Testování online nákupu s dovozem
Objednávání nákupu přes košík.cz byl pro mě relax. Z pohodlí domova jsem si vytvořila objednávku, kterou jsem měla hotovu za pár minut díky jednoduché orientaci na webových stránkách. Veškerý sortiment produktů je přehledně rozložen v záložkách a nabídka sortimentu je široká, vše co jsem si usmyslila jsem také i našla.
Objednávala jsem fresh potraviny jako je maso, ovoce, zelenina, pečivo a jelikož mám malou holčičku, tak jsem využila i dětského sortimentu a drogerii. Moc se mi líbilo, že jsem si mohla vybírat farmářské nebo BIO potraviny a dokonce i bez obalu.
Když jsem měla nakoupeno přešla jsem k dopravě a k platbě. Zvolila jsem si čas a den kdy mi bude zásilka dopravena. Objednávku jsem vytvořila 31.5. ale potřebovala jsem, aby mi bylo zboží doručeno až 2.6., což nebyl vůbec žádný problém a to beru při online nakupování jako jedno velké plus. Co bych také chtěla vyzdvihnout je možnost EKO dopravy, proč nešetřit přírodu když to jde :)
Protože jsem hlava děravá, využila jsem i doplňkovou službu doobjednání, tuto možnost podle mě ocení každý člověk. Hlavně je to velice snadné. Už v samotném panelu se nám nabízí možnost přidání do původní objednávky. Stačí nové zboží přidat a položka se připíše k nákupu bez jakýchkoliv komplikací nebo složitostí. Za mě je to naprosto skvělá funkce.
No a když jsem měla i doobjednáno a nákup byl připraven k doručení, mohla jsem svůj nákup sledovat přes aplikaci, nebo na webových stránkách a navíc mi pravidelně chodily SMS, takže jsem věděla o všem co se s mým nákupem děje. Čas doručení jsem si zvolila 13:00-14:00. Kurýr můj nákup doručil v 13:40 , předem zavolal a poté i zazvonil. Byl velice milý, ochotný, zboží mi donesl až před bytové dveře.
Nákup jsem si donesla domů a byla jsem mile překvapená, jak byl pěkně a bezpečně v taškách uložen. Vše co by se mohlo protrhnout nebo pomačkat, bylo ještě samostatně zabaleno v papírové tašce.
Po zkontrolování nákupu, jsem ale natrefila na vadu. Jedna z objednaných salátových okurek byla na špičce shnilá. Ihned jsem provedla reklamaci, kde mi nabídli buď vrátit peníze nebo připsání kreditů. Jednalo se o pár korun tak jsem volila kredity. To, že jsem musela provést reklamaci byla jediná nepříjemnost z celého online nakupování, ale vše proběhlo hladce, tak mě to rozhodně neodradilo. Naopak, po vybalení jedné z tašek na mne čekalo překvapení a to ve formě Jacobs cappucina , lízátka pro malou, 400 Kč na další nákup a srdečný pozdrav. Velice mile mě to potěšilo :)
Radost z nákupu měla i má dcerka, která se z chuti pustila do výborných jahod prémiové kvality.
A z dalších surovin jsem uvařila dle slov mého manžela výborný oběd ( Kuřecí vývar a Boloňské špagety). Pochutnali jsme si celá rodina :)
Tento nákup na Košik.cz byl mým prvním nákupem, ale rozhodně ne posledním. Už teď se těším na další objednávku. A všem mohu vřele doporučit :)
Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli
Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé