Andrea V. (Žížalka) ID 5624
|
mimibazar.cz/zizalka
|
Oblast: Králův Dvůr |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 29. 9. 2005 |
Naposledy: 7. 2. 2018, 9:41
|
|
|
|
Celkem: 658 (zobrazuje se 261-280)
|
<< předchozí
1,.,
9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,.,33
další >>
|
|
HELENA B. (HELENNA)
ID 199089
, mimibazar.cz/helenna
(10. 6. 2010, 14:54)
|
DOBRÝ DEN DĚKUJI ZA OBCHŮDEK ZDRAVÍ HELENA A NIKOLKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina N. (Katka1104)
ID 98982
(8. 6. 2010, 21:13)
|
Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana N. (ivánek)
ID 621
, mimibazar.cz/ivanek
(7. 6. 2010, 8:22)
|
Dobrý den Andreo, děkuji za balíček, dorazil v pořádku A také děkuji za milý a rychlý obchůdek Ivana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina B. (lejdyKejt)
ID 95897
, mimibazar.cz/lejdykejt
(5. 6. 2010, 11:46)
|
Dobrý den, Andreo je v pořádku doma a jeho obsah potěší hned 2 holčičky Děkuji za příjemný a bezproblémový obchůdek Kačka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (abab)
ID 202711
(28. 5. 2010, 21:20)
|
pěkný večer děkuji za příjemný obchudek |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marek B. (Mark-CZ)
ID 276698
, mimibazar.cz/mark-cz
(28. 5. 2010, 10:57)
|
Děkuji za obchůdek . Těším se na další . S pozdravem Mark-CZ |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika K. (moni2105)
ID 206894
, mimibazar.cz/moni2105
(25. 5. 2010, 19:19)
|
Dobrý den Andrejko, dorazil v pořádku Děkuji Vám za fajn obchůdek - milou komunikaci Všem Vás jen d o p o r u č u j i Monika, Adámek a Honzíček |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela V. (mysalka)
ID 135189
, mimibazar.cz/mysalka
(24. 5. 2010, 18:26)
|
Díky za obchůdek, balíček dnes v pořádku dorazil Míša V |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(18. 5. 2010, 22:13)
|
V e-shopu paní Valtové objednaný hrníček Explora Tommee Tippee přišel volně ložený v páchnoucí krabici od bot. Samozřejmě načichl a páchl. O rozporu s kupní smlouvou nechce paní Valtová ani slyšet,podle ní hrníček páchne gumou a to je prý normální,protože je z gumy. Hrníček jsem si koupila jinde a nepáchne vůbec. Podle mě je tato "obchodnice" schopná všeho,když hrníček pro mimino zabalí do smradlavé krabice a s klidným svědomím pošle zákazníkovi. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(19. 5. 2010, 9:36)
|
A co se týká hrnečku. Hrneček byl vložen do krabice od dodavatele a přeposlán přímo Vám. Bohužel zásilky jsou často zasílány v neoriginálních krabicích. Obchodování s Vámi považuji jako velice špatné - jste neustále nespokojený zákazník
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(upraveno 19. 5. 2010, 23:39)
|
Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala nápravu, raději lže a hrníček pak nejspíš pošle dalšímu zákazníkovi, který do něj svému miminku bude dávat pití. FUJ! Dávejte si pozor, protože ani obchodní podmínky e-shopu nejsou v souladu s legislativou. Vše mohu doložit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(20. 5. 2010, 19:28)
|
Vážená paní, hrneček jsem přijala zpět platba byla vrácena, nehodlám se s Vámi dohadovat. A jen zahlcujete na MMb stránky nesmyslím psaním. Měla by jste se raději věnovat dítěti než vysedávat u PC s blbostmi.. A podmínky jsou v souladu, objednávat jste nemusela, když s nimi nesouhlasíte...každý má na výběr.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(21. 5. 2010, 22:54)
|
Kdybyste mi hrníček nezaslala v páchnoucí krabici,od níž načichl,tak bych si jej ráda nechala a nemusela jsem si ho kupovat jinde. Tvrdila jste mi,že jste hrníček poslala na reklamaci k dodavateli spolu s mým Uplatněním rozporu s kupní smlouvou,ale vyjádření dodavatele jste mi neposlala. Tak si oprávněně myslím,že jste dodavatele nekontaktovala,protože chyba byla na Vaší straně,jen ji odmítáte přiznat. Takoví prodejci jako Vy dělají ostudu seriózním e-shopům. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(22. 5. 2010, 16:26)
|
Vážená paní Doleželová, jste už trapná!!!! Mojí povinností není dokládat Vám vyjádření jelikož jste odstoupila od smlouvy nikoliv jste zboží reklamovala. Pletete si pojmy. V případě reklamace by Vám byl hrnek vrácen zpět nebo vyměně podle odpovědi dodavatele. NEHODLÁM SE S VÁMI NEUSTÁLE DOHADOVAT - tak jako na Vaše opakující se přihlouplé meily tak na tohle už nebudu odpovídat. Bože jste vážně zvláštní člověk!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(22. 5. 2010, 22:08)
|
Podle stoupající agresivity Vašich zpráv se domnívám, že nejste v pohodě. To rozhodně nebylo mým cílem, naopak, chtěla jsem se s Vámi dohodnout. Poslala jsem Vám "Uplatnění rozporu s kupní smlouvou" (ne "Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě", to je zásadní rozdíl), a na to byste měla reagovat jako na reklamaci. Vy to ale raději řešíte urážkami... No, aspoň mohou i další Vaši případní zákazníci vidět, jak komunikujete, když se vyskytne problém. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(23. 5. 2010, 13:52)
|
Vážená paní Doleželová, přečtěte si dopis který jste psala. Jelikož jste žádala vrácení peněz na účet nešlo o reklamaci a zboží bylo vráceno ve 14-ti denní lhůtě a zboží bylo bez vady tudíž rozpor nevznik. Zboží bylo vráceno ve lhůtě a požadovala jste vrácení platby je to odstoupení od smlouvy což je rozdíl. Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(23. 5. 2010, 22:37)
|
plus náklady spojené s vyřízením uplatnění rozporu s kupní smlouvou, tj. poštovné 49 Kč, celkem 238 Kč, na můj účet č. ..., a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. "
Myslím, že je každému jasné, že nejde o vrácení zboží v zákonné lhůtě, třebaže jsem rozpor uplatnila do 14 dnů od doručení. Tvrdila jste, že jste hrníček poslala dodavateli spolu s mým dopisem. Kde je tedy vyjádření dodavatele? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(23. 5. 2010, 22:37)
|
Toto je dopis, který jsem poslala: "Věc: Uplatnění rozporu s kupní smlouvou
Vážená paní Valtová,
dne 19.2.2010 jsem ve Vašem internetovém obchodu www.uzizalky.cz objednala mimo jiné Tommee Tippee netekoucí hrneček 9+. Zboží bylo dodáno bez faktury dne 23.4.2010 volně ložené v páchnoucí krabici od bot, od níž načichlo a páchne. Uplatňuji rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a žádám Vás o vrácení částky 189 Kč za hrneček plus n |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(23. 5. 2010, 13:53)
|
Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší. POkaždé požadujete něco jiného ujasněte si co vlastně jste požadovala a nezahlcujte stránky Vašimi opakujícími - !potížemi , nepotížemi". Chcete si asi psát že jo? Tak to jste měla říct rovnou, ale já nemám zájem , danná věc je vyřešena podle toho o co jste požádala. Tohle je mé poslední psaní. . Krásný den přeji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(20. 5. 2010, 19:33)
|
A vaše doložení by mne zajímalo..každý umí stáhnout z netu věty, ale musí jim i rozumět a né jako Vy dokola omílat jednu větu.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(21. 5. 2010, 22:49)
|
Každému, kdo by měl zájem, mohu přeposlat Vaše maily, aby věděl, jak se zákazníky jednáte. Také mohu např. poslat fotodokumetaci o zabalení hrníčku. Z fotky sice zápach poznat nejde, ale že se jedná o krabici od bot, je jasné. Navíc tomu, kdo si od Vás v květnu a později koupí hrníček Tommee Tippee Explora 9+ růžové barvy mohu říct, jak poznat, že se jedná právě o onen páchnoucí hrníček. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana D. (Jajdda)
ID 233367
, mimibazar.cz/jajdda
(19. 5. 2010, 22:56)
|
Poprvé jsem hrníček vrátila kvůli barvě. Sama prodávající mi nabídla, že pošle jinou barvu zdarma spolu s dalším zbožím, které zatím nebylo skladem. Po celkem 2 měsících jsem se hrnečku dočkala, přišel v páchnoucí krabici od bot a páchnul. Kdyby byl v pořádku, ráda bych si jej nechala (jako ten, který jsem si později koupila jinde- samozřejmě nijak nezapáchal). Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Žížalka)
ID 5624
, mimibazar.cz/zizalka
(19. 5. 2010, 9:36)
|
Vážená paní, nad tímto hodnocením se musím jen usmívat. Vy jste si zboží objednala, nelíbila se barva na naše náklady jsme zaslali jinou a opět jste byla nespokojená. Požadujete neustálé vyměny a zároveň chcete veškeré úhrady. A ano odstoupila od smlouvy, platba za zboží Vám byla vrácena hned. Vy jste neustále nespokojený zákazník ať udělá člověk cokoliv. Raději zajeďet do obchodu kde z Vás jistě budou mít obrovskou radost. A co se týká zásilky |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika K. (moni2105)
ID 206894
, mimibazar.cz/moni2105
(18. 5. 2010, 16:10)
|
Dobrý den Andrejko, nám dnes dorazil Děkuji Vám za fajn obchůdek - milou komunikaci a rychlé dodání zboží Všem Vás d o p o r u č u j i Monika, Adámek a Honzík |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana E. (janicee)
ID 204828
, mimibazar.cz/janicee
(18. 5. 2010, 12:27)
|
Dobrý den, odrážedla dnes dorazila v pořádku a děti už na nich drandí . Děkujeme |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila T. (kamilka01)
ID 111582
, mimibazar.cz/kamilka01
(15. 5. 2010, 20:25)
|
Dobrý den Andrejko dorazil v pořádku a hračka je super Všem vás můžu jen a jen DOPORUČIT Byla radost s vámi obchodovat, vše proběhlo na s Určitě zase nakoukneme Tak ať vám pěkně roste, zdraví vás Kamča s Klárkou a Honzíčkem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bc. Renáta J. (norra)
ID 142000
(5. 5. 2010, 15:47)
|
Krásný den , dnes v pořádku dorazil. Vše je . Velmi děkujeme . A rádi Váš obchůdek DOPORUČUJI Třeba někdy Renča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana E. (janaeis)
ID 68211
(2. 5. 2010, 10:32)
|
Milá Andreo , děkuji za naprosto bezproblémový obchůdek a super domluvu . Pískoviště je už zabydlené a děti jsou nadšené . Děkuji a třeba zase někdy , Jana, Lucka a Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka Ž. (Lenča80)
ID 147482
(28. 4. 2010, 19:47)
|
poníci dnes dorazily, díky superrychlému vyřízení je stačím dát dceři k narozeninám , tímto vám mnohokrát děkuji a všem vřele doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana N. (juju)
ID 77292
, mimibazar.cz/juju
(25. 4. 2010, 1:56)
|
Ozývám se se zpožděním, balíček dorazil v pořádku a kalhoty se nám moc líbí. Dodatečně děkuji za obchůdek. Jana J. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka B. (Smfka)
ID 249795
(23. 4. 2010, 15:16)
|
Dobrý den Andreo, s autíčkem dnes v pořádku dorazil. Děkuji za příjemnýá obchůdek. Šárka* |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
HELENA K. (kuchelen)
ID 87330
(15. 4. 2010, 19:39)
|
Andreo Díky za nákup jste spolehlivá nakupující se super rychlou platbou Díky a krásné jaro Helena |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (Jiťas)
ID 42196
, mimibazar.cz/jitas
(14. 4. 2010, 21:30)
|
Moc děkuji za obchůdek ať se miminku v životě daří.J |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika P. (Podroužka)
ID 101788
, mimibazar.cz/podrouzka
(2. 4. 2010, 12:57)
|
DOBRÝ DEN ANDREO... S OHŘÍVAČKOU DORAZIL V POŘÁDKU. DÍKY ZA PRIMA OBCHŮDEK KRÁSNÉ |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 658 (zobrazuje se 261-280)
|
<< předchozí
1,.,
9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,.,33
další >>
|