Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Andrea V. (Žížalka) ID 5624

Andrea V. (Žížalka) ID 5624
mimibazar.cz/zizalka
Oblast: Králův Dvůr
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29. 9. 2005
Naposledy: 7. 2. 2018, 9:41
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 658
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 658 hodnocení
Celkem: 658 (zobrazuje se 261-280) << předchozí 1,., 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,.,33 další >>
HELENA B. (HELENNA) ID 199089 , mimibazar.cz/helenna (10. 6. 2010, 14:54)
DOBRÝ DEN (hello) DĚKUJI ZA OBCHŮDEK (clamp) (clamp) (clamp) ZDRAVÍ HELENA A NIKOLKA (mamca)
ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (Katka1104) ID 98982 (8. 6. 2010, 21:13)
(Y) (Y) (Y) (clamp) Katka
ODPOVĚDĚT
Ivana N. (ivánek) ID 621 , mimibazar.cz/ivanek (7. 6. 2010, 8:22)
Dobrý den Andreo, děkuji za balíček, dorazil v pořádku |:o) A také děkuji za milý a rychlý obchůdek (L) (clamp) (clamp) (clamp) Ivana
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (lejdyKejt) ID 95897 , mimibazar.cz/lejdykejt (5. 6. 2010, 11:46)
Dobrý den, Andreo (hello) (hello) (hello) (pack) je v pořádku doma a jeho obsah potěší hned 2 holčičky (X) (child9) Děkuji za příjemný a bezproblémový obchůdek (Y) |:o) (Y) |:o) (Y) |:o) Kačka
ODPOVĚDĚT
Jana V. (abab) ID 202711 (28. 5. 2010, 21:20)
pěkný večer děkuji za příjemný obchudek (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Marek B. (Mark-CZ) ID 276698 , mimibazar.cz/mark-cz (28. 5. 2010, 10:57)
Děkuji za obchůdek (Y) (Y). Těším se na další |:o) |:o). S pozdravem Mark-CZ (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (moni2105) ID 206894 , mimibazar.cz/moni2105 (25. 5. 2010, 19:19)
Dobrý den Andrejko,
(G) dorazil v pořádku (Y)
Děkuji Vám za fajn obchůdek - milou komunikaci |:o)
Všem Vás jen d (F)o (F) p (F)o (F)r (F)u (F)č (F)u (F)j (F)i (F)
Monika, Adámek a Honzíček
ODPOVĚDĚT
Michaela V. (mysalka) ID 135189 , mimibazar.cz/mysalka (24. 5. 2010, 18:26)
Díky za obchůdek, balíček dnes v pořádku dorazil :-) :-) :-)
Míša V (F)
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (18. 5. 2010, 22:13)
V e-shopu paní Valtové objednaný hrníček Explora Tommee Tippee přišel volně ložený v páchnoucí krabici od bot. Samozřejmě načichl a páchl. O rozporu s kupní smlouvou nechce paní Valtová ani slyšet,podle ní hrníček páchne gumou a to je prý normální,protože je z gumy. Hrníček jsem si koupila jinde a nepáchne vůbec. Podle mě je tato "obchodnice" schopná všeho,když hrníček pro mimino zabalí do smradlavé krabice a s klidným svědomím pošle zákazníkovi.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (19. 5. 2010, 9:36)
A co se týká hrnečku. Hrneček byl vložen do krabice od dodavatele a přeposlán přímo Vám. Bohužel zásilky jsou často zasílány v neoriginálních krabicích. Obchodování s Vámi považuji jako velice špatné - jste neustále nespokojený zákazník (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (upraveno 19. 5. 2010, 23:39)
Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala nápravu, raději lže a hrníček pak nejspíš pošle dalšímu zákazníkovi, který do něj svému miminku bude dávat pití. FUJ! Dávejte si pozor, protože ani obchodní podmínky e-shopu nejsou v souladu s legislativou. Vše mohu doložit.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (20. 5. 2010, 19:28)
Vážená paní, hrneček jsem přijala zpět platba byla vrácena, nehodlám se s Vámi dohadovat. A jen zahlcujete na MMb stránky nesmyslím psaním. Měla by jste se raději věnovat dítěti než vysedávat u PC s blbostmi.. A podmínky jsou v souladu, objednávat jste nemusela, když s nimi nesouhlasíte...každý má na výběr..
