Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694
|
|
mimibazar.cz/ObchodFrozen
|
Oblast: Rožnov pod Radhoštěm |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 8. 2005 |
Naposledy: 17. 2. 2023, 0:26
|
Aktualizace: 22. 4. 2021, 11:37
|
|
|
|
Celkem: 53 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3
další >>
|
|
Daniela J. (Daniss)
ID 423226
, mimibazar.cz/daniss
(upraveno 24. 11. 2019, 19:24)
|
Ačkoliv jsem peníze za zboží poslala více než před měsícem, do dnešního dne jsem šaty neobdržela. V současné době už paní ani nereaguje na e-maily. Pokud tedy nechcete přijít o peníze raději si vyberte jiného prodejce. |
ODPOVĚDĚT
| hodnocení bylo zamknuto administrátorem a nelze ho změnit
|
|
Daniela J. (Daniss)
ID 423226
, mimibazar.cz/daniss
(upraveno 24. 11. 2019, 20:09)
|
Po uvedení negativního hodnocení jsem peníze zpět obdržela. Nicméně s komunikací, spíše nekomunikací, s paní jsem hrubě nespokojena. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renata S. (RenataSvo)
ID 258207
(2. 1. 2018, 18:17)
|
Pokud kupujete zboží skladem - OK. Pokud na objednání-varuji, za uvedené 3 týdny skutečně nedorazí. Platila jsem 3.11.(!!!) s tím, že do Vánoc střevíčky jisto jistě dorazí. Dorazíly DNES - čili téměř na den za 2 měsíce!!!!!!!!!! U této paní jsem nakupovala naposledy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie Š. (Cendik007)
ID 495618
(31. 12. 2017, 14:57)
|
Já bohužel moc spokojená nejsem. Druhou zásilku do dnes nemám, i když mi byla slíbena do Vánoc ☹️. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavlína H. (paja18)
ID 268761
(22. 12. 2016, 12:51)
|
Dobrý den, náš obchod bohužel nevyšel. Na zboží jsem čekala 2 měsíce a stejně se ho do vánoc nedočkala. Takže za mně palec dolů.Pavlína |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Ch. (Lukášek duben)
ID 224083
(1. 1. 2017, 21:37)
|
Pani tu ma tolika krasných hodnocení, že vubec nechapu proč tady písete....hodnocení slouži k upozornění ostatním,a le toto tu postráda zrovna u paní smysl ta je ověřena až na pudu a bohužel se nekdy stava , že když se zboží z nekama objednavava , že nemusí přijít....doufám, že si z vás nikdo nic nedělá, nějaký prudič se najde vždy a všude já musela napsat.... vytocí me to vždy do vrtule |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela H. (mamamahu)
ID 553877
, mimibazar.cz/mamamahu
(10. 5. 2016, 14:17)
|
Šatky v pořádku dorazily, jsou pěkné, ale bohužel to nejsou ty, které jste měla u inzerátu nafocené. Až nyní jsem si prošla vaše starší hodnocení a zjistila jsem, že nespokojených zákaznic máte opravdu hodně. Kdybych si vaše hodnocení prošla dříve, než jsem objednávala, určitě by mě to od koupi u vás odradilo. Ale na šaty jsme spěchali a vzhledem k vašim hodnocením můžu být ráda, že vůbec došly. Krásné dny, Marcela. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika B. (Moni.B.)
ID 156414
, mimibazar.cz/monib1
(25. 3. 2016, 23:00)
|
Bohužel paní doporučit nemohu. Objednavala jsem si kostým Elsy, prisli mi o cislo vetsi saty, dceri byli samozrejme velke tak jsem je posílala na výměnu. 14 dní se paní vůbec neozvala, tak jsem ji psala, bylo mi řečeno, že příští týden čeká zboží. Po týdnu opět nic tak jsem zas psala, a pani mi bez mého souhlasu poslala úplně jiné šaty. Tvrdila mi, že šaty mají požadované rozměry což pravda nebyla, takže jsem šaty poslala opět zpět. Po mesici cekani jsem zjistila, že paní vůbec nevi, které šaty jsem chtěla a když jsem ji na ně klepla tak mi napsala, že je nemá a že jsou přede mnou další tři zájemci. To jsem už vůbec nekomentovala a požádala paní o vrácení peněz. Mám dojem, že paní se tomu nevěnuje naplno a nemá vůbec přehled. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva V. (piruetka)
ID 371599
(20. 2. 2016, 17:43)
|
Paní Alenu nedoporučuji jako prodávající!!!Objednala jsem si u ní pyžámko Ledového království pro mou a když jsem rozbalila balíček byla jsem v šoku.Pyžamo neodpovídalo kvalitě,kterou paní Alena uváděla(100% bavlna),ale spíše odpovídal stavu(100% silon).Na štítku pyžama bylo napsané Bear ...a na licenčních pyžamech je napsáno Disney!!!Paní Alena klame zákazníky!!!Pyžamo jsem jí okamžitě zabalila a poslala zpět a teď čekám až mi paní Alena vrátí peníze zpět.Prodává vietnamskou látku za cenu licenčního pyžama.Cena pyžama u paní Aleny je 290,-a licenční(opravdu bavlněné pyžamo)stojí 297.-K tomu není co dodat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie T. (lluciperka)
ID 208338
, mimibazar.cz/lluciperka
(26. 2. 2016, 23:46)
|
Evo dobrý večer. Já naštěstí nestihla zaplatit. Držím palce k navrácení peněz. Šaty jsem holkám ušila a odměnou byl jejich usměv. A hlavně že je ve školce poznali jako Annu a Elzu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie T. (lluciperka)
ID 208338
, mimibazar.cz/lluciperka
(8. 2. 2016, 23:16)
|
Dobrý den. Objednala jsem si u vás dvoje šatičky.Prosila jsem vás o rychlé odeslání když je máte na skladě i s vykřičníkem. Nebyla jste ani schopna napsat zda mi je zašlete. Nakonec jste mi napsala že objednávku anulujete. Což jsem nechápala. Nezbylo mi nic jiného než sednout do auta a nakoupit látky. Ušila jsem si pro holky kostýmek Elzy a Anny sama. Jste nespolehlivá a neumite komunikovat se zakazniky. Nechápu proč musí zákaznice čekat tak dlouho na zboží.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena P. (Obchod Frozen)
ID 4694
, mimibazar.cz/ObchodFrozen
(9. 2. 2016, 8:55)
|
Poptávala jste u mě šaty kde jste byla 7.zájemce a psala mi vzkaz, že je chcete poslat hned expres, šaty již nejsou skladem v tak malé velikosti, žádný obchod jsme spolu neuzavřely! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie T. (lluciperka)
ID 208338
, mimibazar.cz/lluciperka
(9. 2. 2016, 10:31)
|
Dobrý den. Je mi jedno s kým to chcete řešit jak jste mi psala emailem. Možná by stačilo napsat nečekejte na šaty NEJSOU. A ne mi nabíze pomalu o 3 čísla větší. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva V. (piruetka)
ID 371599
(20. 2. 2016, 17:32)
|
Dobrý večer,Luci,já mám s paní Alenou taky problém za který jí jdu napsat negativní hodnocení a teď budu čekat jen na vrácení peněz zpět... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana K. (Bela30)
ID 247946
(18. 1. 2016, 17:04)
|
Zdravím, bohužel mi přišlo zase jiné zboží. Dala jsem Vám šanci do třetice, protože jsem nemohla sehnat plavky, které by se dceři líbily. A do třetice mi přišlo jiné zboží. Sice frozen, ale chtěla jsem překřížené ramínka, aby jí na plavání nepadaly. Vracet to nebudu, protože jí staré plavky padají a už nemůžu čekat. Ale na druhou stranu, vždycky se to vyřešilo a dostala jsem peníze zpět, takže jen neutrální hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela S. (Miska1)
ID 14100
, mimibazar.cz/miska1
(11. 1. 2016, 12:04)
|
Dobrý den. Paruka Frozen mi dorazila přesně po 6.týdnech od objednání (i když paní Alena uvádí 2-3 týdny). V předvánočním shonu toto celkem chápu a byla jsem na to předem upozorněna. Spíše se podivuji nad formou komunikace. Když jsem se paní ptala, zda nenastal nějaký problém s dodáním odpověděla mi, že zboží by mi ráda zaslala, ale nemá mojí adresu...!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana F. (Veracruze)
ID 136474
(9. 1. 2016, 6:52)
|
Taky hodnotim neutralem, velke zpozdeni, byt objednano a zaplaceno 16.11. Saty vcera konecne dosly. Dcerka so konecne uzila posledni vanocni darecek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Aneta Š. (aavm3)
ID 368600
, mimibazar.cz/aavm3
(6. 1. 2016, 21:37)
|
Že zboží nedorazilo včas, byť bylo objednané dost brzo, beru. Bylo toho před Vánoci dost.. Ale kvalita pyžámka mě zklamala. Rozhodně to není 100% bavlna a objednala jsem větší, aby dceři vydrželo a schovala se záda a bude to mít tak tak. Ale chápu, že je paní jen zprostředkovatel a je toho hodně. V klidu bych si zase něco objednala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika K. (moncacak)
ID 339786
(upraveno 30. 12. 2015, 10:03)
|
Vše se dalo do pořádku, takže ještě jednou děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Š. (Šiny)
ID 221396
, mimibazar.cz/siny
(upraveno 18. 12. 2015, 23:13)
|
Dobrý den,šaty jsem zaplatila 10.11. A stále nic. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Š. (Šiny)
ID 221396
, mimibazar.cz/siny
(1. 1. 2016, 8:26)
|
Tak šaty 23.12 dorazily.Vanoce tudíž budou fajn=D> už se těšíme na zbytek objednávky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (ipsilonka)
ID 9076
(14. 12. 2015, 21:28)
|
Bohužel nemůžu doporučit. Objednala jsem šatičky u kterých jsem se ujistila ze má paní skladem.Odpověděla ze ihned k odeslání. Zaplatila jsem 24.11. Paní jsem se připomene před 14 dni. Paní slíbila ze posle opet žádný balíček pak byla nemocna. Mela jsem pro dceru k narozeninám, slavili jsme 11.12. Mela jsem ji napsat v týdnu a připomenout poslání pripomela jsem ale balíček nikde. Dnes opet nic. Mam paní napsat jméno variabilní symbol to vse má v mailu. Stale |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika I. (monulka)
ID 141479
(12. 12. 2015, 20:18)
|
Taky nám v pátek došly šaty elsy,akorát,že spodnička u šatů vyčuhuje dobré 3 cm nad vrchním dílem šatů,takže šatičky nevypadají hezky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika Z. (Cermonika)
ID 43267
, mimibazar.cz/cermonika
(upraveno 10. 12. 2015, 12:18)
|
Nerada to píšu ale tohle je první obchůdek zde na MMB ze kterého jsem zklamaná.Paní píše u zboží na objednávku dodání 2-3 týdny. Já objednávala poslední týden v říjnu a balíček přišel až dnes.Chápu může se stát ale čekala jsem že se paní ozve když nedodrží termín, po 3 týdnech jsem musela psát sama co se děje.Dostalo se mi jen odpovědi že čeká na dodání od výrobce.Přišlo to až teď, poté co jsem psala že chci poslat šaty co už má a legíny na které čekala zrušit a vrátit peníce.Čekala jsem nějaké vysvětlení ale bohužel. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena P. (Obchod Frozen)
ID 4694
, mimibazar.cz/ObchodFrozen
(10. 12. 2015, 12:40)
|
Moniko, na Váš dotaz kdy dorazí zboží, jsem Vás informovala, že čekám na legíny, napsala jste to nevadí, že nespěcháte, zboží máte na Vánoce, balíček jsem odeslala ještě ten den došly legíny, o všem jsem Vás informovala, přeji Šťastné a Veselé Vánoce plné pohody. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika Z. (Cermonika)
ID 43267
, mimibazar.cz/cermonika
(11. 12. 2015, 9:28)
|
Dohadovat se s Vám nemá cenu,prostě jsem s Vaším jednáním nespokojená.Určitě jsem nepsala že mi nevadí že po 5.ti nedělích nemám zboží ani netuším kdy bude.Při objednávce jsem o Vánocích nic nepsala, až minulý týden kdy jsem ze situace byla značně zoufalá jsem napsala že to nutně do Vánoc potřebuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Blanka Z. (kevinova1205)
ID 411788
(30. 9. 2015, 20:06)
|
Zkušenost katastrofální, již nikdy více! Paní slibuje dodání zboží do 14 dnů, Dnes je 43 dnů od objednání i zaplacení, zboží ani peníze nikde. A ke všemu mě paní nazývá netrpělivou. A před týdnem přestala komunikovat úplně! Takto by obchod fungovat určitě neměl a nechápu, kde bere tolik spokojených zákaznic! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka Š. (vrtule80)
ID 549119
(16. 4. 2015, 0:02)
|
Obchod i jednání s paní hodnotím velmi negativně.Před objednáním jsem se dotazovala,zda je schopná mi ho dodat do určitého termínu.Bylo mi to přislíbeno.Kdybych se já opakovaně nedotazovala,kde zboží je,ani bych nevěděla,že do termínu nedorazí.Dorazilo o týden později a velikostně tak o dvě čísla větší.Žádala jsem výměnu,byla mi přislíbena a opět se nic nedělo.Žádala jsem vrácení peněz,ty dorazily až po dalších dvou urgencí.Už nikdy více!! |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 53 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3
další >>
|