Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Zuzana A. (next-kids) ID 76346

ÚČET BYL POZASTAVEN
Zuzana A. (next-kids) ID 76346
mimibazar.cz/next-kids
Oblast: Brno
Ověřená adresa
Registrace: 4. 9. 2007
Naposledy: 19. 12. 2013, 23:57
Aktualizace: 19. 12. 2013, 23:56
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74200551
HODNOCENÍ 2879
VŠECHNY FOTOGRAFIE 100
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 2879 hodnocení
Celkem: 2.879 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,144 další >>
Gabriela B. (Gejbri) ID 335730 (24. 1. 2014, 13:30)
Také žádám alespoň o vrácení peněz když už zboží nedorazí. Je to celkem podraz se tak chovat k maminkám, které nemají peníze na rozhazování.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-@ :-(
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (LittleKaty) ID 290128 , mimibazar.cz/littlekaty (13. 1. 2014, 11:56)
:-@ :-@ tak paní bohužel nereaguje ani mě, na stránkách sice měla vzkaz, že nemoc, tomu by se dalo i uvěřit, ale proč aspoň nereaguje????? Platbu jsem poslala předem, zboží nemám a ještě marně čekám i na vrácení peněz :-( jedná e tedy o podvod nebo nám paní pošle peníze zpět????
ODPOVĚDĚT
Veronika N. (lenoranda) ID 394955 (9. 1. 2014, 11:21)
Bohužel i já se na Vás obracím a apeluji na vrácení svých peněz ve výši 2973 Kč na účet č. 1083025143/0800, které jsem Vám převedla na Váš účet v říjnu 2013 a neobdržela jsem dosud ani zboží Next, ani své peníze..A to jste mi před Vánocemi slibovala,že nejpozději do 20.prosince budu mít peníze na účtě. Na mé emaily taktéž nereagujete.. :-| (N)
ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (Gemys) ID 110573 , mimibazar.cz/gemys (7. 1. 2014, 20:28)
Žádám Vás tímto o vrácení peněz, již jsem Vám 3x psala email, neodpovídáte mi
Zuzana
ODPOVĚDĚT
linda j. (lindolina) ID 429634 (1. 1. 2014, 21:18)
Dobrý den, bohužel se musím taktéž připojit s negativním komentářem. Zboží jsem objednávala v říjnu. Po mnoha urgencích dorazilo sice na začátku prosince, ale část zboží v něm chyběla. Na požadavek na vrácení peněz již paní nereagovala :(
ODPOVĚDĚT
Petra J. (petraj1) ID 141826 (1. 1. 2014, 21:47)
Mám stejný problém,část věciček přišla a na dotaz co ostatní paní už nereaguje a to jí píšu docela často :-S
ODPOVĚDĚT
Ilona N. (Indˇa) ID 171578 (28. 12. 2013, 8:28)
Žádám vás tímto o vrácení 2 268,-kč zpět na můj účet !!!!!!! Peníze nepůjčuji ani svým nejlepším kamarádům, tak proč bych je měla půjčovat vám!!!!!! Zboží mám objednané od října,nedorazilo ani zbozí ani peníze a na rozdíl od vás, já jsem vám je poslala hned, tedˇ to samé čekám od vás.
Nováková Ilona (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hana B. (hana99) ID 44002 (27. 12. 2013, 11:47)
26.11 jsem si objednala zboží...paní mě ubezpečila že dorazí že ho objednala a poté ještě jednou reagovala, že se nemusím bát že je opravdu objednané.... 8o| 8o| do dnešního dne nic nedorazilo a paní už ani nereaguje na emaily zprávy :-( :-( :-( nejedná se o velikou částku / naštěstí/ ale i tak je to docela podraz :-@ :-@ nerada píšu negativa ale tady už nemám jinou možnost (6) (6) (6) :´( :´( nejvíc mě štve, že když paní může odesílat použité věci proč né ty nové objednané?????????? tomu nerozumím
ODPOVĚDĚT
Eva M. (manglovka) ID 322619 , mimibazar.cz/manglovka (27. 12. 2013, 10:22)
Dobrý den, (G) v pořádku dorazil a věci jsou pěkné. Děkuji, můj nákup (použité zboží) byl bez problémů (Y). Mějte se hezky, Eva (hello)
ODPOVĚDĚT
Pavla F. (Pájinda) ID 68531 , mimibazar.cz/pajinda (18. 12. 2013, 22:27)
Dne 26.11. jsem zaplatila objednávku
a do dnes jsem nic neobdržela. Pozo všem důvěřivým. Rozhodně nedoporučuji. Paní nekomunikuje, nereaguje. Ficová
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (mišpule3) ID 309468 , mimibazar.cz/mispule3 (19. 12. 2013, 19:14)
Zuzano,když 1,5 roku máte problémy se zdravím a dost Vám to zasahuje do obchodování,proč nadále přijímáte objednávky a stresujete slušné a poctivé maminky, které Vám svěřují peníze na oblečky pro děti? Když víte, že Vás zdraví každou chvíli zrazuje a jednoznačně to postihuje objednávky, které jsou na Vaší komunikaci závislé...tak nechápu...Všechny negativní řádky za poslední dobu přesně kopírují situaci, kterou jsem s Vámi řešila před tím 1,5
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (mišpule3) ID 309468 , mimibazar.cz/mispule3 (19. 12. 2013, 19:15)
rokem.A že nás bylo. Za mě...neuznávám a odsuzuji tento styl obchodování.
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (19. 12. 2013, 23:48)
Pokud jste cetla vzkaz tak objednavky uz neprijimam a inzeraty neaktualizuji. Nemohla jsem vedet, ze se to az tak zkomplikuje.
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (19. 12. 2013, 23:44)
Maminky, ze zdravotnich a osobnich duvodu jsem nebyla schopna odpovídat na vase emaily. Je mi uz trochu lepe a proto hlavne pisi, aby jste se nikdo nebal o sve peníze a také proto, vzhledem k tomu, ze je před vanoci abych vam dala vedet, ze bohužel nejsem schopna objednavky které dosud nebyly dodane dodat - vyridit.
Zítra 20.12. budu delat vse, abych odpovědět na všechny vase emaily a vysvetli co se stalo a domluvit se co dal.
Maminky které měli zbozi jiz zaplacene vratim platby
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (19. 12. 2013, 23:45)
a co se objednavek HM tyce, které predem placene nebyly, také bohužel nemuzu dodat. Maminky které mají uhrazene obleceni po dceri, zítra 20.12. odeslu.
Moc se vsem omlouvam za komplikace.
ODPOVĚDĚT
Pavla F. (Pájinda) ID 68531 , mimibazar.cz/pajinda (22. 12. 2013, 12:59)
Peníze dorazily, ale bohužel co je mi to platné, když nemám dárek pod stromeček pro dceru. Takže jste zkazila vánoce mě i dceři, Chápu, že můžete mít zdr. problémy, ale mohla jste dát vědět určitě dřív, když až teď posíláte peníze, tak jste zboží ani neobjednala a mé čtyři tisíce u Vás ležely měsíc jen tak!! Jste NESPOLEHLIVÁ A NECITELNÁ, když dokážete to co jte dokázala!!!! Moc mě to od Vás mrzí. Asi jste taky matka, tak chápete mé rozčílení
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (LuciFilip) ID 383808 (29. 12. 2013, 15:44)
Dobry den, dodnes jsem neobdrzela zbozi ani penize, nereagujete na me maily, takze uz opravdu nevim jak se s Vami domluvit! Naposledy Vam posilam cislo uctu 3453703001/5500 castka 2012,- pokud penize nedorazi nejpozdeji po novem roce okamzite pristupuji k trestnimu oznameni, cekam jiz 2 mesice a uz me to opravdu nebavi prosit se o vraceni vlastnich penez!!! Nevim jak by se Vam libilo takove jednani, asi moc ne, ze?
Horakova Lucie
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (LittleKaty) ID 290128 , mimibazar.cz/littlekaty (13. 1. 2014, 12:04)
Dobrý den, taktéž já bych byla ráda, kdybyste mi laskavě po dlouhém měsíci platbu vrátila, nereagujete mi na vzkazy a na maily :-((((( :´( :^) |-)
ODPOVĚDĚT
Ilona N. (Indˇa) ID 171578 (18. 12. 2013, 13:26)
Dobrý den,
chci se zeptat, kdy dorazí Next nebo peníze zpět na účet. čekám od října a stále nic, jen sliby. (N) (N) (N) je nás víc komu pani dluží peníze.
Dobrá rada pro ostatní!!!!!! Neposílejte peníze dřív pouze z ručky do ručky. Paní je dost neseriozní!!!!!!!!! a přestane komunikovat Ilona N.
ODPOVĚDĚT
Radka S. (Riley) ID 105302 , mimibazar.cz/Riley (18. 12. 2013, 12:44)
Dobrý den Zuzko (F), děkuji za nádherný svetřík |:o). Krásné svátky (andel). Radka
ODPOVĚDĚT
Eva M. (edufkova) ID 168977 (16. 12. 2013, 14:19)
Dobrý den, bohužel musím i touto cestou, neboť po emailu zatím žádná akce:
prosím o převedení přeplatku 1242,- Kč na účet (viz email).
k dalším krokům bych sahala nerada.
děkuji
ODPOVĚDĚT
Žofia H. (ŽofkaH) ID 113417 , mimibazar.cz/zofkah (13. 12. 2013, 20:45)
Dobrý den.
