Nový Mimibazar
pitufo
31. 5. 2019, 11:00
Dobrý den, 14.3. jste nás informovali, že v dubnu, nejpozději v květnu bude spuštěna testovací verze, začátkem června pak nový WEB MMB. Zítra je 1.6. a nevím o tom, že by testování proběhlo, přihlásila jsem se do něj. Už dva roky posloucháme výmluvy. Ptám se tedy KDY a opravdu bych už ráda slyšela konkrétní datum, bude nový WEB spuštěný. Mám pocit, že si z nás děláte legraci.
Hadrnictvi
16. 3. 2019, 8:42
Dobrý den - prosím info k mému dotazu - děkuji Veronika Krausová (79Veronika) ID 38514, mimibazar.cz/79veronika (14.3.2019, 9:41) dobré dopoledne - bylo by možno pro prodávajících přidat řádek * poznámka * k přijatám objednávkám ( námi zadávanou poznámku při vkládání ) ? při zadávání inzerátu si zadávám číselný kod jednotlivého kusu a když příjde objednávka musím z objednávek ven do detailu inzerátu - děkuji z info
beruna1
14. 3. 2019, 15:07
Bože moje nervy zase s těma změnama Můžete mi říct, co to je zase za změny ? Vložím inzerát, neobjeví se mi v albu, ale kde teda ??? Píšete v sekci NOVÉ INZERÁTY a to je jako kde ??? Spravovat můžu v AKTIVNÍ INZERCI a kde, když tam ten inzerát vůbec není !!! Už mě to opravdu nebaví, takový nesmyslný změny. Nezlobte se na mě, ale opravdu se snažíte odradit platící inzerenty jak se dá. Už jsem na něco zvyklá, dělám to automaticky a nemám čas se teď pídit kde inzerát mám, tyto změny jsou stejně k ničemu a akorát k naštvání. Proč se vložený inzerát neobjevuje na hlavní stránce jako dosud ?
adminka Lucka
14. 3. 2019, 8:47
@HAFATEX
Dobrý den, nestíháme Nicméně brzy byste měli dostat newslettery do mailových schránek s výzvou k testování. To by mělo být dostupné zhruba za měsíc. Přihlášeným uživatelům pak pošleme bližší info. Plánované spuštění nového webu se nyní datuje k počátku června.
adminka Lucka
21. 3. 2019, 12:08
@HAFATEX
Rozhodně neděláme, ale bohužel některé věci uspíšit nejde, komplikace se vynořují průběžně a nahodile a zpracovat se musí abychom vydali věc, která má smysl a funguje. Motivace uživatelů v rámci cen za služby je aktuálně v jednání.
hvezdamodra
1. 6. 2019, 7:49
@adminka Lucka
dobré ráno chápu,prosím a kolik lidí na tom dělá a kolik hodin denne,já pracuji 12hod denne a práce za mnou musí být videt každý den,kdyby nebyla mohu si hledat nové místo!!!!
Hadrnictvi
14. 3. 2019, 9:41
@adminka Lucka
dobré dopoledne - bylo by možno pro prodávajících přidat řádek * poznámka * k přijatám objednávkám ( námi zadávanou poznámku při vkládání ) ? při zadávání inzerátu si zadávám číselný kod jednotlivého kusu a když příjde objednávka musím z objednávek ven do detailu inzerátu - děkuji z info
adminka Lucka
21. 3. 2019, 12:02
@Hadrnictvi
Dobrý den, promiňte, jsem zde nenakoukla. Nyní na stávající verzi již úpravy dělat nebudeme, ale do nové předám požadavek vývojářům. Pokud se pak budete mít zájem účastnit testování, právě takové postřehy uvítáme. Děkuji
pitufo
14. 3. 2019, 9:30
@adminka Lucka
Dobrý den, nezlobte se, ale už mě to přestává bavit. Připadám si jako s heslem "slibem nezarmoutíš". Podle původního slibu je to skluz už rok a to mi připadá celkem dost. Poslali jste pár náhledů, ale prakticky vůbec nevíme, co to pro nás, jako prodávající bude obnášet. Pokud bude zprovozněn nákupní koš, předpokládám, že bude třeba ze strany prodávajícího nastavit mechanicky u jednotlivých položek počty kusů, barvy, velikosti - protože jinak koš ztrácí smysl. Pokud obchod nebude tímto způsobem nastavený, nemá smysl v něm pokračovat, protože se prakticky nic nezmění.
adminka Lucka
21. 3. 2019, 12:15
@pitufo
Dobrý den, původní termín byl konec minulého měsíce. Loni probíhaly práce na aplikaci, která vyšla před prázdninami loňského roku. Po té se začla připravovat nová verze Mimibazaru. Původní plán byl měnit stránky průběžně a postupně za chodu, ale tato možnost se nakonec realizovat z technických důvodů nedala. Zkrátka se celý Mimibazar musel postavit od nuly. Což by zabralo mnohem kratší dobu pokud by šlo o prázdný čistý web. Ovšem napojení původní služby na službu novou je proces náročný (v případě stávající verze Mimibazaru několikanásobně) a nesmíme si v něm dovolit žádné chyby.
pitufo
14. 3. 2019, 9:35
@pitufo
Stále tedy čekám, jak bude změna vypadat, co přinese. Obchod nerozvíjím, protože pokud se něco zásadně nezmění, více zákazníků nepřijde a já odejdu. Pokračovat v tomto stylu už nechci, nemá to význam. Takže za sebe Vám rok platím, za sliby, že něco změníte, obchody jsou minimální, uživit se jimi nedá. To mi od vás nepřipadá fér.
e-sladkyspanek.cz
14. 3. 2019, 9:45
@pitufo
Můj poznatek... jsem tady 10 let a není to jen o stránkách zde, tím se nezastávám. Začínala jsem a během půl roku jsem byla plátce dph. Poště stála pár kaček , prodejních portálu pro ičo , bylo tak málo, že prostě ty prodeje byly neskutečné, pak začali prodávat černí prodejci, to byl největší kámen úrazu a propad. Dneska kdy je plno různých e-shopu lidé už nakupují tady málo. Za sebe nemít kamennou prodejnu a nevymýšlet pořád něco nového , mít přidružené na prodejně sběrnu peří, zásilkovnu, do toho e-shop a kvok, tak bych musela někde na brigádu. Není to jen , že jsou zde zastaralé stránky na prodej. Ono by bylo třeba fajn mít počítadlo na na e-shopu a opravdu by bylo vidět, že žádná hitparáda.
pitufo
14. 3. 2019, 10:03
@e-sladkyspanek.cz
Díky za poznatek a je mi to jasné. Mám to stejně. Jsem zde obdobnou dobu, takže vím o čem píšete. Pošta stojí jednou tolik a i zboží v nákupu stojí téměř jednou tolik, ale lidé by chtěli kupovat za stále stejné peníze. Navíc děti, na které já se orientuji, odrůstají, vidím to, jak se mění prodávané velikosti a už jsem na hranici dětských velikostí. I já jsem se snažila obchod oživit, přijít s něčím novým. Přesto si myslím, že by obchod mohl v menší míře fungovat, kdyby to tu nebylo tak těžkopádné. To spoustu lidí odradí, naštve. Mnoho si jich to dělá samo, že si v rámci MMB neumí poradit třeba pomoci vyhledávačů, ale pokud by byl koš a nějaká omezení, nedocházelo by k tomu, že si lidé objednávají, to co není a pak se zlobí.
e-sladkyspanek.cz
14. 3. 2019, 10:09
@pitufo
chápu. Uvidíme jak to bude.Já si úplně stěžovat nemůžu, ale taky mám co dělat. Jen jedu na více frontách tak nejsem úplně závislá tady.I když tady to mám ráda.
adminka Lucka
15. 1. 2019, 8:48
Dobrý den, přidány dva nové náhledy - stránka Bazárku uživatele a stránka z administrace bazárku - náhled jak budete spravovat inzeráty. Opět prosím, konkrétní textaci nevěnujte velkou pozornost. Prosím o postřehy a dotazy pokud je něco nejasné, něco chybí apod. Díky
adminka Lucka
15. 1. 2019, 15:46
@pitufo
Dobrý den, odkazy na všechny náhledy najdete v záhlaví diskuze. Termín je konec února. Určitě bude opět fungovat testování, kde vyzveme uživatele, kteří mají zájem se ještě před spuštěním zapojit a pomoci nám najít chyby.
e-sladkyspanek.cz
15. 1. 2019, 10:01
@pitufo
když kliknete na ,,DISKUSE .:NOVÝ MIMIBAZAR,, tak tam ty náhledy jsou .
e-sladkyspanek.cz
15. 1. 2019, 9:24
@adminka Lucka
Přiznám se, ž v těch náhledech mám docela hokej, já jsem z těch co si to musí osahat v provozu, takhle neumím posoudit. Počkám co ostatní a pak se přidám .
adminka Lucka
15. 1. 2019, 15:47
@e-sladkyspanek.cz
Chápu, takhle je komplikované domyslet si jednotlivé funkce. Bude k dispozici i testovací verze, tak budeme rádi, pokud možnost testování využijete.
e-sladkyspanek.cz
15. 1. 2019, 15:58
@adminka Lucka
hlavně do mě musí někdo kopnout ráda vyzkouším
adminka Lucka
2. 1. 2019, 13:46
@HAFATEX
Dobrý den, toto je stále otevřené téma a jednání i nabídky průběžně probíhají. Zatím se bohužel nepodařilo najít takovou cestu, se kterou by byly spokojené obě strany. Ideální by byla samozřejmě pošta, nicméně tam je to na delší dobu. U jiných přepravců, pokud se už dostaneme na cenu srovnatelnou s poštou, narazíme na způsob podání zásilek. Pro tyto přepravce je nereálné vyzvedávat soukromé zásilky u odesílatelů a parcelshopy či výdejní místa zase nejsou přizpůsobena administrativě s tím spojené. Další překážkou je to, že většina zásilek je stále zasílána formou doporučené zásilky, nikoliv balíku a toto kurýři nezohledňují. Takže ceny jsou konkurence schopné pouze v případě balíků. Což nám nevytrhne trn z paty, protože obchodníci mají možnost Zásilkovny či Uloženky, mají své smlouvy s kurýry a pro ty běžné bazarové přeprodeje mezi soukromými osobami, kde je to poštovné nejpodstatnější položka a nejvíce bolí, to opět nic nevyřeší. Mrzí nás to, stále spoléháme, že se s poštou nakonec podaří najít dohodu.
jajacincin
28. 11. 2018, 21:11
Dobrý den, nefunguje mi v mobolilni verzi vyhledávání, žádám věc, velikost a vyjede mi to, že jim je to líto, ale že tam nic není. Dřív to fungovalo bez problémů. Děkuji.
adminka Lucka
28. 11. 2018, 22:39
@jajacincin
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Chybu jsem nahlásila k opravě.
adminka Lucka
28. 11. 2018, 11:14
Dobrý den, tak dávám do placu další náhled. Tentokrát detail inzerátu. https://www.mimibazar.cz/page.php?id=76
adminka Lucka
30. 11. 2018, 13:14
@frini
To rozložení tam bude stejné, prodejce má v tomto náhledu oproti zákazníkovi k dispozici konverzaci k inzerátu. Kupující tedy uvidí inzerát stejně, ale bez konverzace.
adminka Lucka
30. 11. 2018, 13:13
@yva
Další úrovně vlastních inzertních alb v první verzi nebudou. Protože bude mnohem rozsáhlejší a strukturovanější obecná kategorizace a také filtry přímo v bazárku konkrétních prodejců, mělo by to postačit k dobrému dohledání zboží zákazníkem. Ale toto je v každém případě bod, který je následně možno doupravovat, doplňovat a ladit za chodu tak, jak bude potřeba a dle právě ohlasů prodejců.
slunisluni
28. 11. 2018, 13:51
@adminka Lucka
jak dlouho to pak bude viset v tom nákupním košíku? protože někdy se stane že člověk si to tam nasyslí a pak objednávku neuskuteční - bude tam oznámení, že třeba to tam bude viset jen třeba 2 hodiny?
adminka Lucka
28. 11. 2018, 22:43
@slunisluni
mělo by to tam viset dokud sama neodstraníte. Pokud se zboží prodá, položka zašedne a změní se u ní stav na nedostupné. Náhled košíku pak taky přihodím
pitufo
28. 11. 2018, 12:39
@adminka Lucka
Dobrý den, za mě určitě ano, je to moc pěkné. Myslím, že ty z nás, které si sem nechodí jen povídat, na tuto změnu čekají již dlouho. Konečně budou stránky fungovat jako obchod. Ve filtrech bych přidala ještě možnost volby barvy - u oblečení je to důležité. Další, jak už bylo napsáno, výše poštovného je sporná. U jedné položky může být poštovné 60 Kč, pokud jich bude 10 - jak se to bude řešit? Přeji hezký den. J.
adminka Lucka
28. 11. 2018, 22:45
@pitufo
Dobrý den, protože neznáme skladové množství zboží, tak bude stále finální potvrzení dostupnosti zboží a také výše poštovného na prodejci. Finální částku za poštovné tedy obdržíte v potvrzení objednávky od prodejce. Zákazník bude o této skutečnosti před odesláním objednávky informován.
e-sladkyspanek.cz
28. 11. 2018, 11:44
@adminka Lucka
Za mě už se to blíží e-shopu a je fajn, že budou moci dát do košíku a odpadne zdlouhavé vyptávání ,když napíšou jen mám zájem. i si hned vyberou poštovné, jen u toho poštovného budete muset zajistit jak na eshopu váhu at tam zadáme, jinak budou dávat do třeba zásilkovnu na peřiny,
adminka Lucka
28. 11. 2018, 22:57
@e-sladkyspanek.cz
Poštovné si budete nastavovat do šablon. Tzn.vložíte si např. šablonu 1, která bude obsahovat Zásilkovnu, DPD a poštu a šablonu 2, která bude obsahovat pouze poštu. K objemnému zboží si navolíte šablonu 2. Když se potká v košíku zboží, které je možno zaslat Zásilkovnou a zboží, které Zásilkovnou poslat nelze, můžeme Zásilkovnu vyblokovat. Dobrá připomínka, děkuji, takhle to bude vyhovující? Totéž bude asi i u Uloženky.
Děkujeme za každý názor a nápad k nové verzi Mimibazaru!
Informace jsou k dispozici https://www.mimibazar.cz/aktualita.php?id=123" target="_blank">zde