Nový vzhled MMB
Lucy33
30. 10. 2021, 10:10
hanulek.R
16. 1. 2023, 9:45
Dobrý den, tak teprve dnes jsem přišla na kloub tomu, proč mám tady na MMB tak málo objednávek.
Volala mi paní, která si před tím označila mé výrobky, proč je tam mám, když všechno, co označila, tak není - je u toho napsané, že už to koupil jiný zákazník.
A přitom tam mám zboží, které je dostupné a vše, co už nemám, tak dávám do Skříně.
Už jsem chtěla kvůli tomu, že tady tak málo prodávám, z MMB odejít, protože se mi to už vůbec neoplatí.
Co jste s tím provedli, že takto přicházím o zákazniky?
Děkuji za odpověď a nápravu.
Marie Goryczková
Volala mi paní, která si před tím označila mé výrobky, proč je tam mám, když všechno, co označila, tak není - je u toho napsané, že už to koupil jiný zákazník.
A přitom tam mám zboží, které je dostupné a vše, co už nemám, tak dávám do Skříně.
Už jsem chtěla kvůli tomu, že tady tak málo prodávám, z MMB odejít, protože se mi to už vůbec neoplatí.
Co jste s tím provedli, že takto přicházím o zákazniky?
Děkuji za odpověď a nápravu.
Marie Goryczková
Podpora MMB
16. 1. 2023, 16:33
@hanulek.R
Dobrý den, pokud si paní dala inzeráty přímo do rezervace, tak se inzeráty automaticky přesunou do složky rezervací a poté jsou již takové rezervované inzeráty pro uživatelé nedostupné a pokud má někdo k takovému inzerátu uloženou url adresu, tak ano, u inzerátu se mu objeví oznámení "Ups, tento kousek už není dostupný. Můžete vybrat z nabídky níže nebo zkuste vyhledávač.". To je v pořádku. Chceme dát uživatelům možnost se v daném bazárku porozhlédnout a třeba si vybrat jiné, podobné zboží. Stejně tak je to u inzerátů, které si např. jako zákazník označím jako oblíbené a prodávající jej poté přesune do skříně. Tak i u takové inzerátu poté uvidím danou větu, že zboží již není dostupné. Pokud máte jedno zboží ve více kusech a chcete zamezit tomu, aby si jeden zákazník přesunul zboží do rezervace a ostatní tak již neměli možnost zboží zakoupit, tak si v úpravě účtu můžete odškrtnout políčko "možnost okamžitých rezervací". Hezký den.
Dananda
14. 1. 2023, 22:21
To je zoufalé, co jste s Mimibazarem udělali. Zde vše skvěle fungovalo a teď je to opravdu zoufalé.
karma75
13. 10. 2022, 10:13
Dnes jsem po dlouhé době vstoupila na Mimibazar. Aboslutně nevím, jak odpovídat v diskuzích, pokud kliknu na odpovědět ve vláknu, sice odpovídám, ale odpověď se založí jako nová. Pokud chci odstranit, či oprvit, vůbec mi to tam nepustí, prostě nemohu udělat žádné úpravy. Co se týká prodeje, pokud vložím inzerát a mám nějakou poptávku, vůbec o ní nevím, vše padá v mailu do spamů. Ano, již jsem byla upozorněna, že mám označit v mailu, že není spam, ale to vůbec nefunguje, pokud mám další prodej z mimibazar, opět to spadne do spamu. A do spamutoho padá oprvdu hodně a vůbec se mi nechce to procházet a zjišťovat, zda je to nějaký podvod, nebo opravdu zájemce.
hodanka59
10. 10. 2022, 17:21
Dobrý den,dnes vkládám nové zboží s visačkou a stále se inzerát ukládá jako zboží použité a nejde to změnit.
adminka Lucka
11. 10. 2022, 12:55
@hodanka59
Chyba s vkladem nového zboží je již opravena. Omlouváme se za komplikace.
adminka Lucka
11. 10. 2022, 9:54
@hodanka59
Dobrý den, děkujeme za upozornění, chybu jsem nahlásila, opravíme co nejdříve.
vendelínka
10. 10. 2022, 8:37
Dobrý den, dlouho jsem tu nebyla a teď tápu. Kam zmizely inzeráty starší než měsíc? Pomoc, já tu nemůžu vůbec nic najít.... )
Podpora MMB
10. 10. 2022, 9:38
@vendelínka
Dobrý den, inzeráty určitě nikam nezmizely. Ve "starém" Mimibazaru bylo potřeba vyhledávat ve dvou vyhledávačích, tedy v novém a starším než jeden měsíc. V responzivním Mimibazaru jsou inzeráty sloučené, je pouze jeden vyhledávač, jednou zadáte parametry vyhledávání a poté klasicky listujete a načítají se Vám další a další inzeráty, není potřeba vyhledávat 2x, hezký den.
macekd
7. 11. 2021, 14:16
@yva
s Tebou nehraju 24.2.2019 6736 to flákám, no ale je fakt, že si poslední minimálně dva roky trénuji sebekázeň a velice často si sedím na rukách
yva
7. 11. 2021, 12:21
@cervenka
Když jsem klikla v pravým menu na "Diskusní příspěvky", vlevo nahoře mám "celkem", vpravo pak prokliky na stránky. Poslední moje stránka je 2189 a tam je poslední příspěvek z 16.1.2018
Lucy33
30. 10. 2021, 10:59
ahoj holky, lupou jsem tohle téma nenašla - mně úplně jde omýt z toho nového systému aktualizací a "své stránky".. vy jste si zvykly rychle?? nějaké tipy na urychlení načtení osobní stránky? osobně mi připadá, že stránky měly vypadat novější a modernější, ale uživatelsky jsou mnohem horší - zdlouhavější apod...
lenkac
30. 10. 2021, 11:12
@Lucy33
Je to hnus co vymysleli, ale druhá strana to ne a ne pochopit, dělat to u nás IT na zakázku, tak by dávno letěl. Vše je zatím jen výhledově, testují, až, až tu zbydou jen sami.
cervenka
30. 10. 2021, 11:58
@lenkac
Mně to připadá, že to dělají nějací amatéři na koleně. Vždyť pro dobré ajťáky vytvořit fungující eshop dnes už přece nemůže být takový problém. Nehledě na to, že ta data nevytváří, ale překlápí ze stávajícího MMB.
Lucy33
30. 10. 2021, 11:16
@lenkac
jj, mně to úplně vždy štve, když mám jít vůbec dělat aktualizace.. kolikrát sem ani pár dní nejdu... možná to byl záměr ? peníze za členství platíš furt, tak tvoje věc, zda sem lezeš nebo ne