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (21. 5. 2010, 22:54)
Kdybyste mi hrníček nezaslala v páchnoucí krabici,od níž načichl,tak bych si jej ráda nechala a nemusela jsem si ho kupovat jinde. Tvrdila jste mi,že jste hrníček poslala na reklamaci k dodavateli spolu s mým Uplatněním rozporu s kupní smlouvou,ale vyjádření dodavatele jste mi neposlala. Tak si oprávněně myslím,že jste dodavatele nekontaktovala,protože chyba byla na Vaší straně,jen ji odmítáte přiznat. Takoví prodejci jako Vy dělají ostudu seriózním e-shopům.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (22. 5. 2010, 16:26)
Vážená paní Doleželová, jste už trapná!!!! Mojí povinností není dokládat Vám vyjádření jelikož jste odstoupila od smlouvy nikoliv jste zboží reklamovala. Pletete si pojmy. V případě reklamace by Vám byl hrnek vrácen zpět nebo vyměně podle odpovědi dodavatele. NEHODLÁM SE S VÁMI NEUSTÁLE DOHADOVAT - tak jako na Vaše opakující se přihlouplé meily tak na tohle už nebudu odpovídat. Bože jste vážně zvláštní člověk!!!
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (22. 5. 2010, 22:08)
Podle stoupající agresivity Vašich zpráv se domnívám, že nejste v pohodě. To rozhodně nebylo mým cílem, naopak, chtěla jsem se s Vámi dohodnout. Poslala jsem Vám "Uplatnění rozporu s kupní smlouvou" (ne "Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě", to je zásadní rozdíl), a na to byste měla reagovat jako na reklamaci. Vy to ale raději řešíte urážkami... No, aspoň mohou i další Vaši případní zákazníci vidět, jak komunikujete, když se vyskytne problém.
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (23. 5. 2010, 13:52)
Vážená paní Doleželová, přečtěte si dopis který jste psala. Jelikož jste žádala vrácení peněz na účet nešlo o reklamaci a zboží bylo vráceno ve 14-ti denní lhůtě a zboží bylo bez vady tudíž rozpor nevznik. Zboží bylo vráceno ve lhůtě a požadovala jste vrácení platby je to odstoupení od smlouvy což je rozdíl. Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší.
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (23. 5. 2010, 22:37)
plus náklady spojené s vyřízením uplatnění rozporu s kupní smlouvou, tj. poštovné 49 Kč, celkem 238 Kč, na můj účet č. ..., a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. " Myslím, že je každému jasné, že nejde o vrácení zboží v zákonné lhůtě, třebaže jsem rozpor uplatnila do 14 dnů od doručení. Tvrdila jste, že jste hrníček poslala dodavateli spolu s mým dopisem. Kde je tedy vyjádření dodavatele?
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (23. 5. 2010, 22:37)
Toto je dopis, který jsem poslala: "Věc: Uplatnění rozporu s kupní smlouvou Vážená paní Valtová, dne 19.2.2010 jsem ve Vašem internetovém obchodu www.uzizalky.cz objednala mimo jiné Tommee Tippee netekoucí hrneček 9+. Zboží bylo dodáno bez faktury dne 23.4.2010 volně ložené v páchnoucí krabici od bot, od níž načichlo a páchne. Uplatňuji rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a žádám Vás o vrácení částky 189 Kč za hrneček plus n
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (23. 5. 2010, 13:53)
Při přijetí reklamace se zboží zasílá k posouzení dodavateli (výrobci) a následně se řeší. POkaždé požadujete něco jiného ujasněte si co vlastně jste požadovala a nezahlcujte stránky Vašimi opakujícími - !potížemi , nepotížemi". Chcete si asi psát že jo? Tak to jste měla říct rovnou, ale já nemám zájem , danná věc je vyřešena podle toho o co jste požádala. Tohle je mé poslední psaní. . (Y) Krásný den přeji (Y) ,-)
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (20. 5. 2010, 19:33)
A vaše doložení by mne zajímalo..každý umí stáhnout z netu věty, ale musí jim i rozumět a né jako Vy dokola omílat jednu větu..
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (21. 5. 2010, 22:49)
Každému, kdo by měl zájem, mohu přeposlat Vaše maily, aby věděl, jak se zákazníky jednáte. Také mohu např. poslat fotodokumetaci o zabalení hrníčku. Z fotky sice zápach poznat nejde, ale že se jedná o krabici od bot, je jasné. Navíc tomu, kdo si od Vás v květnu a později koupí hrníček Tommee Tippee Explora 9+ růžové barvy mohu říct, jak poznat, že se jedná právě o onen páchnoucí hrníček.
ODPOVĚDĚT
Jana D. (Jajdda) ID 233367 , mimibazar.cz/jajdda (19. 5. 2010, 22:56)
Poprvé jsem hrníček vrátila kvůli barvě. Sama prodávající mi nabídla, že pošle jinou barvu zdarma spolu s dalším zbožím, které zatím nebylo skladem. Po celkem 2 měsících jsem se hrnečku dočkala, přišel v páchnoucí krabici od bot a páchnul. Kdyby byl v pořádku, ráda bych si jej nechala (jako ten, který jsem si později koupila jinde- samozřejmě nijak nezapáchal). Prodávající odmítá nést zodpovědnost za svoje chyby, místo toho, aby se omluvila a sjednala
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Žížalka) ID 5624 , mimibazar.cz/zizalka (19. 5. 2010, 9:36)
Vážená paní, nad tímto hodnocením se musím jen usmívat. Vy jste si zboží objednala, nelíbila se barva na naše náklady jsme zaslali jinou a opět jste byla nespokojená. Požadujete neustálé vyměny a zároveň chcete veškeré úhrady. A ano odstoupila od smlouvy, platba za zboží Vám byla vrácena hned. Vy jste neustále nespokojený zákazník ať udělá člověk cokoliv. Raději zajeďet do obchodu kde z Vás jistě budou mít obrovskou radost. A co se týká zásilky
ODPOVĚDĚT
Monika K. (moni2105) ID 206894 , mimibazar.cz/moni2105 (18. 5. 2010, 16:10)
Dobrý den Andrejko,
(G) nám dnes dorazil (Y)
Děkuji Vám za fajn obchůdek - milou komunikaci a rychlé dodání zboží |:o)
Všem Vás d (F)o (F)p (F)o (F) r (F)u (F)č (F)u (F)j (F)i (F)
Monika, Adámek a Honzík
ODPOVĚDĚT
Jana E. (janicee) ID 204828 , mimibazar.cz/janicee (18. 5. 2010, 12:27)
Dobrý den, odrážedla dnes dorazila v pořádku a děti už na nich drandí (Y). Děkujeme (clamp)
ODPOVĚDĚT
Kamila T. (kamilka01) ID 111582 , mimibazar.cz/kamilka01 (15. 5. 2010, 20:25)
Dobrý den Andrejko (hello)
(balicek) dorazil v pořádku a hračka je super (Y) (clamp) Všem vás můžu jen a jen (F)DOPORUČIT (F) Byla radost s vámi obchodovat, vše proběhlo na (Y) s (child1) Určitě zase nakoukneme (child1) (radost) Tak ať vám (child4) pěkně roste, zdraví vás Kamča s Klárkou (mamca) a Honzíčkem (child8) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Bc. Renáta J. (norra) ID 142000 (5. 5. 2010, 15:47)
Krásný den :-$,
(G) dnes v pořádku dorazil. Vše je (Y). Velmi děkujeme (flower).

A rádi Váš obchůdek DOPORUČUJI (L)

Třeba někdy (hello) Renča
ODPOVĚDĚT
Jana E. (janaeis) ID 68211 (2. 5. 2010, 10:32)
Milá Andreo (F),
děkuji za naprosto bezproblémový obchůdek (clamp) a super domluvu (Y).
Pískoviště je už zabydlené a děti jsou nadšené :-).
Děkuji a třeba zase někdy (hello), Jana, Lucka (X) a Míša (child10)
ODPOVĚDĚT
Lenka Ž. (Lenča80) ID 147482 (28. 4. 2010, 19:47)
poníci dnes dorazily, díky superrychlému vyřízení je stačím dát dceři k narozeninám (^) (G), tímto vám mnohokrát děkuji a všem vřele doporučuji (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Jana N. (juju) ID 77292 , mimibazar.cz/juju (25. 4. 2010, 1:56)
(hello)Ozývám se se zpožděním, balíček dorazil v pořádku a kalhoty se nám moc líbí. Dodatečně děkuji za obchůdek. Jana J. (Y) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Smfka) ID 249795 (23. 4. 2010, 15:16)
Dobrý den Andreo,
(G) s autíčkem dnes v pořádku dorazil. :-)
Děkuji za příjemnýá obchůdek. (F) (flower)
Šárka* (hello)
ODPOVĚDĚT
HELENA K. (kuchelen) ID 87330 (15. 4. 2010, 19:39)
Andreo (hello)
Díky za nákup (Y) jste spolehlivá nakupující se super rychlou platbou (child1)
Díky a krásné jaro (F) (L) Helena
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (Jiťas) ID 42196 , mimibazar.cz/jitas (14. 4. 2010, 21:30)
Moc děkuji za obchůdek ať se miminku v životě daří.J (Y) (Y) (Y) (child7) (child7) (child7) (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Monika P. (Podroužka) ID 101788 , mimibazar.cz/podrouzka (2. 4. 2010, 12:57)
DOBRÝ DEN ANDREO... (G) S OHŘÍVAČKOU DORAZIL V POŘÁDKU. DÍKY ZA PRIMA OBCHŮDEK (clamp) (clamp) (clamp) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) KRÁSNÉ (velikonoce) (velikonoce3) (velikonoce5) (velikonoce8)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 658 (zobrazuje se 261-280) << předchozí 1,., 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,.,33 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu