Očkování proti rakovině děložního čípku
Prosím o rady a názory. Dceři je 15 let a už delší dobu uvažuji, zda očkovat, či ne. Někdo radí před očkováním vyšetření z krve, jiný očkovat vůbec nedoporučuje. Tak vážně nevím, nechci nic zanedbat.....
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 52 komentářů
Sol Mupure (mupure) ID 136837, mimibazar.cz/mupure (9.5.2012, 21:57)
Dobry den,
ja patrim ke skupine NEOCKOVAT
Na netu je nekde clanek v cestine, kde lekarka (Ceska) s tituly pred i za :-) vysvetluje, ze jde zase jen o dalsi snahu farmaceutickeho prumyslu vydelat na ockovani, jako treba kazdy rok, kdyz mame praseci, ptaci, mexicke a okurkove chripky apod. a ihned je k mani i ockovani... Lekarka argumentuje, ze v teto vakcine jsou stejne nakonec jen dve slozky z moznych asi 250 ktere by eventuelne rakovinu zpusobily... takze jako hazet hrach na zed a navic je ve vakcinach take mnoho jinych skodlivyhc latek.. skutecne jedy.
Chapu ten pocit..mam nemam, prosvihnu neco kdyz nebudu ockovat...
Mate v CR uzasne stranky ROZALIO tam se urcite podobne tema resi.
Hodne stesti v rozhodovani
(Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (10.5.2012, 9:13)
Dobrý den (F),
děkuji za váš názor. Po pročtení veškerých příspěvků , jsme se s manželem rozhodl, že očkovati (X) nenecháme.

ODPOVĚDĚT
Markéta Heráková (leeloo2) ID 246702, mimibazar.cz/leeloo2 (2.4.2012, 16:02)
Mrkněte na toto....

ODPOVĚDĚT
Markéta Heráková (leeloo2) ID 246702, mimibazar.cz/leeloo2 (2.4.2012, 15:57)

ODPOVĚDĚT
Jitka M. (Jikyn) ID 65402 (2.4.2012, 12:14)
Radko z vlastní zkušenosti,nechala jsem dceru naočkovat,ale kdybych měla se ted rozhodnout znovu očkovat bych ji nedala :-| jsou tomu asi 3 roky,měla jsem tehdy nález na dělož.čípku a to mě tehdy tak nějak zaslepilo,že ji mužu ochránit,když je tato možnost.

ODPOVĚDĚT
Monika U. (Monča166) ID 126237 (2.4.2012, 15:37)
Taky by mne zjímalo,proč jste Jituško změnila názor.Já tedy do včerejška byla nerozhodnutá.Ale po přečtení všech komentářů a článků.Jsem rozhodnutá pro NE.Dceři bude v říjnu 13,tak ještě počkám a pokud čas ukáže,že je to dobrá věc.Nechám ji naočkovat nebo se nechá sama a zaplatím jí to.Ale te´d rozhodně NE.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (2.4.2012, 14:13)
Jituš, můžu se zeptat, proč jste takto změnila názor? Mám dceru - 13 let - a taky se rozhoduji, už jsem toho pročetla fakt hodně a zatím u mě hodně převažuje názor NEočkovat. Díky za každou další možnou informaci (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Jitka M. (Jikyn) ID 65402 (upraveno 16.4.2012, 20:25)
Zuzko a Moniko,nějak tak celkově ani nevím jak napsat,který z důvodu je ten konkrétní,každopádně je to velký zásah látek do těla.Kdybych měla možnost se znovu rozhodnout,očkovat bych ji nedala. (F) (F),Jitka

ODPOVĚDĚT
Jana B. (bibina) ID 187808 (2.4.2012, 12:08)
Radko,musím Vám moc poděkovat.Mám dceru 15let a zrovna jsem jí chtěla nechat naočkovat.Byla jsem pevně rozhodnutá,ale po přečtení všech těchto příspěvků měním názor!Přemýšlela jsem o tom opravdu moc,rozhodnutí je že naočkovat jí nedám.Možná budu někdy toho litovat a možná že ne.To ukáže čas.A je fakt že ona sama,se může nechat ještě třeba ve 20letech naočkovat.

ODPOVĚDĚT
Hana R. (hanka.p.) ID 12577, mimibazar.cz/hankap (2.4.2012, 9:39)
Radko byla jsem na školení o rakovině a tam se o tomto očkování moc dobře nevyjadřovali :-| navíc to očkování není doživotní, ale má dobu účinnosti asi 10let což se nikde neříká (hello)

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (2.4.2012, 10:40)
Hani (F), také si myslím, že ta vakcína je " mladá " a nikdo pořádně neví,co bude za pár let. Proto i tady v poradně je tolik rozdílných názorů :-| :-( A vidíte, další poznatek od vás - omezená účinnost :-o
Děkuji (Y)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (13.10.2012, 0:36)
účinnost není doživotní u žádné vakciny

ODPOVĚDĚT
Eva V. (Shade1) ID 334111 (1.4.2012, 22:06)
Ahoj tak ja som bola v rovnakej situaci s dcérou má 16 rokov a stále som váhala . Nakoniec som sa po ročnom rozhodovaní rozhodla ju nezaočkovať , až čas ukáže či som sa dobre rozhodla :-) ale budem veriť, že som sa rozhodla správne .čítala so veľa literatury pomohla vi kniha "DOBA JEDOVÁ" poradili mi ju tu na MMB potom táto stránka od Bukovského
http://www.akv.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=90&Itemid=35
tak rozhodnúť sa musíš sama , mne každý gynekolog vravel"" zaočkovať"" .pýtala som sa 3 gynekologov , a epidemiolog vravel ,že"" nezaočkovať"" pýtala som sa 2 epidemiologov . Tak si vyber každý má iný názor . prajem pekný večer

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (1.4.2012, 22:15)
Evi (F), je to strašně těžké se rozhodnout :-( Je spousta pro a proti........Myslím, že pravidelné prohlídky u gynekologa + řádné poučení našich pubošek :^), že kondom, je důležitý a pomůže zabránit nejednomu maléru, je asi víc, než nejistý výsledek očkování (H) Jenže stále váhám :´( *-)

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (1.4.2012, 21:45)
MÁM TŘI DCERY, NENECHÁM JE OČKOVAT, POKUD BYCHOM DĚTI NECHALI OČKOVAT NA VŠE CO SE NABÍZÍ,....... JAK BY TO ASI DOPADLO? (F)

ODPOVĚDĚT
Ivona P. (aquamarina) ID 340935 (3.4.2012, 21:21)
Mám dva syny, takže toto téma se mě zase až tak nedotýká. Jako jedni z mála máme jen základní povinné očkování. Vůči módním trendům jsme naštěstí imunní. Po přečtení všech komentů bych se také klonila k tomu s očkováním ještě vyčkat. Vakcína je příliš mladá... Šťastnou volbu! Ivona P.

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (1.4.2012, 22:10)
(Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (PetraPP) ID 104234, mimibazar.cz/petrapp (1.4.2012, 20:55)
Když se mi narodila dcerka, automaticky jsem ji nechala očkovat na TBC a vůbec mě nenapadlo o tom polemizovat. Prostě jsem byla zvyklá, že se to tak dělá. Poté jsem diskutovala se sestrou bydlící v Německu a ta byla v šoku. Tam už očkování povinné není a čím dál tím víc lidí ho celkově odmítá. Vůbec se totiž nemluví o vedlejších účincích a o množství úmrtí, které s různými typy očkování souvisejí. Pro organismus je to šílená zátěž, a to vůbec neberu věc, jako např. složení vlastní vakcíny - často je tam rtuť, lidské zárodečné buňky apod.
Absolutně nemáme představu o způsobech velkých farmaceutických firem. Jde jim jen a pouze o obrovské peníze. Zdraví lidí u nich nehraje roli. Nu což . . .holt pár stovek lidí umře . . .prostě s tím se počítá a na příbalovém letáku je to jasně uvedeno, že.
A člověk, zblblý reklamou a vlastními myšlenkami (. . . co kdyby), si vůbec neuvědomí, jak

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (2.4.2012, 10:41)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (PetraPP) ID 104234, mimibazar.cz/petrapp (1.4.2012, 20:55)
jak strašlivě je manipulován a jde do toho. Za podpory starší generace, která o tom nepochybovala.
Já za sebe - dcerku očkovat rozhodně nedám a budu se, v mezích našich zákonů, vyhýbat i všem dalším očkováním.
Jinak jsem hodně naštvaná - tohle téma je pro mě velmi citlivé, protože mi před pár dny zemřel tatínek na rakovinu a neumíte si představit, co to bylo, protlačit mezi doktory jakoukoliv jinou možnost léčby (alternativní). Podotýkám, že ve chvíli, kdy už sami nevěděli, co s ním a čekali, jen až zemře . . . :-@ :´( Jsme naučení vše řešit léky a věřit lékařům ve všem, co řeknou (zip) A je jedno, jestli jde o léčbu rakoviny nebo o očkování . . .

ODPOVĚDĚT
Lenka P. (Lenung) ID 240462 (1.4.2012, 20:34)
Nemám děti, ale sama jsem podstoupila 2x leep, což je odsranění změněných buněk HPV virem, poprvé mi bohužel neodebrali vše, vzhledem k těm nervům a starostem okolo zákroků jsem přemýšlela o očkování i v mém věku (30 let), ale vím jistě, že pokud jednou budu mít dceru tak jí očkovat dám.

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Freman) ID 43109, mimibazar.cz/freman (1.4.2012, 22:07)
Lenko, každý máme názor i zkušenost, pokud budete mít dceru a samozřejmě vám ji přeju, tak už ji budete mít s odstupem přesně tich let kdy už se bude vědět jestli to očkování za to stojí a v tom bude vaše výhoda, naše dcery jsou pro toto očkování jako pokusní králíci (můj názor)

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (2.4.2012, 10:42)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Monika U. (Monča166) ID 126237 (1.4.2012, 22:32)
Přesně tak Mončo.To je to co mne odrazuje.Je to krátká doba co vakcíny jsou a toho se velice bojím.Nikdo te´d neřekne co vše se ještě může objevit a ani nevědí jak dlouho dávka vydrží působit nebo bude potřeba přeočkovat.Je ještě moc otazníků.

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (1.4.2012, 19:43)
Mám 11letou dceru a zatím bych ji očkovat nedávala,očkování je nové a připadá mi,že to odsouhlasili aby bylo zdarma,jen proto,aby na těch holčinách zjístili jestli to má vedlejší učinky atd...!!!!! *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Dáša H. (djkto) ID 265455, mimibazar.cz/djkto (1.4.2012, 20:07)
naprosto souhlasím , děláte ze svých dcer pokusné králíky,já jsem holky nedala naočkovat a ani se k tomu nechystám - můj názor (hello)

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Freman) ID 43109, mimibazar.cz/freman (1.4.2012, 19:40)
Já mám dceru 13 let letos by jsme měli očkování zadarmo,i přesto jsem se rozhodla ji nedat očkovat, na to jí mám moc ráda. Články které tu jsou publikovány...no ...jsou to všechno články jen z jedné strany, hlavně z té co na tom jen vydělávají. Co ta druhá strana, tich co naočkovaní byli a jaké mají z toho problémy. Moje vzdálená příbuzná pracuje ve výzkumáku přímo u očkovacích vakcín, ani ona nemá dcery naočkované,ani jednu. Další moje kamarádka pracuje jako sestřička u gynekologa, také nemá dceru naočkovanou. Do ordinace se jim vracejí ty z prvních co vakcínu mají a zkuste hádat s čím mají problémy? Jsou to 17letá děvčata. To, jaké jsou po očkování problémy o tom se nikde nepíše...prakticky se jim naočkuje rakovina, ať se s tím tělo popere? no nevím, myslím, že ty dívky a jejich tělo má co dělat v tomto věku už jen se samotnou pubertou..hormony se plaší a ještě je zatěžovat něčím, o čem

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (1.4.2012, 19:44)
Mončo vy jste to vystihla na 100%!!!!! (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Freman) ID 43109, mimibazar.cz/freman (1.4.2012, 19:41)
nikdo neví jak se to projeví cca za 5-10-15 let? co ty ostatní vir na které očkování nefunguje..co když ony pak nějak zmutují??? Za mě neočkovat, je to jen o penězích. Radši budu dceři neustále opakovat jak důležitá je prevence a pravidelná docházka na gyndu (F) (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Zdeňka S. (zdencas) ID 196860, mimibazar.cz/zdencas (1.4.2012, 21:37)
Naprosto souhlasím,dceři je sice 7,ale jak říká naše paní doktorka na všelijaká očkování navíc- JE TO MOŽNÉ,ALE NENÍ TO NUTNÉ

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (1.4.2012, 19:13)
http://www.hpvinfo.cz/hpvtext.html třeba i tyhle stránky vám pomůžou se rozhodnout

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (2.4.2012, 14:33)
A co tohle http://poradna-ariadni.webnode.cz/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku/

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (Freman) ID 43109, mimibazar.cz/freman (3.4.2012, 0:16)
tak to je přesně ono, teď už je pryč poslední 1% mých pochyb,jestli dělám správně když říkám neočkovat :-o díky Zuzko za váš příspěvek. (F)

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (1.4.2012, 18:25)
(F) na toto se názory hodně různí a proto bych to brala v potaz, jeden lékař vám řekne ano a druhý ne, máme mezi přáteli pediatričku a ta má názor že je to ještě mladé očkování, pořád se neví co může de facto způsobit, proto její dcera očkovaná není, tak si vyberte, za mě ne, raději dceruně vtloukat do hlavy co a jak, ale jasně nebudeme u ní stát že jo.

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (1.4.2012, 18:26)
jedinná prevence je kondom a to celý život :^)

ODPOVĚDĚT
Monika U. (Monča166) ID 126237 (2.4.2012, 8:56)
Ani to ne +o(.Nakazit se můžete mazlením-rukou,ústy.....

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (1.4.2012, 20:54)
Leo (F), asi by to bylo nejrozumnější (H). Jinak děkuji za všechny vaše odkazy (L) Musím to pořádně prostudovat a promyslet :-) Co člověk, to jiný názor 8-|

ODPOVĚDĚT
Monika U. (Monča166) ID 126237 (1.4.2012, 18:21)
Dceři bude 13 let v říjnu a stále jsem Radu na vážkách.Ty články mne opravdu děsí.Ochrana je jen na pát tipů virů,ale člověk si říká náhoda je blbec....Pak bych si to jednou vyčítala.Manžel je kategoricky pro,ale já stále váhám.Ale koukala jsem co je tu napsáno a spousta maminek už nechala naočkovat a o žádných ved.účincích nemluví....Schválně se v červnu zeptám své gynekoložky.Sama chodím na prohlídky po půl roce,protože změnu na děl.čípku mám,ale výsledky jsou zatím stále v pořádku.Chtěla bych udělat max.pro její ocránění,ale také se bojím než.účinků.A teď babo raď *-) *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (1.4.2012, 20:47)
Moni, ja jsem z toho také jelen :-o nejhorší je, že (X) bude o prázdninách 16. Zatím kluka nemá, ale jak určitě všechny víme,letní lásky byly nejhezčí ,-) Už jsem se ptala asi všude a každý radí něco jíiného :^) Pravda je, že jim tu rakovinu musí naočkovat 8-| a toho se děsím 8o|

ODPOVĚDĚT
Monika U. (Monča166) ID 126237 (1.4.2012, 22:39)
Radu,když jsem si přečetla článek na který dávala odkaz paní Blanka dole,tak jsem se rozhodla do toho nejít a po přečtení manželovi řekl že ne.A to byl stále pro a nemohla jsem mu to vymluvit.Ještě počkám a raději ji to za několik let zaplatím.Ale vy jste v hořší situaci.Vás tlačí čas....

ODPOVĚDĚT
radka k. (kubaska) ID 58731, mimibazar.cz/kubaska (2.4.2012, 11:03)
Moni (F), pořád pročítám všechno možné ,-) a také zatím do toho nejdu. Čas nás tlačí, to je bohužel pravda :-| , ale hodně o tom spolu mluvíme (X) a zdá se mi , že je v těchto věcech rozumná a do ničeho se zbytečně rychle nežene ,-) Ostatně na kluka by ani vlastně čas neměla ( škola, sport ). Nemá ani volné víkendy, takže jsem relativně v klídku ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (2.4.2012, 14:18)
Taky nevím a váhám, zatím se přikláním k variantě NEočkovat, ale toto staojí taky za přečtení http://poradna-ariadni.webnode.cz/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku/

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (1.4.2012, 18:20)
A tady je také zajímavý odkaz http://www.hpv.cervix.cz/ (F)

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (1.4.2012, 18:01)
A tady je stránka předních českých odborníků zabývajících se HPV http://www.hpv-college.cz/kdo-jsme.html

Bohužel v poslední době se ukazuje spojitost i s rakovinou krku v souvislosti s orálním sexem,virus HPV napadne i krk.

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (1.4.2012, 17:58)
A ještě jeden odborný článek http://www.remedia.cz/Okruhy-temat/Mikrobiologie-a-infekcni-choroby/HPV-asociovane-gynekologicke-leze-v-dospelem-veku/8-1c-VQ.magarticle.aspx

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (1.4.2012, 17:56)
Byla jsem na předášce tohohle skvělého a předního gynekologa,přečtěte si a obrázek udělejte sama,v Austrálii očkují i chlapce,protože ti papilomavirus přenášejí :-|
http://www.ceskenoviny.cz/domov/online_rozhovory/zpravy/gynekolog-jogurt-na-mykozu-nepouzivejte/700429

ODPOVĚDĚT
Roman P. (rominule) ID 221861 (1.4.2012, 17:38)
Zrovna minulý týden jsem se s jednou paní o tom bavila a říkala,že její kamarádka také nechala očkovat svou 14 letou dceru a po očkování se jí rozjela rakovina dnes už mezi námi není :´( šlo to prý potom velmi rychle.

ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Pami) ID 145730 (1.4.2012, 19:05)
Ale to by se jí rozjelo i tak (kocka) Třeba po těžší nemoci.

ODPOVĚDĚT
Celkem: 52 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>