Používání mobilů při vyučování- ano či ne?
Učím na SŠ, ve školním řádu je to striktně zakázáno, ale někteří to nedodržují(koment)
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 18 komentářů
Andrea V. (ajuse1) ID 359721 (3.10.2012, 17:53)
když jsem byla stundentkou na střední, tak jsem si kolikrát psala s kamarádkou, kamarádem, klukem apod., ale byla i jedna učitelka co za použití mobilu dávala referáty, prostě někoho načapala tak si vypracuj na příště referát na téma...

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (KIMIK2) ID 285911, mimibazar.cz/kimik2 (upraveno 4.10.2012, 21:57)
.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (3.10.2012, 10:32)
Dětičky se nuďánkují při vyučovací hodině??? A neměla by jim paní učitelky vymyslet nějaký prográmeček, aby se nenudily a zabavily se? Panebože, vždyť jsou ve škole, mají dávat pozor a ne smskovat.... V tomto ohledu bych byla přísná učitelka - v hodině žádné telefony, "vycvičila" bych si třídu, aby na začátku hodiny vypnuly vyzvánění a mobily daly do tašek a koho bych načapala s mobilem v ruce, klidně bych mu dala opsat školní řád třeba 10x a RUČNĚ a ne na PC

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (KIMIK2) ID 285911, mimibazar.cz/kimik2 (upraveno 4.10.2012, 21:58)
.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (4.10.2012, 6:40)
I kdyby se učitelka rozkrájela, tak je bez šance! V dnešní době nemá kantor žádná práva a smradi to moc dobře vědí. Umím si živě představit jak Váš Lojza má hodinu na háku, dělá kraviny, je zabaven mobil a Vy místo aby jste mu doma dala přes držku, tak dolítnete na učitelku co že si to dovoluje. Vždyť je to přece jasně její vina že nedokáže Lojzíčka zaujmout.
A až půjde jednou, snad, Lojzek do práce, tak si z něj vedení sedne na prdel a budou se snažit aby se tam chudáček nenudil jinak si třeba bude dělat pauzy jak bude chtít on, s docházkou si hlavu taky lámat nebude......
Pokud potěr nepochopí pravidla a řády a budou si myslet, že beztrestně můžou vše porušovat, pak se nedivme že z nich rostou hajzlíci co jsou na přčesdržku

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (3.10.2012, 21:57)
No, koukám, že se diskuze zvrtla jinam, než jsem předpokládala, nepovažuji se ani za zoufalou učitelku ani za učitelku bez autority, natož abych chtěla, aby to za mě někdo řešil *-) *-)Jen mě zajímá, jak to chodí na jiných školách, dle mé dlouholeté zkušenosti záleží hlavně na tom, jaký typ školy to je, bohužel jsem se ne vlastní vinou ocitla tam, kde inteligence trochu pokulhává a metodou "cukru" se nic nevyřeší (N) budu tedy volit "bič", ale jsem si jistá, že mě za tento názor někdo podobný Vašeho smýšlení bude pranýřovat.... Klobouk dolů před těmi, kteří si troufnou takhle na dálku okamžitě házet lidi, jež se na něco ptají, do pytle neschopných a zoufalých. :-o :-o :-o

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (4.10.2012, 6:45)
Katko klíííííd. Tohle jsou představy moderních matek - že Vy musíte jejich miláčky zaujmout, vytrhnout z letargie, pochopit....
Normální člověk ví, že škola je povinnost, má svá pravidla a pokud je někdo nehodlá dodržovat, může se s ním škola klidně rozloučit.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (3.10.2012, 9:34)
Nudí??? Že by mu paní učitelka vymýšlela program ne? ,-) Zákaz platí pro všechny - i ty co se nudí. Proč hledat omluvy pro porušování pravidel?

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (3.10.2012, 10:15)
(Y) Kdyby se třeba řidič autobusu nudil, mohl by taky hrát hry na mobilu nebo esemeskovat s kámošema, ne? (I) ,-)

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (KIMIK2) ID 285911, mimibazar.cz/kimik2 (upraveno 4.10.2012, 21:58)
.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (3.10.2012, 11:26)
Jo, jasně, a proto by měl být na místě policajt a udělat to, co se má. Na to je zákon. (a hands free v případě nejvyšší potřeby, žejo) A na smrady ve škole je Školní řád. Bez debat. Já osobně bych na místě paní, co vkládala dotaz, neřešila, jestli ignorovat nebo neignorovat, ale spíš jaký trest zvolit, pokud škola nemá trest předem stanovený. (F)

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (KIMIK2) ID 285911, mimibazar.cz/kimik2 (upraveno 4.10.2012, 21:57)
.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (3.10.2012, 10:25)
A všichni budou mít pochopení, protože se boban nudil. (Y)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (3.10.2012, 8:25)
Katko, při vyučování určitě ne, netrpěla bych to! Nevidím důvod, jednou je ve škole a má hodinu, tak na co telefon ,-). A že mají telefon místo hodinek ,-). Určitě jsou ve třídě hodiny a jestli ne, snad bych je radši koupila ,-).
Máte můj obdiv (F) (F).

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (3.10.2012, 8:18)
Jako máma bych radila to, co ostatní, ale jako pedagog bych to zkusila jinou formou - hlavní v té hodině je by se studenti něco naučili, když s nimi zahájíte řízení kvůli porušování školního řádu nebo to s nimi budete řešit, budete jen zdržovat sebe a atmosféra ve vašich hodinách bude šílená a na to ve finále nejvíc doplatíte vy. Otázkou je, zda vám jde o to, že hodinu ruší zvonění nebo to, že žáci nedávají pozor. Ti, co je to nebaví stejně pozor dávat nebudou i bez mobilu. Je to sice utopie, ale ideál je připravit takovou hodinu, že se nikdo nebude nudit... Vím jaké to je s bandou puberťáků, když s klukama v pasťáku musím projít vnitřní řád, je to boj, ale dá se to udělat i zábavně a pak z toho obě strany vyjdou spokojené. Můžu se zeptat, jaké předměty učíte?

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (3.10.2012, 21:58)
Máte vzkaz

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (3.10.2012, 7:58)
Jsem pro důrazné tresty za porušení školního řádu. Řády tu nejsou proto, že by se říďa nudil a o přestávkách smolil literární díla. Takže je-li v řádu stanoven zákaz mobilních telefonů, tak to platí.
Řešit se to dá určitě mnoha způsoby: 1) porušil jsi - budeš studente "tasen" a náležitě si tě vychutnám
2) 50x vlastní rukou opíšeš školní řád
3) opakované porušení = vyhazov z hodiny a hodnocení Neomluven!
atd atd.
Umím si živě představit jaká musí být lahůdka vyučovat ve třídě, kde věčně cinkají mobily, studenti si posílají smsky, hrají hry.... To se nemusí obtěžovat s docházkou - to ať zůstanou rovnou doma.....

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (3.10.2012, 23:39)
(Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (3.10.2012, 7:58)
Žádné telefony ani sms při hodině - být učitelkou, tak by mě do měsíce zavřeli za týrání dětí, kdyby mi tohle puboši při hodinách dělali. Nejdřív bych je napomenula, pak dala příklady na doma, nebo nějaký jiný trestík a třetí napomenutí poznámka. pokud by se to opakovala pravidelně klidně bych mobil zabavila a předala ho až rodičům. Mohli by skákat metr do výšky, ale pokud by si puboš dělal co chtěl a nerespektoval řád školy a moje napomenutí, zabavila bych. Ale horší domluva by byla pak s těmi rozčilenými matinkami, které by na mě přiběhly... ,-) Asi bych fakt taky byla takový Igor Hnízdo, ale alespoń bych měla nějaký respekt... Dnešní puboši si myslejí,že si můžou dělat co chtějí a dokáží to dát učitelům pěkně najevo (N)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (3.10.2012, 7:30)
Řešila bych jako porušení šk. řádu. Pokud nemáte ve škole daný postih při tomto konkrétním porušení řádu, řešila bych to po svém - poprvé napomenout, podruhé úkol či práce navíc (referát, či cokoli z Vašeho předmĕtu), potřetí jako hrubé porušení řádu řešit s vedením školy (nevím, kolegové či ředitel ... jak se porušení u Vás řeší obvykle)... Haranti mají štĕstí, že nejsem kantor, jsem hroznej metr na vlastního středoškoláka, u cizích (zip) (palice) bych to nevydržela ,-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (3.10.2012, 7:52)
Taky jsi Igor Hnízdo v sukni???? ,-) ,-)
Já též! Vrátila bych do škol rákosky a do rohu nasypala hrách - a občas přetáhla i matinku tvrdící, že její Pepíček by to NIKDY, ale NIKDY neudělal.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (3.10.2012, 9:16)
Já bych to fakt řezala! ,-) I s matkama! ,-) A rákosku snad i na doma ^o)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (3.10.2012, 9:32)
No počkej!! Nepleť si školu se sado-maso salonem! Ty bys to mrskala hlava nehlava.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (3.10.2012, 10:14)
Stačí mi jeden [A] vlastní, ... 8-| 8-| 8-| No jen si třeba představ, jak protočí oči, protáhne tlamičku až k náprsence, škubne ramenem a řekne něco jó vtipnýho a zadanou práci udělá hlemýždím tempem a ještě blbě....... a to celé ještě ve třiceti provedeních... nebo kolik jich je ve třídě..... ,-) ,-) ,-) FUJ!

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (3.10.2012, 10:28)
Máš recht Mařka, .... zlískej to hromadně!!! Ty máš jeden exemplář, já to mám dvojmo a když se zadaří tak 5x. Naštěstí už kluci jenom dochází na kafčo a nějaký ten gáblík. Ale i tak když jsou všichni pohromadě je to na mašli. Mít na hrbu 30 pubošů - je ze mě masovej vrah
(zip)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (3.10.2012, 8:59)
(Y)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (3.10.2012, 7:08)
nesmí....
Ale je fakt, že syn mi občas píše sms během hodiny,alespoň podle času soudě ,-)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (kalisar) ID 171542 (3.10.2012, 7:05)
Nejsem učitelka, ale kdybych byla pořídila bych si košík a před hodinou mobily vybrala ( vypnuté ) a po zazvonění na konci hodiny zase rozdala

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (3.10.2012, 22:02)
To bylo v nějakém seriálu, ne? Ale z vlastní zkušenosti....nedají ho, radši schovají do tašky, a ještě se ohánějí tím, že na to nemám právo....jsou to mnohdy marné diskuze, ale raději se tu nebudu rozepisovat, možná by to někdo opět špatně pochopil...

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (kalisar) ID 171542 (4.10.2012, 8:31)
Ano, bylo to v Dobrá čtvrť. Mám dcerku v 6. třídě a když kolikrát vidím nebo mi doma vypráví co si děti k učitelce dovolí tak mi někdy zůstává rozum stát. My jsme nebyli taky žádní andělé, ale tohle a tolik jsme si k učiteli nedovolili. Katko, nevěšte hlavu z toho, že se diskuze zvrtla, není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Když bude chtít puberťák zlobit tak zlobit bude ať se nudí nebo ne. Osobně obdivuji učitele co všechno dneska musí vydržet, já bych tohle povolání nedělala, dámy prominou, ani za zlaté prase. Přeji pevné nervy.

ODPOVĚDĚT
Petra S. (petula.s) ID 31907, mimibazar.cz/hnizdecko (2.10.2012, 23:45)
Ignorovat určitě ne, řešila bych to jako každé jiné porušení školního řádu - máte možnost nějakých kázeňských postihů? Důsledně bych je sbírala, případně měnila za krátké, předem připravené testy. Nemusíte ani přerušovat výklad, jen vysvětlíte pravidlo - když před tebou přistane test, máš pět minut na vypracování, při opisování dávám pětku. A připravila bych tam třeba nějaké hnusné příklady, záludné cvičení atd. - oni ten systém brzy pochopí ,-)

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (2.10.2012, 22:34)
Jsem ze staré školy, a tím i pro dodržování školního řádu.
Jsou prostě pravidla, která je potřeba dodržovat a přesto vlak nejede. Myslím,že už té volnosti mají žáci ve škole dost.
Nejsem sice pro takovou přísnost, jaká bývala za nás,nějaké hranice musí být.
Zvonící mobil při vyučování 1x pokárat, po druhé potrestat.

ODPOVĚDĚT
Šárka P. (Ssara) ID 203308, mimibazar.cz/ssara (2.10.2012, 22:21)
Zkusila bych to resit nejdriv sama, zamlouva se mi zkouseni z probirane latky pristi hodinu...pripadne nejake trestne body za kazde vyruseni telefonem a po druhem ci tretim bodu nejaky trest -praci navic, zkouseni?
Az kdyby to velmi narusovalo hodinu -vas i ostatni zaky, resit s vedenim (F)
Ale vy jste ucitelka, vy jste autorita, mate pravo si to udelat, jak chcete. Skolni rad je na vasi strane (H)

ODPOVĚDĚT
Lenka P. (elfivila P.) ID 382913 (2.10.2012, 22:07)
pokud je ve školním řádu zakázano tak lze řešit dotyčného přímo s ředitelem/kou a napařit mu nějáké kárné opatření. Nebo jak píše dole Evička F. smlsnou si na něm na hajzlíkovi ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 12352 (2.10.2012, 21:31)
Z pohledu studenta, nejsem ze školy zas tak dlouho :-$ je to jen a jen o učiteli :-p ve škole nás od některých učitelů zákazy fakt jen bavily a ještě jsme si z toho dělaly srandu a pak bylo pár učitelů a to jsem si nedovolila mít mobil ani na lavici ,-)

ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (Abby21) ID 237421 (2.10.2012, 22:31)
Přesně tak (Y)

ODPOVĚDĚT
Helena N. (BabickaH) ID 272338 (2.10.2012, 21:31)
Na základní škole měl vnuk tel. zakázán od rodičů, nesměl ho ani do školy nosit. Teď je na střední, takže už ho nosí, ale o hodinách ho používat nesmí (Y)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (2.10.2012, 21:28)
nevím, asi bych to neřešila a pak si dotyčného přiští hodinu vyvolala na zkoušení látky, která se probírala a smlsla si na něm ,-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (2.10.2012, 21:23)
Maminky učitelky, jak pak postupujete? Seberete, ignorujete?? Výmluvy typu, že mobil slouží jako hodinky, neberu, stejně si na něm celou hodinu pak hrají...Jak je to u vás?

ODPOVĚDĚT
Leona H. (lalela) ID 47586, mimibazar.cz/lalela (2.10.2012, 21:22)
píšu jako maminka - na základce ve vyšších ročnících mobil rovnal se zákaz, na sš a učňáku kde mám teď děti to nějak neřeší, prý jim to tolerují

ODPOVĚDĚT