Romana Macnerová (xr300) ID 52271
|
mimibazar.cz/xr300
|
Oblast: Nýrsko |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 4. 2007 |
Naposledy: 8. 12. 2021, 12:33
|
Aktualizace: 11. 10. 2019, 17:44
|
|
|
|
MACNEROVÁ ROMANA, Prap. Veitla 59, 340 22 Nýrsko
Celkem: 39 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|
|
|
Helena K. (Blue)
ID 40010
, mimibazar.cz/blue
(upraveno 19. 12. 2017, 7:37)
|
Tak bohužel jsem nucena uchýlit se k udělení negativního hodnocení. Objednala jsem a obratem i zaplatila dvě trička pro dceru a to vše 7.11. a dodnes nemám ani peníze, ani zboží a ani žádnou zprávu od Vás Psala jsem již dva maily, kde Vás žádám, alespoň o nějakou komunikaci, a stále nic. Pokud se neozvete, budu nucena to řešit se správci webu jako podvod. 19.12. 2017 - tak včera dorazil balíček. Jen mě mrzí , že to bylo 6 týdnů od zaplacení, po udělení negativního hodnocení a bez jakékoliv zprávy. Nicméně jsem ráda, že nakonec trička máme. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Aleš N. (BOTIČKY U STONOŽKY)
ID 475304
, mimibazar.cz/BOTICKYUSTONOZKY
(16. 2. 2017, 15:15)
|
Bohužel nemohu doporučit Po 2 týdnech od objednávky žádná reakce na můj mail, ani na telefon Prodejce je přitom každý den na MMB a nemá ani slušnost napsat že objednávka vyřízena nebude |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona v. (simvos)
ID 490241
(26. 5. 2015, 8:56)
|
Paní od mě vybrala začátkem dubna 250 Kč za ružový stan a od té doby se neozývá. Nyní je konec května. Nemám ani stan ani peníze. Paní jsem psala i volala. Podle mě je toto čistá zlodějina. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Helena K. (Saxana22)
ID 147420
(13. 6. 2014, 13:34)
|
Také nechápu, kde se berou positivní hodnocení. Objednala jsem pro syna dne 30. 5. dárky k svátku. Platbu jsem odeslala okamžitě po zaslání platebních údajů. Nejdříve paní psala, že odešle v pondělí 9.6. ve středu jsem jí psala zprávu, že nic nepřišlo a že prosím o číslo balíčku. Po urgování jsem dostala zprávu, že odeslala až ve čtvrtek a že číslo balíčku dodá odpoledne. Balíček stále nemám, číslo zásilky také ne. Syn má v neděli svátek a b |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie T. (Luckafol)
ID 338187
(28. 6. 2013, 17:58)
|
Je mi líto, ale musím napsat negativní hodnocení. Objednávala jsem 24.5. a zboží sice konečně dnes po více jak měsíci naštěstí v pořádku dorazilo, i peníze za nedodané položky mám na účtu, co mě ale mrzí je velmi špatná komunikace, paní odpovídá na e-maily a na vzkazy s velkými prodlevami, nebere telefon. Rozhodně nedoporučuji dělat větší objednávky a já jsem zde nakupovala naposled. Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie T. (burberry07)
ID 311847
, mimibazar.cz/burberry07
(23. 4. 2013, 22:15)
|
Mrzí mě to, ale musím bohužel napsat negativní hodnocení...všichni tu paní chválí za bleskový obchod a milou komunikaci...to je přesně to, čeho mně se nedostalo objednala jsem hračky pro kluka k narozeninám za více než 2000Kč a paní mi ani po několika urgencích nezaslala po dvou týdnech podklady k platbě a téměř se mnou nekomunikuje. Prý nebyly všechny věci skladem. Navrhovala jsem objednávku rozdělit...což zůstalo opět bez reakce. Škoda |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michala O. (keci)
ID 146778
(2. 8. 2012, 19:59)
|
Vzhledem k tomu, že mi neodpovídáte na maily, tak zkusím hodnocení. Peníze jsem odeslala již před více než týdnem, balíček nedošel a vy ani neodpovídáte na vzkazy. Nevím zda se jedná o podvod, ale určitě nebudu nečině přihlížet jak mě někdo obral o skoro 800 Kč. A tak doufám, že se sama co nejdříve ozvete!!! Orzechová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana M. (meduzka)
ID 586
, mimibazar.cz/meduzka
(28. 4. 2011, 10:37)
|
Dobrý den, objednala jsem si u vás na dětské soutěže plastové chůdy. Mám je již cca 10 dnů zaplacené, ale žádný balík či zpráva nedorazila. Psala jsem Vám několikrát email, vzkaz přes MMB, volala na mobil, ale žádná reakce. Přitom vkládáte inzeráty na MMB dál, viz dnešní přihlášení v 9.30 hod. Nejde o nijak závratnou částku, ale jsem z Vašeho přístupu upřímně zklamaná. Nic takového se mi tady zatím nestalo. Nevím kde teď budu chůdy na pos |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela H. (vrtosici)
ID 155333
(8. 1. 2011, 18:42)
|
Dobry den,baliček došel po několika urgencich v pořádku k nám,jen mne mrzí,délka vaší zásilky,nakonec jsme spolu vše úspěšně vyřešily.MÉ DÍTKO TEDY MÁ VÁNOČNÍ DÁREČEK POZDĚJI,ALE JE KRÁSNÝ A MALÝ UŽ KORÁLKY ÚSPĚŠNĚ NAVLÉKÁ.děkuji a přeji více spokojených zákaznic,ja se bohužel mezi ně nepočítám. S POZDRAVEM míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(8. 1. 2011, 20:59)
|
nebylo to po NĚKOLIKA urgencích, ale pouze po jedné - na vaši objednávku těsně před vánocemi jsem zapomněla a po vaší JEDINÉ urgenci jsem vám zboží odeslala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (vrtosici)
ID 155333
(13. 1. 2011, 14:10)
|
DOBRY DEN,Romano,moc mne mrzi vase chovani-bohuzel,jak ctu nejsem jedina-take jsem vam psala,ze chapu opozdeni,ale zapomenuti-na zakaznici,ktera vam poslala penize???JSTE OBCHODNICE ,POKUD TEDY NEZVLADATE SVOU PRACI,MELA BY JSTE SE NAD SEBOU ZAMYSLET A NE SE DOHADOVAT PRES HODNOCENI ZAKAZNIKU-A MIMOCHODEM,URGOVALA JSEM VAS TRIKRAT!!! Nechtela jsem byt netaktni,ale osocovat se nenecham-s takovym chovanim jsem se setkala po prve a doufam,ze naposledy.Michaela |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alexandra Š. (alexs)
ID 17626
, mimibazar.cz/alexs
(3. 1. 2011, 16:24)
|
Já bohužel nemůžu napsat kladné a ani neutrální hodnocení. Na své zboží jsem čekala 2 týdny, objednávala jsem koncem listopadu, okamžitě zaplatila, dárky dorazily 22. prosince po několikerých urgencích a paní ještě byla uražená, že já se zlobím. Já vím že toho bylo hodně, ale obchod je obchod a já své zboží čekala dříve a navíc s obavami, že pod stromeček ani nestihnou dorazit. Bohužel já u paní Romany už nakupovat nechci, ale i tak přeji spoustu sp |
ODPOVĚDĚT
|
|
Mgr.Kateřina U. (KATERINA.U)
ID 103734
, mimibazar.cz/katerinau
(26. 12. 2010, 13:03)
|
Je mi líto, že musím napsat negativní hodnocení, ale koupila jsem si u této paní 2 poníčky pro svou dceru na Vánoce, paní mi odepsala jen jednou a potom úplně přestala komunikovat. Žádala jsem ji o podklady k platbě, chtěla poslat peníze, ale komunikace žádná. Za mě tedy NEDOPORUČUJI jako prodejce!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(26. 12. 2010, 17:46)
|
ano, podklady jste nedostala, protože jste si objednávala týden před vánocemi a když to bylo tak pozdě, tak už jsem objednávky pak nevyřizovala, měla jsem na MMB o tom vzkaz.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Mgr.Kateřina U. (KATERINA.U)
ID 103734
, mimibazar.cz/katerinau
(28. 12. 2010, 12:37)
|
A to jste mi alespoň nemohla odpovědět na email, psala jsem Vám alespoň tři? Poníky bych si od Vás koupila i kdyby nedorazili do Vánoc. Už je ale mám objednané jinde. Škoda, nashle. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (GinaH)
ID 207893
(23. 12. 2010, 13:33)
|
Bohužel, negativní zkušenost. Objednala jsem zboží, kde bylo uvedeno, že je skladem. Okamžitě jsem zaplatila, zboží nedorazilo, po 14 dnech jsem urgovala, několikrát, vždy mi paní Romana tvrdila, že už zboží poslala, nakonec po cca 3 týdnech dorazilo neobjednané zboží (3 ze 4 položek byly špatně). Paní R. svou chybu vždy uznala, ale jsou to jen slova, náprava vázne. Dodnes mi neposlala za vrácené zboží peníze. Škoda, takový pěkný obchůdek má! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(23. 12. 2010, 13:45)
|
omylem vám byl doručen balík pro jinou zákaznici, o tom jste byla informována. Reklamace se vyřizují ve lhůtě do 30 dnů, balík jste mi vrátila minulý týden, takže vaše rozčilování je trochu předčasné... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Monika Janulková (Cink,cink)
ID 169398
(23. 12. 2010, 15:04)
|
O reklamaci by neměla být řeč, poslala jste špatný balíček,hned by jste měla odeslat správný a nebo vrátit penízky.Žádných 30 dní |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(23. 12. 2010, 18:07)
|
Moniko, nepleťte se do obchodu, o kterém nevíte žádné podrobnosti |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(23. 12. 2010, 14:01)
|
peníze od vás přišly 24. 11., balík odeslán 2. 12. - tj. po 8 dnech a ne po 14 dnech, jak nesmyslně píšete a balík jste převzala 15. den po vašem objednání - ne po třech týdnech |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (GinaH)
ID 207893
(26. 12. 2010, 17:59)
|
Paní Romana stále neposlala peníze za vrácené zboží, které jsem si neobjednala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla H. (Pamik111)
ID 315242
, mimibazar.cz/pamik111
(17. 12. 2010, 21:55)
|
Bohužel i já se musím přidat k nespokojeným zákazníkům...Komunikace s vámi je naprosté fiasko. Ani já jsem od vás doposud neobdržela podklady k platbě, na moje e-maily neodpovídáte, telefon neberete! Chápu, že před vánoci je toho asi hodně, ale já jsem vám svou objednávku odesílala 8.12.2010!!!! Trošku dlouhá doba na žádnou odpověď... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(17. 12. 2010, 22:01)
|
Vážená dámo, na vaši objednávku jsem vám odpovídala a vy jste mi pak napsala, že zboží už nechcete - takže pak jsem už podklady neposílala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Pavla H. (Pamik111)
ID 315242
, mimibazar.cz/pamik111
(upraveno 18. 12. 2010, 21:42)
|
Dobrý den, psala jsem vám pouze že nechci hračku KOSTKY VOZÍK, na kterou bych musela čekat! Vaše chování je každopádně zvláštní, doposud jsem se s nikým takovým na MMB nesetkala. A to zde nakupuji poměrně často. Možná bude lepší objednávku zrušit, pokud vám to nebude činit problém. Každopádně vám děkuji za odpověď. A mimochodem, když si přečtu vaše negativní hodnocení, je mi všech nakupujících upřímně líto...Opravdu z vás čiší zloba a nemáte snahu vyjít zákazníkovi vstříc. Mně už je to ale jedno, protože si u vás prostě neobjednám. Mějte se hezky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Tobišková (234kacka)
ID 258823
(8. 12. 2010, 15:05)
|
Dobrý den, ač nerada patřím mezi nespokojené zákazníky Vašeho shopu. 2x jsem Vás žádala o zaslání podkladů pro platbu hradu-stanu pro svého syna, bohužel do dnešního dne žádná odezva!!!!! Kateřina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta Valíčková (Martule771)
ID 132893
, mimibazar.cz/martule771
(12. 10. 2010, 11:05)
|
jako prodávající vas vřele nepodoručuji...nevim, proč zrovna já, nemám od vás ani balíček, ani penize ani informaci, proč. Posledni zpráva od vás z 1. října je, že zítra posíláte balíček. Na maily nereagujete, telefon neberete. Jsem znechucena. Otrávena. Marta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(12. 10. 2010, 11:46)
|
Martino, balíček máte už ale poslaný |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana Š. (Hanijava)
ID 77730
(21. 9. 2010, 20:32)
|
Dobrý den paní Romano, ač nerada, ale musím Vám dát negativní hodnocení. Ať už došlo k nedorozumění při sjednávání obchodu z jakýchkoli důvodů, kdy dle mého byla chyba na mé i Vaší straně, je zarážející arogance a sprostota, se kterou jste se mnou v závěru komunikovala. Pokud jsem se spletla ve Vašem příjmení, nebyl v tom úmysl a proto není třeba ihned mne napadat. Vaše jednání si v ničem nazadá s obhroublými burany. Bohužel Vás nemohu doporučit. Hana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(21. 9. 2010, 20:37)
|
Vážená paní, domluvila jste si osobní převzetí, byly jsme domluvené v určitý čas, váš manžel bohužel přišel v jinou hodinu než jsme byly domluvené, tak se rozčilujete teď zbytečně, že jste si hračky nemohla vyzvednout, chyba je na vaší straně, měla jste přijít v uvedenou hodinu, pak bych vám hračky ráda předala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana Š. (Hanijava)
ID 77730
(21. 9. 2010, 20:42)
|
Jistě paní Macnerová, já svou část viny přiznala, ale nedočkala jsem se od Vás vysvětlení, proč jste mi opakovaně nezvedla telefon a ani poté nereagovala na ztracené hovory. Sama jste mi přece pro tento účel dala tel. číslo. Já se nerozčiluji, že se obchod neuskutečnil, já jsem spíš než rozčílená smutná nebo znechucená z Vašeho jednání. Vše se dá vždy přece vyřešit bez urážek, útoků a podobně. K čemuž Vy zřejmě nejste buď ochotná nebo takovéh |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Hana Š. (Hanijava)
ID 77730
(21. 9. 2010, 20:44)
|
o jednání schopná. A pokud hovříme o čase, pokud napíšete, že na místě budete nejdéle do 12 hodin, pak bych možná nebyla jediná, kdo by se domníval, že tam budete celé dopoledne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(21. 9. 2010, 21:06)
|
psala jsem vám čas k vyzvednutí 11- max. 12 hod, váš manžel byl u nás podle vás mezi 10 - 11 hod ... co k tomu víc dodat.... kdyby jste přišla v domluvenou hodinu, bylo vše bez těchto trapných vzájemných poznámek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Hana Š. (Hanijava)
ID 77730
(22. 9. 2010, 7:32)
|
... a kdybyste zvedla Vy telefon, když jsme Vám já i manžel volali, nebo alespoň zavolala zpět, když jste viděla ztracené hovory, a neozvala se až na mou třetí výzvu přes email a MMB za tři dny, na 100% vše mohlo dopadnout jinak ... A ještě jednou pro upřesnění. Napsala jste, že dopoledne Vám vyhovuje a že doma budete nejdéle do 12h. Opravdu jste ještě přesvědčená, že chyba je výhradně a pouze na mé straně? Tímto končím, už mě Vaše osočování unavuje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miluše B. (milunka1)
ID 114423
, mimibazar.cz/milunka1
(20. 4. 2010, 9:36)
|
Velmi špatná komunikace,i přesto,že má 5 hvězd, 5 dní nereagovala na mé e-maily ani vzkazy,po této době odpověděla,že některé z mnou objednaného zboží vůbec nemá,i přesto,že ho nabízí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana Macnerová (xr300)
ID 52271
, mimibazar.cz/xr300
(20. 4. 2010, 12:33)
|
no vás taky rozhodně nedoporučuji, píšete mi mstivé hodnocení za to, že jsem já vám napsala negativ na MMA za to, že jste odmítla zaplatit vyhranou aukci |
ODPOVĚDĚT
|
|
Věra B. (micziko)
ID 129050
(9. 3. 2010, 7:10)
|
Tak jsem 23.2. udělala objednávku, 24.2. zaslala peníze. Balíček stále nemám. Psala jsem již několik emailů s dotazem, kdy bude nebo byl balíček odeslán a odpověď žádná. Začínám mít obavy, jestli mi vůbec ještě někdy dojde nebo jestli ještě někdy uvidím svoje peníze. Chápu, že se může balík někde zdržet na poště, ale ocenila bych aspoň nějakou komunikaci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka G. (garilka)
ID 21123
, mimibazar.cz/garilka
(3. 2. 2010, 6:35)
|
Mám stejnou zkušenost. 3 dny čekám na podklady, několik urgencí přes vzkazy, přitom jsem zdůrazňovala, že na kostým spěchám a ani řádka, tak nechápu, přitom mi paní psala, že kostýmek má skladem, dcerka je na něj natěšená, karneval za dveřmi a nemáme nic takže za mě nedoporučuji bohužel, je to můj 1. negativ udělený na MMB !!! Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (pupinka007)
ID 58800
, mimibazar.cz/pupinka007
(2. 2. 2010, 22:55)
|
S objednáním u paní Macnerové mám také špatnou zkušenost, jak už psala paní níže. Objednávala jsem u ní hračky v jejím e-shopu, které měly být skladem a po mé urgenci po 2 týdnech odepsala, že je dodá do týdne. Jsou to nyní 3 týdny a hračky stejně nemáme. Objednávku jsem zrušila. Přikláním se k názou, že by bylo od ní solidní, pokud by napsala aspoň mail, že není schopna objednávku vyřídit a mohla jsem objednat zboží jinde a zbytečně nečekat! |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 39 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|