Moc děkuji za pohodový obchůdek a skvělou komunikaci (Y) (Y) (Y)
Hezký víkend
Žofia (banky) (banky) (banky)
ODPOVĚDĚT
Markéta B. (bustikk) ID 149845 , mimibazar.cz/bustikk (12. 12. 2013, 19:59)
Dobrý den Zuzko, balíček dnes dorazil (G) (Y) Dodací doba sice byla delší, ale s tím jsem naštěstí počítala a objednala s dostatečným předstihem. Komunikace probíhala prakticky obratem. Děkuji za obchod a přeji brzké uzdravení. Markéta (F)
ODPOVĚDĚT
Lucie a Tomáš K. (Kucik oo7) ID 192368 , mimibazar.cz/kucikoo7 (11. 12. 2013, 13:26)
Děkuji za rychlé odeslání balíčku (Y) (Y),čepiče Topolino je krásná.Mějte se fajn a krásné vánoce. (banky).
Lucka. (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Ilona N. (Indˇa) ID 171578 (9. 12. 2013, 17:20)
Dobrý den, touto cestou se přidávám k oststním poškozeným a žádám vrátit peníze za next (N) (N) (N) (N), který mám objednaný od 21.10. Ani zde není žádná reakce na maily a prominˇte, mé obchodní partnery, také mezajímá můj zdravotní stav. Pokud nejste schopna dostát svým slibům, atˇ už je důvod jakýkoli, tak vratˇte peníze a věc je vyřešena.Zřejmě se ráčíte vydat na Černou listinu
S pozdravem. Nováková Ilona



(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (LuciFilip) ID 383808 (5. 12. 2013, 14:56)
Dobry den, nereagujete na me e-maily, na komentare na fb, proto Vas zadam touto cestou o vraceni penez za nedorucene zbozi z Nextu. Formular jsem posilala 15.10. Celkova cena 2012,- V podminkach prodeje se jasne pise, ze doba dodani zbozi je 2-3 tydny, nicmene zbozi ani po mesici a pul nedorazilo!!!! Tim jsem prosvihla darek synovi k narozeninam a vypada to, ze i k Vanocum. Toto jednani je neomluvitelne a pokud penize nedorazi do konce pristiho tydne, bude se tato sicuace resit jinou cestou.
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (lebedos) ID 35632 (29. 11. 2013, 10:33)
Dobrý den Zuzano, ačkoliv jste mi v pondělí v e-mailu slíbila, že mi objednané zboží od Nextu do pátku dorazí(29.11.), balík nepřišel ani peníze vrácené nemám. na včerejší e-mail jste mi ani neodpověděla. s takovýmto přístupem jsem se ještě nesetkala. žádám vás o reakci, počkám do odpoledne, poté věc řeším s adminama popř. přistoupím k podání trestního oznámení. zboží mám objednané od 14.10.!!!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (2. 12. 2013, 1:33)
Dobry den, uz jsem Vam psala na FB. Byla jsem opet v nemocnic proto jsem nemohla slib dodrzet za coz se samozrejme omlouvam. Zbozi zitra odesilam tou nejrychlejsi cestou na sve naklady. Uz jsem si myslela, ze jsem na tom se zdravim lepe, ale bohuzel proto s objednavkami Next a George touto cestou jako doposud koncim.
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (lebedos) ID 35632 (3. 12. 2013, 12:39)
Zuzano, balík jsem dnes převzala. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Jitka T. (jittuss) ID 155020 (6. 12. 2013, 13:42)
A že zrovna trpíte nemocí jen u NEXTu a GEORGe 8-| spíš se ty prachy hůř točí co (N)
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (6. 12. 2013, 15:02)
Vy asi vazne nemate co praci. Kdyby se neco hur tocilo tak asi nerusim objednavky znacek ktere nejvice vydelavaji, ze...s temito znacka koncim proto, protoze je s nimi nejvice prace a ja jaksi ted nejvice casu travim v poloze lezmo.
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (Luu.V.) ID 442050 (28. 11. 2013, 14:00)
Dobrý den,Zuzi ! Kombinézku máme doma,dorazila v pořádku! Mockrát Vám děkuji a přeji krásný nastávající adventní čas (kolednici) (banky) ! Lucka a Kubík
ODPOVĚDĚT
Linda Lemon (llemon) ID 476633 (25. 11. 2013, 10:41)
Dobrý den, děkuji za balíček s tričky i za bonusovou sukýnku (nějakou takovou jsem dlouho sháněla). Ráda se k Vám vrátím a doporučuji Vás všem nakupujícím. Linda (snehulak)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 2.879 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,144 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu