Online nákup na Košík.cz
Již delší dobu jsem chtěla vyzkoušet i některý jiný online obchod s potravinami než jen ten, ve kterém nakupuji obvykle. Jenom jsem se k tomuto kroku nemohla odhodlat. Přeci jen než se zorientuji na nových stránkách, zvyknu si na jiné uspořádání a moje děti mi nedávají příliš prostoru, proto nakonec vždy raději nakoupím opět z vyzkoušeného.
Aplikace
Ihned jsem si nainstalovala aplikaci, ale funkce jsou poměrně omezené. Zaregistrovat do klubu Benjamínek mi neumožnila nebo jsem to tam nenašla. Zato možnost sledování pohybu kurýra s naším nákupem nás se synem velmi nadchla a celé dopoledne jsme se stále museli chodit dívat, jak se „pan Košík“ s naším nákupem přibližuje.
Komplikace na začátek
Ovšem měla jsem na začátek trochu komplikace, ale to bych nebyla já :) Při registraci do klubu Benjamínek, kam jsem zadala jen jedno dítě a později se nedokázala už vrátit a doplnit i druhé, mi přestaly fungovat stránky a ani aplikace neběžela. Objednávka se tedy prodlužovala. Neúspěšně jsem zkoušela několikrát v průběhu dne.
Když se druhý den konečně vše rozběhlo a já dále průběžně procházela, klikala do košíku a zkoumala celou nabídku. Ve chvíli, kdy jsem si myslela, že mám kompletní celý nákup a chtěla objednávku odeslat, jsem ale zjistila, že mi byla velká část zboží vyprodána. Poté zase obsahovala položky s omezeným datem dodání, nebylo ale rozpoznatelné, o které položky se jedná, pravděpodobně z kategorie Zachraň mě. Bohužel mi dlouho trvalo samotné odeslání objednávky. Nakonec se mi odeslání objednávky podařilo až kolem půlnoci a nejbližší čas dodání mi nabídlo až mezi 11. a 12. hodinou.
Při zadání objednávky mě zaujala možnost volby Náhrada nedostupných produktů.
Doobjednání
V zápětí jsem zkusila i možnost doobjednání položek zeleniny. Panel nabídl, možnost přidání do původní objednávky. Vše bylo intuitivní, jednoduché a snadné. Skvělá funkce, často se mi stává, že něco zapomenu a vzpomenu si hned po odeslání objednávky.
Dodání
Kurýr příjemný, prvně přišla sms, poté zavolal, jestli může zazvonit, přinesl nákup nahoru do bytu, nabídl odnos tašek k recyklaci. Dodání proběhlo ve zvoleném hodinovém okénku, navíc v aplikaci dokonce s upřesněním na 20ti minutový úsek.
Trvanlivost
Měla jsem obavy z minimální trvanlivosti. Nebyla jsem si jistá, jakou mohu objednat zásobu potravin, abychom je stihli včas spotřebovat. Ale vše přišlo čerstvé s dostatečnou dobou pro spotřebu, takže moje obavy byly zbytečné.
Značka Authentic, Bez obalu a jiné
Naše největší nadšení je jednoznačně pečivo a máslo značky Authentic. Za přijatelnou cenu naprosto úžasné rohlíky, chléb i koláčky. Takhle dobré kupované pečivo jsem opravdu nečekala, super složení. Design značky Authentic je naprosto úžasný a velmi líbivý.
Ještě jsem vyzkoušela kategorii Bez obalu, tuto možnost velmi vítám. Rýže je výborná. A velmi mile překvapená i z kategorie Mr. Nutly, za mě kvalitní a velmi chutné sušené ovoce.
Jedině snad zelenina byla na můj vkus nepatrně nižší kvality, než na kterou jsem zvyklá. Ale ovoce bylo pěkné, čerstvé a v naprostém pořádku.
Reklamace
Došlo bohužel i na reklamaci. Tři položky nepřišly ve 100% stavu, jednalo se o protržení obalu a deformaci obsahu. Ovšem vyřízení reklamace online přímo z objednávky kliknutím na reklamované zboží a zvolení problému je opravdu velmi snadné. Poté je hodnota zboží obratem připsána v kreditech na další nákup.
Dárek
Jako uvítací dárek byl k nákupu přiložen kávový nápoj Jacobs Cappuccino, s uvítacím dopisem a slevu ve výši 400 Kč na další nákupy. Ještě jedna milá maličkost potěšila ke dni dětí YumEarth BIO ovocné lízátko.
A sportovně naplněný svátek dětí jsme se synem oslavili luxusní italskou zmrzlinou Grom Sorbet Malina.
Košíku velmi děkujeme, nákup brzy zopakujeme a doporučujeme vyzkoušet :)
Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli
Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé