředu tak bych si u Vás neobjednala. :-S
ODPOVĚDĚT
Nina Š. (kolomaz) ID 220845 (20. 11. 2013, 23:11)
Je to přes měsíc co jsem objednávala kabelku za 1.300,-
kabelka nedorazila, na emaily nereagujete!!!!co je to za chování??chci své peníze!!
NESLUŠNOST !!!!
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Koplice) ID 390613 (18. 12. 2013, 9:18)
Dobrý den, mohu se zeptat, zda jste se nakonec dočkala? Jsem ve stejné situaci. Děkuji. Petra
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (janas114) ID 174683 (18. 11. 2013, 13:08)
Bohužel se musím připojit s negativním hodnocením tohoto dodavatele, platbu jsem provedla okamžitě a přesně podle pokynů a o tomto jsem paní Lenku informovala. Když svetr dlouho nedocházel, urgovala jsem dodání či podání zprávy (5.11.2013) do dnešního dne bohužel bez jakékoli reakce či vysvětlení situace. Tudíž tento obchod rozhodně nemohu doporučit a jen doufám, že se mi svetr nebo peníze dorazí a nebudu se cítit jako debil, který někomu naletěl. Jana Šnau
ODPOVĚDĚT
Jaroslava S. (Pafina) ID 302706 (16. 11. 2013, 14:45)
Vážená paní Lenko, před měsícem jsem u Vás objednala zboží za cca 6000, nebylo jen pro mne, ale také pro kolegyně. Po urgencích balík dorazil,ale né kompletní, chybí kabelka a svetr. Na emaily nereagujete, tak to bohužel musím řešit tímto způsobem. Měla byste se nad sebou zamyslet, protože nejsem první a asi ani poslední, koho jste zklamala. Jarka :-(
ODPOVĚDĚT
Ema K. (Emmina) ID 227054 (16. 11. 2013, 7:30)
(N) dobrý den Lenko buďte tak hodná o odpovězte mi na mé opakované e-maily ... Již v září jsem si u Vás objednala kabelek s peněženkou, nemám ani jedno, peníze jste mi také nevrátila a ještě se neozýváte a nereagujete na mé e-maily... Proto Vás žádám naposledy o slušnou odpověď... Buď to s urychleným odesláním zboží či vrácení peněz!!! Jinak vyzvu i ostatní Vaše nespokojené zákaznice o řešení tohoto problému právní cestou!!!!
ODPOVĚDĚT
Ivana S. (ivkakrnka) ID 497053 (13. 11. 2013, 12:09)
(N) (N) (N) opakovane vas ziadam za vratenie penazi za nedodanie tovaru ( cislo som vam poslala mailom), kabelku desigual american som si objednala 3.9 a doteraz mi nic neprislo, ani nereagujete na maily, nehnevajte sa ale takto sa neobchoduje Ivana
ODPOVĚDĚT
Anna R. (Neti) ID 498851 (13. 11. 2013, 10:53)
Paní Lenko, před 6 týdny jsem si u Vás objednala zboží v celkové hodnotě 2500 Kč. Které jsem Vám hned převedla na Váš účet. Po mnoha urgencích jste mi mailem přislíbila,že zásilku zašlete. Uběhly již opět 2 týdny a stále nic. Na maily nereagujete. Prosím Vás tedy o okamžité vrácení peněz. Jinak budu kontaktovat administrátora. Nechápu proč se takto chováte?!
ODPOVĚDĚT
Celkem: 79 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu